חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים

מאת: אוריניקיון04/02/2010860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנדפים

מנדפים הם למעשה מתקנים שתפקידם הוא לסלק עשן ושימושם העיקרי הוא בבתי עסק מסחריים, כמו מסעדות ובתי קפה. החלק התפקודי החשוב ביותר במסעדה הוא המטבח. המטבח זה גם המקום שבודקים אותו כשבוחנים את העמידה של המסעדה בכללי הניקיון הנהוגים, ואם המנדפים לא יהיו במצב טוב, הן תפקוד המטבח והן ניקיונו יפגעו, ניקוי מנדפים הוא דבר חשוב מאוד.

שמירה על תקינותם של המנדפים זה עניין בטיחותי ולכן קיים חוק במדינת ישראל המחייב ניקוי מנדפים פעם בחצי שנה. בין אם יש חוק ובין אם אין, אף בעל מסעדה לא ירצה להסתבך עם מקרה של ליקוי בבטיחות. המשמעויות עלולות להיות פשיטת רגל, הרי אף אחד לא ילך למקום בילוי שעלול להיות מסוכן.

פרט לכך, מנדפים שמתחזקים אותם כמו שצריך ישמשו לאורך שנים, וזה דבר מאוד חשב במסעדות שעובדות הרבה פעמים 7 ימים בשבוע ולפחות 10 שעות ביום. החלפה של מנדף, משמעו סגירה של המסעדה ליום או אפילו כמה ימים, וזה כמובן אובדן כסף. אין ספק שיש להימנע מזה כל עוד אפשר.

ניקוי טוב של המנדפים מונע למעשה נזילות שמן לתוך האוכל או על הרצפה. מיותר לציין שדבר כזה פוגע הן בהיגיינה והן באיכות האוכל. יש תחרות גדולה בין המסעדות השונות ואין ספק שהכלי הראשון שיש להם זה האוכל המשובח. ככל שהאוכל יהיה טעים יותר והמנות מיוחדות יותר, כן למסעדה יש יותר סיכויים להצליח. אין ספק ששום מתכון לא כולל שאריות של דליפות שמן מהמנדפים.

ניקיון הוא נושא קריטי נוסף שיש להקפיד עליו. ניקיון המסעדות זה עניין חשוב ביותר ויש לו קשר ישיר לבריאות הציבור. מסיבה זו ישנו פיקוח הדוק על עניין הניקיון מטעם הרשויות. אין ספק שכתמי שמן שנוזלים על הרצפה מהמנדפים לא יתרמו לבעל העסק לעמוד בבדיקות הללו בהצלחה.

מנדפים זה לא דבר קל לניקוי, צריך להיות מיומנים בזה ולהשתמש בציוד נכון. המנדפים הם לא מתקנים נגישים וצריך מקצוענים שיודעים לגשת אליהם בצורה טובה ולטפל בהם בלי לפגוע ובלי להיפגע. אל תיגשו לניקוי מנדפים בעצמכם וגם אל תשלחו את העובדים שלכם, זה עלול להיגמר לא טוב. עדיף להשאיר את המלאכה הזאת בידי מקצוענים.

 



תגיות המאמר: מנדפים, ארובות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161914 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163888 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222957 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181531 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica