חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר בזול

מאת: קובי גולדברגבניית אתרים25/02/20101263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העידן הטכנולוגי, מחייב כמעט כל סוג של בית עסק להקים אתר אינטרנט. בין אם יהיה זה אתר תדמיתי, אתר תדמיתי שיווקי או אתר מכירות. בנית אתר אינטרנט לעסק, קטן ככל שיהיה היא הכרחית, שכן זהו כרטיס הביקור המודרני של בתי העסק, כאשר היעדרותו מרמזת על דריכה במקום. נקודת מוצא זו, מובילה בעלי עסקים רבים בארץ ובעולם לפנייה אל חברות הפיתוח השונות, בבחינת האפשרות בנית אתר אינטרנט, כאשר כמו בכל תחום עסקי, ההיבטים הכלכליים הם המובילים בבחירת החברה אשר תפתח את האתר.

חברות פיתוח רבות, מציעות לבתי העסק השונים בנית אתר במחירים מוזלים. הכותרות הפרסומיות השונות, מציעות לנו לבנות אתר בזול, במחירים חסרי תקדים, כאשר למעשה, אין אנו מקבלים שרותי בנית אתר, אלא רכישת אתר בזול מתבניות של אתרים מובנים. לרכישת אתר בזול יתרונות מסוימים, אך חסרונות רבים. נפרט אפוא, מה הם היתרונות של הקמת אתר אינטרנט מותאם אישית, מול החסרונות של אתר בזול הנקנה מהמדף.

אתר בזול - הוצאות נלוות יקרות
כאשר אנו רוכשים אתר בזול, אנו למעשה רוכשים אתר מתבנית מוכנה. משמעות הדבר היא שאנו רוכשים אתר בנוי, לא בהתאם לצרכינו, בתבנית המתאימה למגוון רחב ככל שניתן של מוצרים. לצורך הדוגמא, הרי לא ניתן לשער כי אתר הבנוי להציג למכירה מוצרי קוסמטיקה לנשים, ישמש באותה תבנית עיצוב בכדי להציג מוצרי מחשב או מוצרי חשמל! ובכן, אמנם ניתן להזין תכנים של אתר המציע שרותי מחשב למבנה של אתר המציע מוצרים קוסמטיים, יחד עם זאת, המבנה ההיררכי של האתר, במרבית המקרים לא יתאים, ואז, נתבקש לבצע שינויים בתבנית.

השינויים בתבנית, הם שינויים יקרים. אמנם, לא נבקש לבצעם מיד עם רכישתו של האתר, שכן את הפגמים באתר נגלה לאחר טעינת החומרים והתכנים. עם הזמן נגלה כי התכנים לא מוצגים באופן הרצוי, ומפעם לפעם נבקש שינוי בתבנית. שינויים אלו, על פני הזמן, יסתכמו בהוצאות רבות, אשר שקלולם יעלה על מחירו של בנית אתר מותאם אישית, ומכאן - אתר בזול, יעלה יקר....

הקצאת שם האתר בחינם או שטחי אחסון בחינם
אפשרות נוספת המוצעת למבקשים לבנות אתר בזול, היא האפשרות לחסוך כספים על ידי הקצאת שם האתר (Domain) ללא תשלום, או לאחסן את האתר על גבי שרתים המציעים אירוח אתרים ללא תשלום. אפשרויות אלו מוצעות על ידי חברות המספקות שרות זה, בתמורה להצגת פרסומת האתר על גבי אתר האינטרנט המאוחסן על שרתיה, או הנושא את שם האתר החינמי.

הבעייתיות במקרים אלו, נבחנת בראש ובראשונה באמינותה של החברה, שכן פעמים רבות מוקמות חברות המספקות שירותים מסוג זה, ומיד וללא התראה מוקדמת נסגרות, ומפילות אחריהן את השירותים המוצעים, והנה, אתר בזול הפך לאתר שאין. כמו כן, שמות האתר המוצעים בחינם, הם שמות לא קונבנציונאליים, אותם קשה לזכור, וקשה יותר לשווק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב אתרים
שרותי בניה, תכנות , קידום ועיצוב אתרי אינטרנט
 בונה אתרים -  Webmasterקובי גולדברג 
http://www.my-aviv.com
טל:0542188304
פקס:046068253

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי גולדברג

מאת: קובי גולדברגבניית אתרים17/12/10931 צפיות
אתר תדמיתי הוא מונח שנוטה לבלבל רבים מאיתנו. מהפכת האינטרנט של השנים האחרונות הכניסה לעולמנו מושגים רבים ובניהם סוגי אתרים רבים. אתר תדמיתי הוא אתר שבעיקרו מציע ייצוג וורטואלי גם לעסקים וארגונים שאינם מתנהלים באינטרנט (לא מאפשרים לרכוש מוצרים/שירותים ברשת האינטרנט בצורה מקוונת)

מאת: קובי גולדברגאינטרנט - כללי19/09/10886 צפיות
חסכון בעלויות הוא גורם חשוב בניהולו התקין של כל עסק ולמרות הפיתוי לחסוך בעלויות בניית האתר עבור העסק שלך מומלץ לשכור את שירותיו של בונה אתרים מיומן אשר התמקצע בתחום, שיוכל לעזור בתחזוקת האתר השוטפת, כמו גם בנושאי קידום אתרים, עיצוב אתרים וכדומה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות עסקיים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213667 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194094 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175753 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174890 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172733 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172302 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162146 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica