חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיצה פונדו - הכנת פיצה ביתית

מאת: שגיאקניות 08/02/20101668 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיצה פונדו
טיפים למסיבת פיצה פונדו מושלמת

אם בעבר ערכתם ארוחת ערב לאורחים מרובים, אתם בוודאי מודעים לטרחה המרובה ווהכנות המקדימות לכך. ישנם, מתאבנים, מנות עיקריות, קוקטיילים וכמובן קינוח. הכנה של כל המנות הללו אורכת זמן רב, אירוח של האורחים יכול להיות תהליך מתיש, ואם לא אכפת לכם להדיח את הכלים בגמר האירוח, ניקיון טוטאלי הינו בגדר סיוט.

האם לא היה נהדר אם הייתה אפשרות לארגן מסיבה כיפית, קלה להכנה מבלי להתאמץ בניקיונה לבסוף? טוב, אז זה בהחלט אפשרי.
מדובר במסיבת פיצה פונדו!

מסיבות פיצה פונדו קלות להקמה עד כי ניתן להפסיק לקרוא את המשך המאמר, לזרוק קצת פיצה פונדו להזמין כמה חברים ופשוט להנות. אבל, לאלו מכם שחשובה להם השלמות, יש לנו מספר טיפים על מנת לגרום למסיבת הפיצה פונדו שלכם להיות להיט מנצח.

הכנה מוקדמת לכמות האורחים
מסיבת פיצה פונדו אידיאלית מותאמת לארבעה חברים על פיצה פונדו אחד. אבל, מדובר מסיבה ולכן גם שישה זה בסדר. בפועל, ניתן אפילו להשתמש בסיר קטן ככלי פונדו פיצה נוסף.

מספר מנות פיצה פונדו
מסיבת הפונדו המסורתית מתחילה מפיצה פונדו עשירה בגבינה, ממשיכה לפיצה משודרגת יותר, ומסתיימת בפונדו שוקולד. כמובן ומדובר רק בהצעה מאחר וניתן לחרוג מהמסורת המקובלת ופשוט לעשות פיצה פונדו איך שבא לכם. ישנם מסיבות פיצה פונדו המבוססות אר ורק על פיצה, אבל, כאמור ניתן לעשות פונדו ממה שרק רוצים.

אתם בוודאי תתפתו להגיש מיני מתאבנים, וזה בסדר, אבל, קחו בחשבון שישנם מגוון רב של מאפים ומאכלים שניתן לטבול אותם בתוך פונדו לשם הגיוון. באופן מסורתי, ניתן להגיש עם פיצה פונדו אף סלט ולחם שום, אבל, שאר הדברים אפשריים גם. רצוי לא לענות את האורחים שלכם באמצעות הזמנת פיצה מפיצריה, עשו זאת בעצמכם באמצעות טאבון פיצה פונדו החדש בעל הטעמים העשירים. בנוסף, קל מאד להכין פיצה פונדו וזה מאד חווייתי לכן רצוי לשמור על המאמץ ולא להתפתות להזמין מבחוץ פיצות בעלי טעם בסיסי - זה פשוט נטול הגיון.

פיצה פונדו - לא לניסיון
טרם הזמנת אורחים וחברים למסיבת פונדו, וודאו כי הכנתם פיצה פונדו כמה פעמים בעבר. זכרו, מסיבות פיצה פונדו נועדו לכיף ולא למשהו רשמי. אל תבאסו את האורחים עם מתכוני פיצה פונדו ניסיוניים.

סדר מופתי
אם ברשותכם מספר טאבוני פיצה פונדו, ניתן ליצור מגוון תחנות פונדו פיצה לאורחים. שולחן ארוך, או מספר שולחנות קטנים יהוו את התחנות האופטימאליות לכך. כמובן שרצוי לפרוש שעווניות עבות על השולחנות למנוע לכלוך יתר.

היכן משיגים טאבון פיצה פונדו?

את טאבון הפיצה פונדו ניתן להשיג באתר הזה: פיצה פונדו וניתן לרכוש אותו במחיר היכרות. גאדג'ט מעולה למטבח ואופטימלי במיוחד בתור מתנה לחגים, מתנה מקורית והנה גם מושלם בתור מתנה לפסח.

בתיאבון!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121469 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112022 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115276 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119255 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186802 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica