חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרזים באינטרנט - מכירות פומביות של המחר?

מאת: שרית פוליאקובקניות 21/01/20102693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך מתבצע מכרז באינטרנט?

מכרזים באינטרנט הם מכירות פומביות וירטואליות עם משתתפים המשתמשים במערכת מיוחדת האפשר דרכה להציע הצעת מחיר ולרכוש מוצרים במחיר נמוך ממחירי השוק בהתאם לכללי המכרז. ישנן חברות רבות העוסקות רק עם מכרזים און-ליין. למשל, ישנם אתרים בהם הזמן קצוב, הצעות נמוכות זוכות במקום ההצעות הגבוהות וכדומה.

כל אדם מעל גיל 18 יוכל להירשם לאתר מכרזים, לשים את פרטי האשראי (צריך לבדוק שלאתר אליו נרשמים יש אבטחה לפרטי התשלום) ולהכנס אל המכרז המבוקש. ישנם מוצרים שעומדים מספר דקות, שעות ואף ימים. רוב המכרזים באינטרנט הם מהירים מאוד לכן צריך להתעדכן בכל ההצעות הרלוונטיות של המוצר במהירות ולהחליט על פי התקציב ו/או שיקולים נוספים האם להעלות את ההצעה במכרז או לא להמשיך.

מכרזים - מה זה מכרז און ליין?

כיום האינטרנט שופע באתרי מכרזים המציעים עשרות עד מאות מוצרים, החל מפריטים קטנים יחסית כמו מכשירי אייפון, דרך מכרזי מחשב נייד ועד מכרזי רכב.  הרבה אנשים לא מודעים למכרזים באינטרנט ולא יודעים כיצד מתבצע מכרז און-ליין. אף על פי שזכייה במכרז מבוססת על פי מספר גורמים כמו סיכויים, מחשבה, מיומנות והיגיון - ניתן לחסוך בקנייה מבוקשת הרבה כסף.

מכרזים בישראל

ישנם הרבה אתרי מכרזים, להלן מספר אתרים פופולאריים;

אולסייל- אתר המציע לחברי המועדון הרשומים באתר קנייה אינטראקטיבית, מוצרים בהרבה תחומים יחד עם קהל לקוחות, תוצאות מכרז מהירות ושירות לקוחות צמוד עד אספקת המוצר ללקוח.

1buy1- אתר המכרזים של בית קונקטיב גרופ. חברה הוקמה ב-2005. החברה מציעה לגולשים השתתפות במכרזים בצורה נוחה וידידותית. מכרזי אייפון, מכרזי קטנוע ועוד.

Free1- חברת TBM2 קיימת משנת 1999. פועלת על פי שיטת "המכרז ההפוך". אתר עם מגוון מכרזי רכב, מכרזי פלזמה ועוד. פעילות מכרזים באתר נבדקה ע"י מומחים לסטטיסטיקה.

מכירות פומביות קבוצתיות

ישנם מכרזים רבים אשר עובדים על פי שיטה קבוצתית - מכירות פומביות של מוצרים במחירי סיטונאות. המחירים במכירה קבוצתית קבוע, כמות פריטים נקבעת בהתאם לכמות המציעים. לרוב כל הצעה זוכה מיידית במידה ואכן יש מספיק משתתפים.

איך המוצרים באתרי מכרזים כל כך נמוכים?

מכרזי אינטרנט מאפשרים לבעלי סחורה להיפטר מעודפי מלאי, וכך בעצם מוכרים את המוצרים במחירים נמוכים לקהל הרחב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית פוליאקוב

מאת: שרית פוליאקובקניות 10/03/102961 צפיות
זה לא עניין אישי, פשוט לפעמים קצת קשה למצוא רעיונות של מתנות מקוריות לגבר... בשביל זה אני כאן. במאמר הבא אתן לכם רעיונות מקוריים, הומוריסטיים ומעניינים של מתנות לגבר, החל ממתנה כמו קלטת USB מפתיעה או מכשיר שווארמה ביתי- במאמר הבא תגלו מה הן מתנות מקוריות לגבר באמת.

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/103360 צפיות
בהמשך למאמר הקודם שלי, "רעיונות של מתנות מקוריות או איך למצוא מתנה מקורית חלק א'" אני ממשיכה את מיטב הרעיונות לפי סוגי אנשים, אירועים ותקציב.

מאת: שרית פוליאקובקניות 09/02/103138 צפיות
קשה למצוא רעיונות למתנות, במיוחד אם רוצים לחשוב על משהו מקורי. לפעמים נדמה שהכל כבר נעשה ואי אפשר להפתיע את היקר לנו, אך בשביל זה קיבצתי אוסף רעיונות שאספתי לאורך הדרך, במאמרים הבאים תקראו על רעיונות מקוריים למתנות.

מאת: שרית פוליאקובלימודי תעודה ומקצוע07/02/102242 צפיות
כמעט כל סטודנט צריך גם לעבוד וגם ללמוד. במאמר הבא נכתוב טיפים לסטודנטים אשר יעזרו לשמור על האיזון של חיים בזמן לימודים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213740 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205196 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186814 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica