חפש מאמרים:
שלום אורח
03.08.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלקוח

           מנקודת מבטו של הלקוח 

מיליוני מאמרים נכתבו על הלקוח.רבות נכתב על חווית הלקוח.כל ארגון שרותי היה רוצה שהלקוח יהיה מרוצה,שמח והחשוב יותר חוזר ומספר על חווית השרות הנפלאה שקיבל. חלק מהמחקרים מצביעים על ההתפלגות הבאה:                             

84% מהלקוחות מסכימים שחווית שירות רעה אחת עלולה להרוס את יחסיהם עם הארגון.
• 68% מהלקוחות המתלוננים יותר מהממוצע מוכנים לשלם 20% יותר מעלות המוצר ובתנאי שהשירות שיקבלו יהיה טוב יותר ובזמן הקצר ביותר.
• 89% מהלקוחות שחוו שירות גרוע יספרו ל 9-10 אנשים, 11% יספרו ללא פחות מ 20.

מיהו אותו לקוח אלמוני?

הלקוח האלמוני זה אתה, את ואני.פשוט עד כאב.אני כנותן שרות  במקום עבודתי הוא הלקוח של החנות השכונתית, בית המלון,סניף הדואר ועוד אלפי מקומות אחרים.אני סבור שאם נבין את האמירה הפשוטה הזו עד תום ,הרי שמכאן נצליח בלא מאמץ להיות  בהגדרה נותני שרות טובים יותר.

 מה רוצה הלקוח? האמת,ממש לא הרבה.נדמה שאצליח לתמצת את רצון הלקוח (שוב:זה אתה ואני) בכמה משפטים ברורים וישימים בקלות:

כבוד- כבד את האדם מולך כאילו זה היית אתה.אל תזלזל בו,הקשב לו.

תמורה הולמת לכספו-הלקוח מבקש לדעת שקיבל תמורה הולמת לכספו.תמורה הולמת אינה נמדדת רק במונחים כלכליים.שרות,חיוך,היותך בן אדם במובן החיובי של המילה יתרמו מבחינת הלקוח לתמורה הולמת יותר מטובין פיזיים.

להיות היחיד ולקבל את מלוא תשומת הלב-תן לו את זה וזכית בקנייתו.זכית בהכרת התודה שלו וזכית בלקוח מרוצה ומסופק.גם אם נותן השרות עמוס מאוד ,מטפל בהרבה לקוחות וטרוד עד אין קץ (וכולנו-נותני השרות חשים תמיד, אבל תמיד כך) הוא צריך לתת ללקוח את הרגשת היותו היחיד והמיוחד המקבל את כל תשומת ליבו.

הופעת וסגנון דיבורו של נותן השרות-על כך ארחיב  בכתבה נפרדת.

פתרון בעיות ותקלות- מיידיות,נראות,רצון לפתור הם אבן היסוד ללקוח מתמיד .

 עד כאן,על קצה המזלג" מעט על הלקוח.חשוב לזכור,להטמיע ולשנן את המשפט הבא:"אף פעם אין הזדמנות שנייה לתקן רושם ראשוני".זה הרושם שיוטמע.כמובן שכאן טמון פרדוקס לא קטן:הלקוח הוא אחד מיני רבים לנותן השרות.נותן השרות הוא היחיד עבור הלקוח.קצת קשה להיות אדיב, חייכן, מקשיב ונותן כבוד.קצת קשה אבל אפשרי.

  סגן ניצב, ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111310 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111700 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111634 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111451 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111223 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/118568 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/111990 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20197 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19496 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19929 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181138 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18571 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17812 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16994 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica