חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוד על בניית אתרים

מאת: ivTextבניית אתרים27/02/20091121 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם עליית הדרישה והצורך לנוכחות ברשת של כל בית עסק, הפכה בניית אתרים לנושא עימו צריכים להתמודד מנהלי עסקים וסוחרים רבים בכל התחומים. התמודדות זו, עם זאת, היא משהו שאין להם כל כלים מקצועיים לבצע. מטרתנו במאמר זה אינה להחליף קורס מקיף של בניית אתרים, אלא לסקור מספר נושאים עליהם יש לתת את הדעת בטרם נכנסים להרפתקה של בניית אתרים לבית העסק. המאמר לא יהפוך אותך למומחה בניית אתרים, אך עשוי לספק לך מספר כלים ומונחים בסיסיים, שיאפשרו לך לשאול את השאלות הנכונות.

ההנחה הראשונה שיש לזכור בנושא של בניית אתרים היא שכל אתר, גדול כקטן, הוא מכלול של צורה ותוכן. ההנחה השנייה היא שכל אתר נועד להשיג מטרה מסוימת. נסקור עתה את הדברים עליהם יש לתת את הדעת בתהליך של בניית אתרים ונראה כיצד ההנחות הללו משתלבות בתחומים השונים.

אחת הסיבות המרכזיות להקים בכלל אתרים היא בכדי להעביר לגולשים תוכן. תוכן הוא מילה כללית שיכולה להתייחס לסוגים שונים של תכנים, כגון תוכן שיווקי, תוכן אינפורמטיבי, תוכן ויזואלי, תוכן צלילי ועוד. תוכן מתאים לאתר הוא אחד הדברים המרכזיים ביותר ואחד הדברים הראשונים עליהם יש לתת את הדעת בתהליך של בניית אתרים. תוכן של אתר משמש למטרות שונות במקביל. תוכן של אתר משמש להעברת מידע לגולש, לצורך יצירת הרושם הנכון והמבוקש על ידינו בנוגע לאתר או לבית העסק, משמש לצורך הנעה לפעולה (למשל הצטרפות למועדון לקוחות או משלוח פרטים לצורך המשך התקשרות עסקית) ואחרון אך בהחלט לא פחות חשוב - לצורך קידום אתרים וקידום מקומו של האתר במנועי החיפוש השונים.

דבר שני שיש להקפיד עליו כאשר מתכננים בניית אתרים הוא שמבנהו הטכני של האתר יהיה מתאים לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש. מקומו של האתר נקבע על ידי גורמים שונים וביניהם גם קריטריונים טכניים שונים שקצר כאן המקום לפרטם. משום כך חשוב שתדרוש מבונה האתרים שלך אתר בעל מבנה נוח לצורך קידום אתרים.

מרכיב נוסף שהפך בשנים האחרונות למקובל יותר היא מערכת ניהול תוכן דינאמית יש בעלי אתרים המבקשים להוסיף בעצמם תכנים שונים מדי פעם (למשל עדכון על אירועים). אם גם אתה נמנה עליהם תוכל לבקש מבונה האתרים שלך לבנות עבורך, או להוסיף לאתרך מערכת ניהול תוכן שתאפשר לך להוסיף בעצמך תוכן. מערכת ניהול תוכן דינאמית מייקרת, באופן טבעי, את עלותו של האתר אך אם הנושא הוא בנפשך וחשוב מאוד עבורך תוכל לבקש זאת.

נושא חשוב נוסף ולעיתים אף קריטי במהלך בניית אתרים הוא עיצוב הממשק של האתר. עיצוב ממשק יכול להיות ההבדל בין הצלחה לבין כשלון של האתר. יש לוודא שממשק המשתמש הוא ברור, נוח, ידידותי ואף אינטואיטיבי (כלומר שגם אדם שלא גלש מעולם באתר יוכל להבין כיצד הוא בנוי, למצוא בו את דרכו בקלות ולהתחיל להשתמש בו באופן מייד בלי צורך לקחת קורס מיוחד בנושא..)

עיצוב ויזואלי של האתר חשוב מאוד גם הוא בתהליך של בניית אתרים. עיצוב ויזואלי פירושו בחירת צבעים, חלוקת העמוד, בחירת פונט, לוגו מתאים, מקום בולט לסלוגן וכן הלאה מרכיבים ממרכיבים שונים.

קיימים עוד מספר גורמים נוספים החשובים עבור בניית אתרים. גורם אחד הוא תכנון מבנה האתר. מתכנן האתר צריך לשים עצמו במקומו של הגולש ולשאול עצמו מה אני רוצה שהגולש יעשה באתר, את מה אני רוצה שימצא בקלות וכן הלאה. את כל המסקנות מן השאלות הללו יש להטמיע במבנה האתר ולאפשר לו להשיג את יעדיו. גורם חשוב נוסף הוא נוחות השימוש באתר - אתר לא נוח יבריח את הגולשים לאתרים מתחרים ויהפוך "שקוף" בעיניהם. גורם משמעותי נוסף עבור חלק מן האתרים הוא בניית מאגר המידע המשרת את האתר (כאשר כמות התוכן והמידע באתר מצדיקה זאת). גורם אחרון חשוב ביותר גם הוא, היא האינטראקטיביות עם הגולש. אם אנו בונים אתר בכדי שהגולש יצור איתנו קשר למשל, או ישלח פרטים, יש לספק לו את כל הכלים לעשות זאת ולהבליט אותם בצורה מספקת כך שלא יאלץ לטרוח לחפשם. אין מה לעשות, הגולשים של עידן האינטרנט התרגלו לקבל את המידע הדרוש להם על מגש של כסף...

לסיכום, בניית אתרים אינה תהליך פשוט, אך הקפדה על כל הגורמים הקשורים בתהליך ועבודה עם אנשי מקצוע טובים ומוכשרים תאפשר לנו לבנות אתר שייצג אותנו בכבוד ברשת ויאפשר לנו להפיק ממנו את המיטב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091803 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091720 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091727 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091966 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091748 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091675 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092492 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213635 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194089 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175731 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174884 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172296 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162140 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica