חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות של מתנות מקוריות - איך למצוא מתנה מקורית חלק ב'

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/20103358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהמשך למאמר הקודם שלי, "רעיונות של מתנות מקוריות או איך למצוא מתנה מקורית חלק א'" אני ממשיכה את מיטב הרעיונות לפי סוגי אנשים, אירועים ותקציב.

גאדג'טים לעשירים

הרבה אנשים עשירים אוהבים גאדג'טים עדכניים. אם אתם צריכים למצוא רעיונות של מתנות לעשירון העליון, גאדג'טים לעשירים זה מה שאתם מחפשים. ניתן לקנות להם גימיקים לעשירים כגון: מטיל זהב סימבולי ומקורי לאיחולים ולאירועים כגון התחלות חדשות, קידום בעבודה, ניתן לקנות פותחן בקבוקים אלקטרוני כשהם מארחים, ערכת צחצוח נעליים לפני פגישות.

מתנות לפיינשמקרים

לפעמים צריך למצוא מתנה לאנשים פיינשמקרים. מתנות לפיינשמקרים יכולות להיות מעט מסובכות למצוא, אך להלן כמה הצעות: סט פורצלן לפסטה או כלי מטבח איכותיים, מעמד לבקבוק יין, אירגונית סוף יום, מיני אולר קלאסי, סט חיתוך גבינות.

גאדג'טים לאנשים שיש להם הכל

ישנם חולי גאדג'טים, וישנם גאדג'טים לאנשים שיש להם הכל. מתנות של גאדגטים יכולות להיות משגר טילים USB, קולר עניבות חגורות חשמלי, רמקולים ניידים, מגש פינוק למחשב, מחזיק טלפון לאופניים, עכבר הקסם של חברת Apple. גאדגטים לאנשים שיש להם הכל יוכיחו להם שתמיד יש עוד דברים חדשים שעדיין אין להם.

גאדג'טים לנשים

כן, גם נשים אוהבים גאדג'טים בתור מתנות. לרוב גאדג'טים מעוצבים יותר, כמו אוזנייה לפלאפון. גאדגטים לנשים יכולים להיות פרחי USB, טלפון נעל עקב, מחזיק מפתחות דיגיטלי עם תמונות מתחלפות, מסור עוגות, אוזניית קליפס.

גאדג'טים יוקרתיים

מתנות של גאדג'טים יוקרתיים הם מתנות כמו  גאדגטים לאייפון כמו אוזניית Bluetooth לאייפון, דיבורית בלוטות' בעיצוב שפופרת רטרו, משקפי וידאו דיגיטליים, מקרן נייד. גאדג'טים יוקרתיים יכולים להיות גם שעוני יד מעוצבים, פלייסטיישן נייד וכמובן אייפון עצמו.

מתנות לפסח

מתנות פסח 2010 שהייתי מציעה הם מתנות מצחיקות לילדים כמו ספוג מיקרופון- שהוא בעצם ספוג רחצה דו שימושי בצורת מיקרופון מקצועי למקלחת או לאמבטיה, בננה גארד מגן בננה לבית הספר שלא תמעך להם הבננה בתיק האוכל, ספר הברכות המלא - ספר ברכות אשר ישמח כל דודה ודוד, מכשיר שאוורמה ביתי לאב שאוהב לעשות על האש. אפרט בחלק השלישי עוד על מתנות לפסח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית פוליאקוב

מאת: שרית פוליאקובקניות 10/03/102958 צפיות
זה לא עניין אישי, פשוט לפעמים קצת קשה למצוא רעיונות של מתנות מקוריות לגבר... בשביל זה אני כאן. במאמר הבא אתן לכם רעיונות מקוריים, הומוריסטיים ומעניינים של מתנות לגבר, החל ממתנה כמו קלטת USB מפתיעה או מכשיר שווארמה ביתי- במאמר הבא תגלו מה הן מתנות מקוריות לגבר באמת.

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/103136 צפיות
קשה למצוא רעיונות למתנות, במיוחד אם רוצים לחשוב על משהו מקורי. לפעמים נדמה שהכל כבר נעשה ואי אפשר להפתיע את היקר לנו, אך בשביל זה קיבצתי אוסף רעיונות שאספתי לאורך הדרך, במאמרים הבאים תקראו על רעיונות מקוריים למתנות.

מאת: שרית פוליאקובלימודי תעודה ומקצוע07/02/102239 צפיות
כמעט כל סטודנט צריך גם לעבוד וגם ללמוד. במאמר הבא נכתוב טיפים לסטודנטים אשר יעזרו לשמור על האיזון של חיים בזמן לימודים.

מאת: שרית פוליאקובקניות 21/01/102690 צפיות
יום האינטרנט שופע באתרי מכרזים המציעים עשרות עד מאות מוצרים, החל מפריטים קטנים יחסית כמו מכשירי אייפון, דרך מכרזי מחשב נייד ועד מכרזי רכב. הרבה אנשים לא מודעים למכרזים באינטרנט ולא יודעים כיצד מתבצע מכרז און-ליין. ..

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186762 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica