חפש מאמרים:
שלום אורח
10.07.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימור לקוחות, יועץ עסקי מומלץ

המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה.

ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות.

שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

השימור המגיב - ההתמודדות עם שימור לקוחות כשהלקוח מודיע על רצונו לסיים את התקשרותו, להתנתק, או לעזוב.

מה קורה במעמד זה? מי נותן לו מענה? האם יש חשיבות לזמן שעבר מאז החלה ההתקשרות? ובמידה וכן, האם זה משפיע על מי שיעשה את ניסון השימור?

האם רק גורם אחד מנסה לשמר את הלקוח? מהם לוחות הזמנים?

מהם תסריטי השיחה?

האם ניתנים כלי שימור?

שאלות רבות, שעל כולן מומלץ לתת תשובה מושכלת, לאחר בחינה ולימוד הנושא.

המעגל השני - מעגל השימור היזום

נדיר שהלקוח מחליט בהפתעה על נטישה.

לרוב, יהיו סימנים מקדימים.

הם יבואו לידי ביטוי באיתותי נטישה, למשל, בהקטנת צריכה, או בבירור מצב חשבון. לעתים אפילו יבואו לידי ביטוי באמירה ברורה, שנותן השירות בחר להתעלם ממנה.

כאן, חשוב לא פחות למסד מערך איסוף איתותי נטישה מוסדר, ולצדו איסוף נתונים וניתוח שוטף.

ככל שהעבודה במעגל זה תצבור נפח משמעותי יותר, כך העבודה במעגל השימור המגיב תקטן.

ככל שהעבודה במעגל השימור היזום איכותית יותר, כך נתוני שימור הלקוחות משתפרים, ואחוז הנטישה קטן.

המעגל הרחב יותר, הוא מעגל נאמנות הלקוחות.

כאן כבר העבודה היא בחיזוק הקשר עם הלקוח, וחיזוק מערכת היחסים איתו. בעידן שלנו מעגל זה מביא את הערכים של "לתת", את הערך המוסף ללקוח, ואת האקסטרה שהוא מקבל מהמותג / חברה שלך.

לא בטוחים מה ואיך לעשות? בשימור לקוחות, שהוא תחום ייחודי ועם מאפיינים שונים,  חשוב להיעזר בשירותי יועץ עסקי מומלץ, הבקיא ומנוסה בתחום זה.

ואם חיפשתם לארגון, לעובדים או למנהלים נושאים מעניינים להרצאה, אז אפשר להתחיל בשימור לקוחות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שימור לקוחות

מיכל דגן ברעם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל דגן ברעם

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20181 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171186 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121241 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121235 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/11963 צפיות
שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה. אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/111636 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/104586 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/19482 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19912 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181125 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18562 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17800 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16983 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות04/02/16970 צפיות
מתנות ממותגות לפסח, גם בחגים אפשר לתת מתנה ממותגת, בין אלמנט שיווקי למתנה רצינית, היצע מרשים שיכול להתאים לכל גוף, ולהציג אפשרות נהדרת להגיע לחג הפסח ולהגיש לאנשים שונים מתנות שהיה שווה לחכות להן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica