חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא

מאת: ביטוח אינפוביטוח משכנתא18/02/20101116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח משכנתא הינו ביטוח חובה לכל מי שלוקח הלוואת משכנתא מהבנק לשם רכישת דירה. ביטוח משכנתא משמעו כי במקרה של פטירת אחד מבני הזוג הבנק יקבל את החזר המשכנתא ויפטור את בן או בת הזוג מתשלום המשכנתא. בעת לקיחת משכנתא מצרף הבנק את הלווים לתוכנית ביטוח משכנתא שבו הבנק הוא המוטב. ביטוח משכנתא כולל בתוכו ביטוח חיים וביטוח מבנה.

בעת לקיחת משכנתא הלווה מחויב לרכוש פוליסת ביטוח משכנתא מהבנק או מאחת מחברות הביטוח. ביטוח חיים במסגרת ביטוח משכנתא משמעו כי בעת פטירת הלווה, הבנק יקבל מחברת הביטוח את יתרת ההלוואה של המשכנתא והשארים יוכלו להמשיך להתגורר בדירה שנרכשה.

ביטוח מבנה מבטיח כי בעת נזק למבנה חברת הביטוח תכסה את הנזק שנגרם. בעת לקיחת משכנתא הנכס שרכשנו משועבד לטובת הבנק ומהווה עירבון למקרה של אי תשלום המשכנתא.

רכישת ביטוח משכנתא

רכישת ביטוח משכנתא יכולה להיעשות על ידי הבנק או באמצעות חברות הביטוח השונות. עלות ביטוח משכנתא יכולה לנוע בין 5% ל- 10% מעלות ההחזר החודשי, ביטוח משכנתא כולל פרמטרים שונים כגון גיל המבוטח ומצב בריאותו. בעת רכישת ביטוח משכנתא מומלץ להשוואות מחירים בין חברות הביטוח השונות. גם במידה ורכשתם ביטוח משכנתא באמצעות הבנק תוכלו לרכוש ביטוח משכנתא על ידי חברות הביטוח ולבטל את הביטוח שרכשתם באמצעות הבנק. המשמעות היא לעיתים חסכון של אלפי שקלים. במידה ומחזרתם את הביטוח חשוב לוודא כי הנכם משלמים כפל תשלום לבנק ולחברת הביטוח במקביל.

ביטוח משכנתא כולל שני מסלולי תעריפים: פרמיה קבועה ופרמיה משתנה. בעת רכישת ביטוח בדקו אם התשלום החודשי הינו קבוע או תשלום חודשי משתנה. לרוב פוליסות ביטוח משכנתא בעלות פרמיה משתנה זולות יותר בתחילה אך במהלך השנים מתייקרות. ביטוח משכנתא בעלת פרמיה קבועה מאפשר לכם מאפשרת לכם לצפות בכל חודש את תשלום המשכנתא ללא הפתעות, ומאפשרת לכם להשוואות בין חברות הביטוח השונות.

מעבר לכך חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח משכנתא הכולל הרחבות כגון ביטוח צד ג', ביטוח חיים כפול, נכות, אבטלה, ביטוח חובות מעבידים וכדומה. בעת השוואת ביטוחים בדקו מהן ההרחבות והאם אתם זקוקים להרחבות אלו.

 



תגיות המאמר: ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביטוח. אינפו מרכז עבורכם על כל סוגי הביטוחים, מידע חשוב ורלוונטי שיסייע לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבורכם. באתר תוכלו לקרוא על מגוון ביטוחים: ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח עסק, ביטוח בריאות, ביטוח דירה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטוח אינפו

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223084 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162766 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142858 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147658 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148043 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138260 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131978 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica