חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל המידע על ביטוח משכנתא

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/20147650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהו ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מהם הגורמים אשר מרכיבים ביטוח משכנתא?

· ביטוח חיים – לקיחת משכנתא היא אחת מן ההחלטות החשובות ביותר שאדם יכול לקבל במהלך תקופת חייו. למעשה, מדובר בהחלטה אשר תשפיע במידה ניכרת על לא מעט תחומים בחייו האישיים והמקצועיים, כמו גם בהחלטה אשר את השפעותיה מרחיקות הלכת קשה לצפות מבעוד מועד. מפני שאיננו יודעים אילו דברים עלולים לקרות עד ליום שבו נזכה להחזיר את מלוא סכום המשכנתא שלקחנו, חשוב שנעניק לעצמנו רשת ביטחון שתגן עלינו במקרים שבהם לא נוכל להחזיר את המשכנתא במלואה או בתנאים שהצבנו לעצמנו. לשם כך בדיוק קיים רכיב ביטוח החיים כחלק מביטוח המשכנתא. ביטוח חיים מונע מקרים שבהם אדם נפטר בטרם עת ומשאיר את משפחתו בחובות כבדים. בנוסף, אפשר גם להרחיב את רכיב פוליסת ביטוח החיים בביטוח המשכנתא, כך שהוא יכלול גם מצבים נוספים שעלולים למנוע מהאדם את האפשרות להחזיר את המשכנתא. לדוגמא, אבטלה, מחלה כרונית או נכות שגוזלת מהאדם את ההזדמנות להחזיר את הכסף.

· ביטוח מבנה – רכיב ביטוח המבנה כחלק מביטוח המשכנתא מהווה למעשה פוליסה נוספת, אשר כוללת את ההגנה על בעל הפוליסה ומתן פיצויים במקרה של נזק למבנה עצמו של הדירה או הבית, או במקרה של נזק לתכולת המבנה. ביטוח המבנה מתייחס לקשת רחבה ומגוונת של נזקים מסוגים שונים אשר עלולים להיגרם למבנה המוגן בפוליסה. למשל, נזקים למבנה כתוצאה מפגעי מזג האוויר, נזקים כתוצאה מכוחות הטבע ואפילו נזקים שנגרמו על ידי גורם אנושי.  נזקים לתשתיות המבנה, לקירות, לדלתות וכדומה מכוסים גם הם במסגרת ביטוח המבנה. ביטוח תכולת הדירה מתייחס לכל החפצים היקרים שבעל הדירה מעוניין לכסות במסגרת הפוליסה. לעתים קרובות חפצים שונים עלולים להינזק כתוצאה מנזק שנגרם למבנה, ובעל הפוליסה לא יקבל פיצויים, אלא אם כן הוא שילם גם על ביטוח תכולה.

מספר טיפים לבחירת ביטוח המשכנתא המתאים עבורכם

· ביצוע סקר שוק מקיף – מומלץ בחום לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות בין הפוליסות השונות שמציעים הן הבנקים והן חברות הביטוח. יש להקדיש תשומת לב במיוחד לסיכונים השונים אשר מכוסים במסגרת הפוליסות השונות המוצעות לכם, ובנוסף על כך כמובן גם לגובה הפיצויים אשר מוצעים לכם. אל תסתפקו בקריאת מספר מאמרים באינטרנט, ותקבעו לכם פגישות, טלפוניות או בארבע עיניים, עם נציגי חברות הביטוח והבנקים, על מנת שתוכלו לקבל מענה לכל שאלה שיש לכם. אחרי הכול, מדובר בהחלטה הרת גורל.

· בדקו את הפוליסה בפרטי פרטים – חשוב שתקפידו לבדוק בעיון רב כל פוליסת ביטוח שאתם מקבלים לידיכם. נכון, ייתכן שבתמונה הגדולה כל הפוליסות נראות דומות אחת לשנייה, ודווקא בגלל זה חשוב שתשימו לב לפרטים הקטנים ולאותיות הקטנות, מפני שקרוב לוודאי שבדיוק שם טמונים כל ההבדלים שעושים את ההבדל, הן מבחינת התנאים של הפוליסה עצמה והן מבחינת הפיצויים שמגיעים לכם. בנוסך, חשוב שתוודאו מה כולל כל אחד מרכיבי ביטוח המשכנתא שלכם. האם הכיסויים במסגרת ביטוח המבנה כולל גם נזקים כתוצאה מרעידת אדמה, למשל? ומה לגבי נזק לתשתית כתוצאה מנזקי מזג האוויר? וכך גם לגבי ביטוח חיים, האם הוא מגן עליכם רק במקרים של מוות, או שמא גם במקרים של אובדן כושר עבודה או מחלה קשה?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית שיר

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223040 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162757 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142850 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138254 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

האם יש דרך להוזיל גם בביטוח למשכנתא? אם טרם לקחתם משכנתא או כבר לקחת וטרם לקחתם ביטוח למשכנתא, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא המסביר איך ניתן לחסוך בביטוח למשכנתא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica