חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית למבוגרים

מאת: Shiloלימודי שפות08/02/20102448 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבתי ספר היסודי הקדימו את שלב לימוד האנגלית וכיום מתחילים ללמוד אנגלית בכיתה א' עד ג'. העולם מתקדם בצעדי ענק כל הזמן. למבוגרים אשר אינם שולטים בשפה האנגלית קשה מאד לעמוד בקצב ולהישאר מעודכנים במתרחש. אחת מהתופעות שמסקרנות מבוגרים רבים היא תופעת האינטרנט. כאשר האינטרנט ומנועי החיפוש הגדולים שלו מתבססים על השפה האנגלית, קשה מאד לא לחוש מתוסכל בחוסר שליטה בשפה.

אם אתם מצרים על כך שוויתרתם לעצמכם בגיל צעיר יותר או שלא הזדמן לכם ללמוד ואתם מרגישים שנשארתם מאחור, זיכרו שאף פעם לא מאוחר ללמוד אנגלית. עשרות מיליוני אנשים בכל העולם, בכל הגילים ובכל השפות מצטרפים מדי יום לקורסים שונים ללימודי אנגלית למבוגרים בכל הרמות.

לא שולטים באנגלית?
It's OK...


לימודי אנגלית למבוגרים אינה משימה פשוטה. כל סוג של לימודים הינו קשה יותר בגיל מבוגר, גם בגלל שכושר קליטה פוחת עם הגיל וגם מכיוון שמבוגרים טורדים בשגרת חייהם – עבודה, ילדים וכו'. מי שאינו רכש ידיעה מסוימת באנגלית מימיו או שרכש ידיעה לפני שנים רבות יצטרך לעשות צעד משמעותי ולא פשוט- להתחיל מהתחלה. בשלב ההתחלתי, עליכם לרכוש אוצר מילים ראשוני, להכיר את הזמנים העיקריים באנגלית, ולתרגל שיחה בסיסית. אכן, משימה לא פשוטה אך משתלמת מכיוון שלימודי אנגלית הם כלי שימושי מאד בחברה של ימינו.

מסגרות שונות ללימודי אנגלית למבוגרים – במה לבחור?

אז כעת, החלטתם לשנס מותניים ולקחת קורס אנגלית, עכשיו בוודאי תשאלו את עצמכם מהי המסגרת הרצויה. בשל הביקוש הרב ללימודי אנגלית למבוגרים, קיים בשוק מגוון רחב של מסגרות לימוד: ניתן ללמוד אנגלית בבתי ספר מקצועיים, במתנ"סים ואפילו באינטרנט. לפני שתתחילו, כדאי שתבחנו את מידת ההתאמה שלכם לכל מסגרת לימוד ואת התמורה שאתם מקבלים במסגרת זו על מנת שלא תצאו מתוסכלים ותוציאו את כספיכם לריק.

הקורסים הנלמדים באינטרנט מועברים בצ'אטים דרך המחשב, דרך שאינה מתאימה לכולם ובודאי שהרבה פחות עבור מבוגרים. במתנ"סים רבים מועברים קורסים באנגלית, בדרך כלל בקבוצות גדולות, ברמה אחידה כאשר המורים בדרך כלל אינם מקצועיים. לעומת זאת, בתי ספר מקצועיים לאנגלית מציעים קורסים הבנויים בהתאמה לאופן החשיבה וליכולת הלמידה של האדם המבוגר.

בתי ספר ללימודי אנגלית מספקים צוות הדרכה של מורים דוברי אנגלית. במתחם בית הספר התלמידים מדברים אנגלית בלבד. בנוסף לכך, הלימוד נעשה בקבוצות קטנות, מה שמאפשר תרגול רב של שיחות והתגברות על בעיות אינדיווידואליות שנוצרות לעיתים אצל התלמיד. באמצעות תרגול בסביבה דוברת אנגלית תוכלו לחזק את האנגלית שלכם בדיבור ובכתב, ומהר מאד תגלו כיצד העולם נפתח בפניכם.

יש חשיבות גבוהה מאוד למסגרת נעימה ותומכת, כאשר לרוב עדיפה סביבת לימודים בה ניתן לחבור לקבוצה של מבוגרים ולא להרגיש "לבד". בוולסטריט לדוגמא, ניתן למצוא תלמידים מכל חתכי הגילאים.

למידע נוסף: אנגלית למבוגרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shilo

מאת: Shiloטיולים בחו"ל11/10/101327 צפיות
רכישת כרטיסי טיסה לניו יורק מצרפת אתכם ל- 25 מיליון תיירים שפוקדים את בירת התיירות העולמית מידי שנה. ניו יורק המהווה מרכז תרבות, אופנה, תקשורת, כלכלה ותיירות, משתרעת על פני שטח של 830 קילומטר ונחשבת לעיר הצפופה בעולם עם אוכלוסיה של מעל 8.2 מיליון תושבים.

מאת: Shiloתיירות ונופש - כללי01/09/101475 צפיות
נופש באילת-מלון מפנק, ים, שמש וכל זה בארץ ואף יחסית ליעדים אחרים גם בזול. כיום אין צורך בנסיעה הארוכה והממושכת באוטו או בתחבורה ציבורית. מחירי הטיסות לאילת נעשו זולים וזמינים לכל כיס. התחרות בין החברות השונות הוזילה משמעותית בשבילנו את המחירים. בדרך זו, של טיסה לאילת, ניתן להתחיל את החופשה מוקדם יותר ולסיים אותה מאוחר יותר...

מאת: Shiloלימודי שפות14/06/103640 צפיות
לאורך ההיסטוריה בני האדם המציאו לעצמם דרכים קלות יותר מהדרכים המקובלות מטעמי יעילות, חיסכון בזמן ושיפור המצב הקיים. אנחנו משתמשים בקיצורי דרך כשאנחנו נוסעים במכונית בדרך לעבודה, לחברים והביתה או כשאנחנו ניגשים למבחן- במקום ללמוד את כל החומר כמו שצריך, חלק מאיתנו בוחרים להכין פתקים רק למקרה שזיכרוננו יבגוד בנו ולרובנו כבר יש קיצורי דרך בסלולארי ובמחשב.

מאת: Shiloביטוח רכב30/05/102071 צפיות
אם אתם בעלי רכב ובכוונתכם לרכוש פוליסת ביטוח רכב - כדי שתכירו את המונחים הבסיסיים בתחום. הנה הסברים לכמה ביטויים מרכזיים...

מאת: Shiloביטוח בריאות30/05/102051 צפיות
ביטוח בריאות משלים מכונה גם שב"ן, כלומר שירותי בריאות נוספים, והוא אחד מסוגי הביטוחים הנוספים המצטרפים אל הביטוח הבריאות הממלכתי הכללי. רבים מתחבטים בשאלה - האם ביטוחי השב"ן מספיקים או שכדאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית? ובכן, לפניכם מידע שימושי בנושא...

מאת: Shiloשוק ההון29/05/102166 צפיות
שוק ההון הוא זירה המאפשרת לחברות ולמדינות לגייס כסף באמצעות ניירות ערך. המסחר בניירות הערך האלה מאפשר לפעילים בשוק ההון להרוויח מהן. בעידן האינטרנט כל בעל חשבון בנק יכול ליהנות מפירות שוק ההון. יחד עם הסיכוי קיים גם סיכון גדול ולכן לפני שנכנסים לתחום חשוב להכיר אותו. לפניכם מושגים בסיסיים חשובים בשוק ההון.

מאת: Shiloהלוואות12/05/102312 צפיות
בשנים האחרונות נרשמה מגמת עלייה במספר הסטודנטים הרשומים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. מספר הסטודנטים הרשומים בכל שנת לימוד באוניברסיטאות ובמכללות הגיע לכדי רבע מיליון. הגידול המאסיבי באוכלוסיית הסטודנטים נובע מהחשיבות שניתנת להשכלה הגבוהה ולרכישת מקצוע. אלו הם חדשות טובות עבור שוק העבודה הישראלי שיקלוט המוני מוחות צעירים ומוכשרים. עם זאת, עבור הסטודנטים עצמם תקופת הלימודים אינה עניין פשוט מבחינה כלכלית. מהן הלוואות לסטודנטים וכיצד לממן את המחייה ושכר הלימוד בתקופת הלימודים?

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222692 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192109 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173230 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173495 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172989 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172501 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171977 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica