חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות ותשובות – הגדלת חזה

האם ניתן לבצע את הניתוח להגדלת שדיים בהרדמה מקומית?

ד"ר וינברג: ברב המקרים הניתוח להגדלת השדיים מתבצע בהרדמה כללית קצרה יחסית. הדגלת השדיים יכולה להתבצע גם בהרדמה מקומית ואולם דורשת טשטוש כבד שהוא מאוד קרוב ךהרדמה כללית. רב המנתחים והמרדימים מעדיפים הרדמה כללית רגילה שהיא ברוב המקרים יותר בטוחה ותחת שליטה מעולה.

האם קיימת שיטה טובה לקבוע את גודל השד לפני הניתוח?

ד"ר וינברג: קביעת גודל השד לפני הניתוח היא שילוב בין הידע והניסיון של המנתל ובין רצונה של המטופלת. לנשים יש מספרים של נפחים בסמ"ק "בראש" – והן אינן יכולות להחליט בחלק ניכר מהמקרים – איזה גודל יתאים להן. הם רוצות שדיים "פרופורציונאליןת" "שדיים יפות" שדיים "מתאימות למידות שלהן" אן "חזייה מספר" זה או אחר, או שדיים "לא גדולות"... ומשתמשות בהרבה הגדרות אשר אינן יכולות לקבוע את המידה הרצויה בתכלס'. המידה נקבעת על ידי כך שהמועמדת מראה על הגודל שהיא רוצה והרופא המטפל מתרגם זאת לגודל הרצוי. ברם הזמן הניתוח קיימים מספר שתלים אשר נבדקים טרם ההחלטה הסופית על גודל השד כך שהגודל המתאים בסופו של דבר נקבע באופן די מדויק.

מעל או מתחת לשריר?

ד"ר וינברג: ההחלטה אם לשים את השתל מעל או מתחת לשריר בית החזה היא החלטה של הרופא המטפל ומתבססת על לימוד האנטומיה של המטופלת: בעולם נהוג שכ – 50 אחוז מהשתלים מושמים מעל השריר או מתחץ לשריר. אם קיימת רקמת שד בכמות מספקת מעל לשריר דבר אשר מתרשמים ממנו על ידי ביצוע של "מבחן הצביטה"... מבחן זה מבוצע על ידי צביטת השד במספר מקודות חשובות שלו, על מנת להתרשם מכמות השד אשר תסוכך על השתל ואשר תהווה כיסוי לשתל הסיליקון.

כאשר קיימת מספיק רקמת שד לפי התרשמות המנתח – מושם השתל מעל לשריר בית החזה היכן שהשד הנורמאלי קיים אצל כל הנשים. במידה וכמות השד והשומן בשד הם נמוכים – מנצלים את עובי שריר בית החזה ושמים את השתל מתחתיו כך ששריר בית החזה נותן לשתל כיסוי נוסף לרקמת השד המדולדלת.

שמעתי על הכנסת השתלים לשדיים דרך חתך בעטרת הפטמה

ד"ר וינברג: רב המנתחים בארץ מבצעים את ההגדלה דרך גישה ניתוחית באזור שמתחת לשד כך שהצלקת הנותרת לאחר הניתוח, נמצאת מתחת לשד, והמצב זקוף – בעיקר אם השד מעט נפול – הצלקת מוסתרת מתחתיו. חלק קטן יותר מהמנתחים מכניסים את השתל דרך פתח בחלק התחתון של העטרת הפטמטית. גישה זאת מעט יותר קשה למנתח כיוון שברוב המקרים החתך הניתוחי הוא מוגבל וקטן יותר, ואולם – הוא "מוסתר" בקו הטבעי שבין העטרת ועור השד וכמעט בלתי נראה לעין. בגישה ניתוחית זאת השתל מונח על רקמה ללא תפרים כך שאין מתח על התפרים. מבחינה ניתוחית הגישה לשד היא "מרכזית" והשדה הניתוחי נשלט היטב על ידי המנתח.

ניתוח הגדלת חזה - ראו עוד הסברים בסרטון ביוטיוב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר אבישי וינברגר

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים05/02/14945 צפיות
כאשר מעוניינים להצעיר את עור הפנים ללא ניתוח, בדרך כלל הטיפול הנפוץ הוא פילינג. הפילינג מעניק לפנים מראה צעיר, עסיסי ורענן, וגם מטפל בהתרופפות הקלה של העור ובקמטוטים עדינים. פנים מלאות הן פנים צעירות, וכדי להגיע לתוצאה הרצויה, הטיפול שאני ממליץ עליו למטופלים והמטופלות המתאימים הוא הזרקת שומן בליווי פילינג.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים19/12/131053 צפיות
הזמן והסביבה לעתים גורמים לסימנים שהופכים את מראה הפנים למבוגר יותר. במקרים מסוימים, ישנם קמטים, דלדול באזור הצוואר ועוד. בדרך כלל, כאשר נתקלים בסימפטומים אלו, המחשבה היא שהפתרון הוא ניתוח מתיחת פנים.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/11/131260 צפיות
קו הלסת התחתונה הוא בעל חשיבות עליונה בפניהם של נשים וגברים רבים. קו הלסת תוחם את הפנים ומגדיר אותן. קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות, המאופיינת בעור הדוק וקווים חדים שמעניקים מראה של פנים צעירות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים03/10/131004 צפיות
אחרי שהראינו מיהן הנשים שמתאימות לעבור טיפול לסילוק רקמת שד תוך השארת השד וציינו מה ההשפעה שלו במניעת התפתחות שאת ממאירה של השד, נדבר כעת על הטיפול עצמו ועל התהליכים שמתבצעים לפניו ואחריו.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים23/07/131093 צפיות
בעידן שבו אנו נמצאים, המודעות לפלסיטקה ולאסתטיקה קיימת כבר מגיל צעיר, וכך נשים רבות וגם גברים, פונים לביצוע טיפולים אסתטיים, בין אם מדובר בטיפולים קלים יותר, ובין אם מדובר בפרוצדורות ניתוחיות.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים02/07/131124 צפיות
לידה היא דבר לא קל עבור האישה. מבנה הגוף משתנה, ואחרי הלידה, חלק מהנשים מתקשות לחזור לממדים הטבעיים והבטן שעורה נמתח, אינה כבעבר. חלק מהנשים פונות לאופציית מתיחת בטן כדי להתגבר על הבעיות. המטרה בניתוח שכזה היא למתוח את חלקי העור העודפים, לעצב את הבטן, להסיר שומן ולהחזיר את המראה הגמיש לבטן. הדבר אפשרי בהחלט, אך הדבר תלוי בכל אישה ואישה בנפרד.

מאת: ד"ר אבישי וינברגרניתוחים פלסטיים22/04/131015 צפיות
הגיל שלנו הוא תופעה בלתי ניתנת לעצירה, אך על המראה החיצוני המרמז על הגיל אפשר להשפיע ואף לשנות במידת הצורך.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161777 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161670 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161775 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161613 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152270 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151773 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152301 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica