חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניו יורק

מאת: Nirit Shalomאטרקציות01/02/20101061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדינת ניו יורק היא ביתן של אטרקציות ייחודיות רבות. היא מלאה בעיירות קטנות , חוות ונופים יפהפיים המפוזרים על פני 11 אזורים שונים.

אזור ה Leatherstocking המרכזי של ניו יורק , עשיר בהסטוריה ובנופים מהממים גם מוזיאון החקלאים בקופרזטאון והיכל התהילה של הבייסבול ממוקמים שם . אתה יכול ללמוד אומנות והסטוריה של הכנת בירה במבשלת סרנק של אטיקה . עבור משהו שונה לחלוטין אתה יכול לבקר במחילות Howe   או במחילות הסודיות ולראות צורות סלעים תת קרקעיות מדהימות. הכנסיה הקטנה ביותר נמצאת באונדיה אל תחמיץ את מוזיאון עמק הדובדבן עם מבחר הבגדים מהמאה ה-17 וה-18 שיש בו.

אזור האדירונדק מכיל אלפי אגמים , בריכות , ומסלולי טיולים. אתה יכול לטייל לאורך Ausable Chasm או ללכת לדוג בנהר האוסאבל . אתה יכול לחקור איזורי פרא מרוחקים עם מדריך . אתה גם יכול לבקר את הנהר השחור כדי לעשות ראפטינג או לקפוץ לאגם לשחייה. לייק ג’ורג’ מציע אפשרויות לספורט מיים כמו כן פסל בגובה 12 מטר של הדוד סם.

אזור הChautauqua-Allegheny מכיל בתים ויקטוריאנים רבים משומרים להפליא. תמצא גם באזור זה את אבני פנמה ואת בית האופרה פרדוניה משנת 1891 ג’יימסטאון היא עיר הולדתה של לוסיל בול. יש בה מוזיאון מלא בזכרונות מחייה עם דסי ארנז.

עוד איזור ליד ניו יורק איזור הבירה סרטוגה רשום בתור הבירה ההסטורית של אולבני כמו כן היא מכוסה בגשרים , יערות , חוות , כנסיות ושמיים כחולים ובהירים . באולבני אתה יכול לראות את ניפר – פסל הכלב הענקי שהוא הסמל המסחרי של ה RCA . אתה יכול לבקר Schenectady’s Stockade  שהוא כפר הולנדי שיושב לפני כ 300 שנה.

מפלים , הרים , יערות , הם כולם חלק מאיזור קטסקיל . Bethel , הבית של פסטיבל וודסטוק בשנת 1969 לאומנויות ומוסיקה עכשיו מארח מגוון של אירועים מוסיקליים כל קיץ. ישנו גם את הקליידוסקופ הגדול ביותר בעולם, חוות המשחקים של קטסקיל, פארק המים זום-פלום ומספר יקבים בסגנון אירופאי.

אגמי האצבעות מציעים את החוץ הנפלא , טיולים מורשת נהדרים והזדמנויות בלתי מוגבלות להאכיל את המוח והנפש. הבית של ג’ורג’ איסטמן ומרכז המדע הם רק שניים מהאטרקציות של האיזור.

כולם , במיוחד זוגות הנצמאים בירח דבש שמעו על מפלי הניאגרה. אטרקציות אחרות באיזור הנרחב יותר של מפלי הניאגרה כוללות את אגמי ששת הדגלים של אגם דריאן , פארק השעשועים , ורכבת המטרו שמגיעה למרכז העיר בופאלו , ניתן לבקר גם במוזיאון הג’לי בלירוי.

איזור נהר ההאדסון מציע את אחוזתו של הנשיא פרנקלין רוזבלט , ניו ברו הוא אתר המפקדה של הגנרל ג’ורג’ וושינגטון. המסעדות באיזור הן אגדיות , כמו כן היין של איזור עמק ההאדסון. היופי של האיזור נתן השראה לאמנים במשך מאות שנים , כמו כן לסופרים כמו תומאס ג’פרסון.

איזור לונג איילנד מציע 118 מיילים של חופים. בקצה המזרחי שלו הוא המגדלור ההסטורי מונטוק, שפוקד על ידי ג’ורג’ וושינגטון. אתה יכול לחנות בחוף הקרוב לגבעת הית’ר ולפארק הלאומי ולקום מוקדם על מנת לצפות בזריחה היפה. האי הוא מלא במורשת ומציג מעבדת מדע לאומית , מוזיאון ושאר גני חיות וחוות .

אלף האיים הוא איזור שבו נמצאים בערך 2000 איים .  אתה יכול להנות שם מהכוח של הסירות , הפלגות , ראפטיג על מים סוערים , גולף , טניס  וטיולים . תירת בולדט נמצאת על אי המעוצב בצורה של לב והוא מהווה מזכרת לסיפור אהבה אמיתי.

וכל זאת עוד לפני שציינו אטרקציות מיוחד כמו הצגות בברודווי

 



תגיות המאמר: ניו יורק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121044 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112748 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101243 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101453 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101699 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101439 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195653 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192507 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181992 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica