חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המהפכה של FIX בניהול מבני מגורים

מאת: נטע ניסיםנדל"ן22/02/20101128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קודם כול צביעה בחינם. אחר כך סידור הגינה. ותיקוני חשמל. גם כן בחינם. אחר כך מדברים על אחזקה שנתית שוטפת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. וטרם דיברנו על שירות 'ידי הזהב' לתיקונים קלים בדירות פנימה.

כך תעזור לכם FIX להשביח את איכות החיים וערך הנדל"ן
ניהול בניין מגורים על ידי חברה חיצונית אינו עוד נחלתם של העשירים במגדלי היוקרה: לאחרונה חלחלה התופעה גם לבתים משותפים ותיקים, כאלה שנוהלו רוב השנים על ידי ועד בית סטנדרטי שכלל דיירים מתנדבים. אחזקת הבתים המשותפים הופכת למורכבת יותר ויותר, ובתוך כך, הולכת ונכחדת הסולידריות החברתית. כיום אפשר למצוא גם דיירים בבנייני מגורים בינוניים וקטנים, שעייפו מהניהול העצמאי של הנכס ומבקשים לעצמם קצת מנוחה. די להם מהתמודדות עם אינסטלטורים ומתקני מעליות, ממרדף אחרי המלכלכים ומשכנים סרבני-תשלום.

סטנדרט גבוה והרבה הטבות

חברת הניהול 'פיקס' חודרת בגדול גם לתחום אחזקת בנייני המגורים בעיר.
בימים אלה מציעה החברה לוועדי הבתים לקחת על עצמה את ניהול הנכסים - החל בגינון ובניקיון השוטף של חדר המדרגות, עבור בגביית מסי הוועד, טיפול במעליות וחדרי הדוודים וכלה בשיפוץ הלובי.
חברת FIX מובילה מהפיכה קטנה בתחום ניהול המבנים עם סל הטבות לדיירים עוד בטרם החל הטיפול השוטף במבנים. עוצמתה מאפשרת לה להעניק לוועדי הבתים, ולכלל הדיירים, על חשבונה, שדרוג ראשוני של חצרות המבנים, צביעת הלובי הבניין וחדרי המדרגות, ותיקון ליקויים שונים שהוזנחו במשך השנים.
החברה מציגה את יכולותיה בתחום: היא מסדרת את הגינה המשותפת, מחליפה את המנורות השרופות, מחדשת את צבע הקירות ואף מקשטת את לובי הבניין בעציץ מפואר. וזו תהיה רק ההדגמה ליכולות הביצוע שלה ושל אנשי המקצוע הפועלים במסגרתה.
בהמשך, תדאג חברת פיקס לתחזוקה השוטפת של בניין המגורים בסטנדרטים הגבוהים שהיא מציבה לעצמה, וכפי ששואפים אליהם הדיירים עצמם. טיפול שוטף באחזקת המעלית, ניקיון מוקפד של חדר המדרגות, תפעול משאבות המים ודאגה לתקינות פיר האשפה, והרשימה עוד ארוכה.

נכסים ריקים ונכסים מושכרים
שירות ניהול המבנים של החברה נכון גם לגבי נכסים פרטיים העומדים ריקים תקופות ארוכות בשנה. הסדר זה מקל מאוד על תושבים השוהים בחו"ל או מתגוררים בערים אחרות. שירותי החברה מאפשרים טיפול השוטף בנכס בכדי למנוע הזנחה מתמשכת.
החברה מציעה שירותיה גם לבעלי הנכסים שנרכשו להשקעה. מעתה, אין נדרש מבעל הבית להגיע לטפל בנכס בכל פעם שהשוכרים מזעיקים אותו. חברת FIX תהיה שם במקומו.
והנה העיקר: חברת פיקס מעניקה לכל בניין מגורים שבאחריותה את גולת הכותרת שלה בתחום הנדל"ן: מלווה אישי לכל דבר ועניין.

המלווה האישי הינו שרות חינם אין כסף אותו מעניקה החברה לוועדי הבתים הקשורים עימה.
המלווים האישיים הינם אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה על ידי החברה, שיתרונם הגדול מתבטא בתודעת שרות גבוה במיוחד. המלווה האישי הוא הכתובת לדיירים ולוועד הבית בכל שעות היממה: הוא זה הדואג לניקיון הבניין, לתחזוקה השוטפת ולקריאת חירום בעת הצורך. המלווה האישי מקשר אתכם עם בעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר, יסייע בקבלת ייעוץ משפטי ויוכל גם להסדיר את עניינכם מול הרשות המקומית.

ידי זהב- שרות מנויים לדיירים בבית

למה להסתפק רק במעטפת החיצונית? יוזמה מקורית של חברת FIX מאפשרת לדיירים להיעזר בשירותיה גם בתחזוקה קלה של הבית פנימה. במסגרת שרות מנויים ל 'ידי זהב' זכאי כל דייר לסיוע אישי בדירתו מנציג החברה המתחזק את הבניין. שרות זה, בעלות נמוכה של כ- 50 שקלים לחודש (לא כולל חומרים) כולל החלפת מנורות, תליית תמונות, שחרור סתימות, החלפת ברזים, החלפת שקעים, התקנת אביזרי אמבטיה, החלפת מנעולים, ועוד ועוד. מדובר בשירות ייחודי ומשתלם המתאים לקשישים, למי שאין לו מי שיבוא במהירות לסדר את הדברים ובכלל, לכל מי שלא ניחן בידי זהב אך יודע לעשות חשבון כמה יעלו לו שירותיהם החד-פעמיים של שרברב המגיע במיוחד כדי לפתוח סתימה או חשמלאי המוזמן להעתקת שקע בקיר.

דירה במודיעין

 



תגיות המאמר: נדלן, בית, דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת FIX מתמחה בפתרונות נדל"ן- www.fixnadlan.co.il מביאה עמה רוח של שינוי והתחדשות, מטפלת במכלול התחומים הקשורים במבנה ובאחזקתו: מכירה, קנייה או שכירות של דירות או בתים בתחומי מודיעין מכבים ורעות, ניהול מבנים (כחברת ניהול), ניהול נכסים, מגוון רחב של נותני שירות בכל תחום (ספקים, מומחים, יועצים, בעלי מקצוע ושירותי הנדי מן).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטע ניסים

מאת: נטע ניסיםשיפוצים22/02/101954 צפיות
לא רק באח הגדול, המטבח הוא לב ליבו של כל בית ישראלי. בני הבית נוהגים להתכנס בו במשך שעות היממה, והוא משמש כאחד ממוקדי ההתרחשות המרכזיים בבית המטבח הוא המקום בו בני הבית מבלים בו רבות משעות היום, מתכנסים בו לארוחת ערב ומתגנבים אליו לעת ליל. הוא משמש כאחד ממוקדי ההתרחשות המרכזיים בבית, כאשר על פי רוב הוא ממוקם בחלל פתוח ומחובר לפינת האוכל ולחדר המגורים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222713 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182600 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica