חפש מאמרים:
שלום אורח
08.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת מועדוני לקוחות

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/2019131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->

איך לנהל נכון את מועדון הלקוחות של העסק שלכם?


מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.


תוכלו לקבל מידע נוסף על הקמת מועדון לקוחות ומה עושה את חברת        de-facto למובילה בתחומה בכתבה הבאה.


איך לשמור על הלקוחות נאמנים לאורך שנים?

למה לי להיות חבר במועדון הלקוחות?

תנו ללקוחות שלכם ערך מוסף. סוג הטבות קבוע שייחודי רק להם. זה ייתן להם אינסנטיב להישאר חברים במועדון הלקוחות שלכם וגם יגרום להם להרגיש מיוחדים ושמשתלם להם להישאר חברים במועדון.


הטבה מיוחדת לחברי המועדון יכולה להיות הנחה קבועה על סוג אחר של מוצרים שמתחלף מדי חודש, הודעה מוקדמת על מוצרים חדשים שצפויים להגיע לחנויות, הנחות מצטברות ועוד.

מה מיוחד בתחום שלכם

בדקו בתחום הקמעונאי שלכם אילו מבצעים נותנות הרשתות והחנויות ואילו מבצעים הוגדרו כהצלחה - מה הביא את הלקוחות להיות מרוצים, להשתתף, לחזור אל החנויות או להצטרף כחברים חדשים. מה שעבד אצלם עשוי לעבוד גם אצלכם בסבירות גבוהה.

מה מיוחד בעסק שלכם

אחרי שבדקתם מה הצליח בתחום המסחרי שבו אתם מתמחים - בדקו מה הבידול שלכם - מהו הערך המוסף שאתם כעסק יכולים לתת, מה היתרון שלכם על פני המתחרים שלכם - מה אתם יכולים לתת שיגרום ללקוחות להיכנס אליכם במקום אל העסק המתחרה.


איך מצטרפים אל מועדון הלקוחות שלכם?

השתדלו שההצטרפות אל מועדון הלקוחות שלכם תהיה קלה ומהירה ככל הניתן. אנשים לא אוהבים סרבול וככל שתקשו על תנאי ההצטרפות יהיו יותר לקוחות שיוותרו. פשטו את התהליך, בקשו רק מה שהכרחי.


פנו אל הלקוח באופן אישי

המידע שביקשתם מהלקוחות שלכם בעת ההצטרפות - הוא המידע שיעזור לכם לשמור את הלקוחות מרוצים לאורך זמן. השתמשו במועדון הלקוחות כאמצעי לשמור עליהם מרוצים. שלחו להם מבצעים ומידע שרלוונטיים להם כמו מתנה ביום הולדת וביום הנישואים.

הקלו על הלקוחות שלכם

פנו אל הלקוחות שלכם עם מידע הרלוונטי להם והימנעו ככל הניתן מלשלוח להם מידע שאינו רלוונטי עבורם. בדקו את ההתנהגות הצרכנית שלהם: אילו מיילים ששלחתם להם בדיוור אישי הם פתחו ואיזה לא, לאילו מבצעים הם נענו ומאילה מבצעים התעלמו, האם עדיף לשלוח להם מייל מוקדם בבוקר או דווקא בשעות הערב? ככל שתיטיבו להכיר את הלקוחות שלהם כך שיתוף הפעולה שלהם יהיה רב יותר.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסירכב20/11/1991 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: רונית אלפסיפסקי דין20/11/1998 צפיות
סווגה של פעולה, או של עסקה נקבע על פי סממנים חיצוניים ועל פי מבחנים שונים, אשר על פיהם יש וניתן לסווג את אופיה של אותה פעולה וסווגה של אותה עסקה. ברם בדרך כלל המבחנים אינם חד - חד ערכיים ויש מקרים בהם המבחנים בגין אותה פעולה מצביעים על סווג כפול. כך למשל בסווג פעולה למישור ההוני או למישור העסקי, למישור הפרטי או עסקת אקראי בעלת אופי מסחרי ועוד. בעיתות כאלה מופעל מבחן על – מבחן גג והוא "מבחן הכוונה".

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19581 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/151580 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/19624 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181017 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות05/06/18419 צפיות
מוצרי הפרסום הם מתנות שיכולות לקדם את העסק לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות הקיימים או פוטנציאליים. המידע שנושאת המתנה שמונחת על השולחן במשרד בצורה זו יכול העסק להיכנס לתודעה של הסובבים שקולטים את השם והלוגו לכן עציצים ממותגים מוצרי הפרסום היעלים ביותר, מתנה מקורית במיוחד טבעית וירוקה ומשמחת את העין ומחממת את הלב.

מאת: רוי ורלשימור לקוחות11/06/17672 צפיות
Money management has an affect on every part of your life. You must take charge of your finances if you want to be in life. The following tips provided here will get you easily manage your money.

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/08/16876 צפיות
שירותי הפצה מקצועיים לבעלי עסקים שמחפשים איכות ויודעים לזהות אותה.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות04/02/16866 צפיות
מתנות ממותגות לפסח, גם בחגים אפשר לתת מתנה ממותגת, בין אלמנט שיווקי למתנה רצינית, היצע מרשים שיכול להתאים לכל גוף, ולהציג אפשרות נהדרת להגיע לחג הפסח ולהגיש לאנשים שונים מתנות שהיה שווה לחכות להן.

מאת: SEOMANשימור לקוחות16/01/16869 צפיות
בעולם כה תחרותי, כל בעל עסק צריך לשמור על לקוחותיו ולדאוג שהם יהיו מרוצים. ישנם מוצרי פרסום שונים שיוכלו לעשות עבורכם את עבודת השירות ולהעניק ערך מוסף עבור הלקוחות שלכם. דיסק און קי ללקוחות, הפך בשנים האחרונות למתנה פופולרית ואהובה במיוחד עבור הלקוחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica