חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא - איך זה עובד?

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/20223039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבנק שמעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים לקבלת ההלוואה, את החובה לביטוח משכנתא שמכיל בתוכו שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה. המטרה של ביטוח המשכנתא היא להגן על הבנק ולהעניק לו את הביטחון כי הוא מובטח בקבלת סכום ההלוואה שנותר לשלם. ביטוח חיים יבוא לידי ביטוי במקרים של מוות של בעל המשכנתא בטרם ההלוואה נפרעה. ביטוח מבנה, בשונה מביטוח חיים, יבוא לידי ביטוי במקרה שנגרם נזק לנכס (עבורו ניתנה המשכנתא), כמו שריפה או נזקי טבע וכמובן, כתוצאה מכך, ערכו של הנכס נפגע. חשוב לדעת ולזכור כי הזכאות לביטוח משכנתא ניתנת לכל אדם המבקש משכנתא מהבנק וגם לכל אדם המבקש משכנתאת זכות – המסובסדת מהמדינה. כיצד יתבצע מימוש הזכאות? כחלק מההליך של בקשת המשכנתא, הבנק אשר מעניק את המשכנתא, יודיע למקבל המשכנתא אם ישנה חובת רכישת ביטוח כחלק מקבלת המשכנתא ומהם תנאי הביטוח הדרושים. הבנק יעניק את האופציה לרכוש את ביטוח החיים וביטוח המבנה דרך סוכנות ביטוחים שעובדת עם הבנק או דרך סוכנות/חברת ביטוחים פרטית. לאחר מילוי של שאלון על פרטייך האישיים תתבקש לחתום על הצהרת הבריאות, יימסר מידע על הנכס והמשכנתא ולאחר מכן תינתן הצעת מחיר לביטוח המשכנתא. לא לשכוח!

  • תמיד ישנה האפשרות בחירה אם לעשות את ביטוח המשכנתא דרך סוכנות ביטוחים שעובדת עם בנק או דרך סוכנות ביטוחים פרטית.
  • בכל שלב בתהליך, ללא עמלות נוספות, ניתן לעבור למבטח אחר – מסוכנות ביטוח פרטית לסוכנות ביטוח שעובדת עם הבנק ולהיפך – כל עוד נשמרים תנאי הפוליסה הקיימים.
  • במידה והחלטתם לבצע מעבר מביטוח אחד לאחר, זכרו כי ישנה חובה לחתום על הצהרת בריאות פעם נוספת. כך שאם ישנה הרעה במצב הבריאותי, העלויות של ביטוח המשכנתא עלולות לגדול.
  • חשוב לזכור, כל ביטוח משכנתא שנעשה דרך סוכנות ביטוחים שעובדת עם הבנק שמעניק את ההלוואה, הביטוח אינו מקנה כיסוי לתכולה של הנכס, אז לכן אם נדרש ביטוח שכולל כיסוי לתכולה, הלווה יצטרך לעשות ביטוח לתכולה דרך מבטח אחר. דבר היביא למצב בו המלווה יצטרך להתנהל מול שתי חברות ביטוח ויצטרך לשלם עבור שני הביטוחים את דמי ההשתתפות העצמית.
  • כל מסירה של מידע לא מדויק או החסרת פרטים במהלך תהליך רכישת הביטוח, תיגרר לאי-תשלום כספי הביטוח, תשלום של חלק מהם או עיכובים בקבלת סיוע/כספים במידת הצורך.
  •  





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת נטלי אינטרדב

    מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222642 צפיות
    לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

    מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222575 צפיות
    המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

    מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222568 צפיות
    במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

    מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
    בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

    מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222561 צפיות
    לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

    מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222724 צפיות
    הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

    מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222850 צפיות
    כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

    מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

    מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162757 צפיות
    מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

    מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142850 צפיות
    ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

    מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147650 צפיות
    ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

    מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
    לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

    מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138254 צפיות
    אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

    מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
    ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

    האם יש דרך להוזיל גם בביטוח למשכנתא? אם טרם לקחתם משכנתא או כבר לקחת וטרם לקחתם ביטוח למשכנתא, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא המסביר איך ניתן לחסוך בביטוח למשכנתא

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica