חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר תדמיתי

מאת: קובי גולדברגבניית אתרים17/12/2010931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה צריך אתר תדמיתי ?

כלקוחות כיום אנו מנהלים כ – 80% מחיינו הצרכניים ברשת האינטרנט. באינטרנט נוח לנו הרבה יותר לסרוק כמות גדולה של חנויות דומות ולערוך השוואתת מחירים מתקדמת, כמו גם לקרוא ביקורות על כל מוצר ומוצר שברצוננו לרכוש. בניית אתר תדמיתי, מאפשרת גם לבעלי עסקים שאינם מתנהלים באינטרנט לזכות בחשיפה אל מול הגולשים באינטרנט.

מה צריך להכיל אתר תדמיתי ?

לנוכח סוגיהם הרבים של אתרי אינטנרט שכל בעל עסק יכול לבחור, בניית אתר תדמיתי חייבת להיעשות באופן מושכל ומחושב. מרביתנו גאים מאוד בשירותים השונים ובמוצרים השונים שאנו מציעים ללקוחותינו, עם זאת, אתר תדמית לא צריך להיות עמוס בכל מה שיש לנו להגיד על העסק שלנו וככלל אין זה מומלץ שיכלול מידע רב מידי. בניית אתר תדמיתי, כאמור, נועדה על מנת לספק לכל גולש ברשת (לקוח פוטנציאלי), מידע שיסייע לו להכיר את הארגון שלי ויתרונותיו הרבים מבלי שאלאה אותו בתיאורים מיותרים.

בניית אתר תדמיתי בדומה לכתיבת פרופיל עסקי

ניתן להשוות בניית אתר תדמיתי לכתיבת פרופיל אינטרנט עסקי. שם החברה, תאריך הקמתה, כמות המועסקים, תחומי העיסוק, אזורי פעילות, הניסיון של החברה בתחום וכמובן פרטים ליצירת קשר, הם פרטים עיקריים שאתר תדמיתי צריך לכלול. כתיבת פרופיל עסקי, פעמים רבות מהווה מעין פתרון קל ופשוט לבעלי אתרים, שאינם תדמיתיים ואינם מעוניינים להלאות את הגולש במידע רב מידי לגבי העסק, אלא בוחרים לנצל את דפי האינטרנט שלרשותם על מנת להציג בפני הלקוח את מוצריהם או השירותים שהם מספקים.

התאמת תכנים לאחר בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי צריכה להיעשות לאחר בניית אסטרטגיה שיווקית מחושבת. סוג וכמות התכנים שיכיל אתר תדמיתי לאחר הקמתו, עלולים להשפיע על הצלחתו ויעילותו של האתר. חברות המספקות שירותי בניית אתר תדמיתי, לרוב יוכלו להציע לבעלי האתר גם תכנים מתאימים לאתר. לאחר בניית אתר תדמיתי, חשוב מאוד לבחור את התכנים שיכללו בו בקפידה על מנת לנצל את המינוף שאתר כנ"ל מציע לבעליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב אתרים
שרותי בניה, תכנות , קידום ועיצוב אתרי אינטרנט
 בונה אתרים -  Webmasterקובי גולדברג 
http://www.my-aviv.com
טל:0542188304
פקס:046068253

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי גולדברג

מאת: קובי גולדברגאינטרנט - כללי19/09/10886 צפיות
חסכון בעלויות הוא גורם חשוב בניהולו התקין של כל עסק ולמרות הפיתוי לחסוך בעלויות בניית האתר עבור העסק שלך מומלץ לשכור את שירותיו של בונה אתרים מיומן אשר התמקצע בתחום, שיוכל לעזור בתחזוקת האתר השוטפת, כמו גם בנושאי קידום אתרים, עיצוב אתרים וכדומה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות עסקיים.

מאת: קובי גולדברגבניית אתרים25/02/101264 צפיות
העידן הטכנולוגי, מחייב כמעט כל סוג של בית עסק להקים אתר אינטרנט. בין אם יהיה זה אתר תדמיתי, אתר תדמיתי שיווקי או אתר מכירות. בנית אתר אינטרנט לעסק, קטן ככל שיהיה היא הכרחית, שכן זהו כרטיס הביקור המודרני של בתי העסק, כאשר היעדרותו מרמזת על דריכה במקום. נקודת מוצא זו, מובילה בעלי עסקים רבים בארץ ובעולם לפנייה אל חברות הפיתוח השונות, בבחינת האפשרות בנית אתר אינטרנט, כאשר כמו בכל תחום עסקי, ההיבטים הכלכליים הם המובילים בבחירת החברה אשר תפתח את האתר.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213672 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194094 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175755 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174892 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172734 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172304 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162148 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica