חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות לגבר - רעיונות של מתנות מקוריות לפי סוג גבר חלק א'

מאת: שרית פוליאקובקניות 10/03/20102959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדריך מתנות: קלטת USB מפתיעה או מכשיר שווארמה ביתי - רעיונות משגעים של מתנות לגבר

זה לא עניין אישי, פשוט לפעמים קצת קשה למצוא רעיונות של מתנות מקוריות לגבר... בשביל זה אני כאן. במאמר הבא אתן לכם רעיונות מקוריים, הומוריסטיים ומעניינים של מתנות לגבר, החל ממתנה כמו קלטת USB מפתיעה או מכשיר שווארמה ביתי- במאמר הבא תגלו מה הן מתנות מקוריות לגבר באמת.

מתנות לגבר הקלאסי - הגבר הקלאסי. הגבר הקלאסי יאהב מתנות כמו שעון יד- ניתן לעשות חריטה עם כיתוב מעניין, רומנטי או אישי עם עדיפות לשעון בצורה מרובעת מאשר מעוגלת - בדרך כלל השעונים המרובעים נחשבים ליותר גבריים. ניתן לקנות מתנה כמו עט מהודרת, מתלה עניבות או מכשיר שווארמה ביתי- כן, כן. מתקן שאוורמה ביתי אשר אופן הצלייה בו בעיקרון נעשה על ידי מבער חום הממוקם במרכז של מתקן שווארמה ביתי, דבר המבטיח עוצמת בישול חזקה ללא עשן. השיפוד עצמו עומד במרכז המכשיר ומונע על ידי כבל חשמל עם כפתור הדלקה וכיבוי - מתנה לאוהבי הבשר. ניתן גם לרכוש ספל קפה עם הדפס אישי או תמונה שלכם ושל מקבל המתנה. אופציה נוספת היא בושם לגבר - מתנה קלאסית לגבר הקלאסי.

מתנות לגבר היי-טק - מתנות לגבר אשר אוהב היי-טק הן מורכבות בעיקר משני מרכיבים: גאדגטים ומחשבים. הם חולי מחשבים ופריקים של גאדג'טים. ניתן לקנות מתנה כמו אוזניית בלוטות' מעוצבת, עציץ פרחי USB, מיני מדפסת - מדפסת קטנה אשר תדפיס במהירות של 60 שניות לתמונה, הדפסה אשר מתבצעת היישר מכרטיס זיכרון וללא צורך בחיבור למחשב. ניתן לחבר כל מצלמה ישירות למדפסת עם כבל USB . מתנות מקוריות לגבר היי טק הן משקפי וידאו דיגיטליים מדליקות, עכבר הקסם של Apple, משחק וידאו שאתם יודעים שהוא ישמח לקבל, מתנות כמו קונסולת משחקים או מעמד בסגנון וינטאג' של PSP.

מתנות לגבר הרומנטי - ניתן לקנות סט ארוחת בוקר - סט לארוחת בוקר עם ארוחת בוקר במיטה יוכל לרגש את הגבר שלך, וכמובן שאומרים שהדרך לליבו של גבר היא דרך הקיבה שלו... ניתן לקנות שוקולדים בשוקולטייר נחשק על פי זוג השוקולד האהוב על הגבר - מריר, לבן או חלב. נעלי בית עם מסאג' אשר יפנקו כל גבר רומנטי. מתנות לגבר הרומנטי אשר אוהב להיות על המחשב. עכבר לב משובץ -עכבר בצורת לב עם שיבוץ אדום או קלטת USB מפתיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית פוליאקוב

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/103359 צפיות
בהמשך למאמר הקודם שלי, "רעיונות של מתנות מקוריות או איך למצוא מתנה מקורית חלק א'" אני ממשיכה את מיטב הרעיונות לפי סוגי אנשים, אירועים ותקציב.

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/103136 צפיות
קשה למצוא רעיונות למתנות, במיוחד אם רוצים לחשוב על משהו מקורי. לפעמים נדמה שהכל כבר נעשה ואי אפשר להפתיע את היקר לנו, אך בשביל זה קיבצתי אוסף רעיונות שאספתי לאורך הדרך, במאמרים הבאים תקראו על רעיונות מקוריים למתנות.

מאת: שרית פוליאקובלימודי תעודה ומקצוע07/02/102240 צפיות
כמעט כל סטודנט צריך גם לעבוד וגם ללמוד. במאמר הבא נכתוב טיפים לסטודנטים אשר יעזרו לשמור על האיזון של חיים בזמן לימודים.

מאת: שרית פוליאקובקניות 21/01/102691 צפיות
יום האינטרנט שופע באתרי מכרזים המציעים עשרות עד מאות מוצרים, החל מפריטים קטנים יחסית כמו מכשירי אייפון, דרך מכרזי מחשב נייד ועד מכרזי רכב. הרבה אנשים לא מודעים למכרזים באינטרנט ולא יודעים כיצד מתבצע מכרז און-ליין. ..

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205187 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186796 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica