חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת מועדוני לקוחות

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/20191434 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->

איך לנהל נכון את מועדון הלקוחות של העסק שלכם?


מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.


תוכלו לקבל מידע נוסף על הקמת מועדון לקוחות ומה עושה את חברת        de-facto למובילה בתחומה בכתבה הבאה.


איך לשמור על הלקוחות נאמנים לאורך שנים?

למה לי להיות חבר במועדון הלקוחות?

תנו ללקוחות שלכם ערך מוסף. סוג הטבות קבוע שייחודי רק להם. זה ייתן להם אינסנטיב להישאר חברים במועדון הלקוחות שלכם וגם יגרום להם להרגיש מיוחדים ושמשתלם להם להישאר חברים במועדון.


הטבה מיוחדת לחברי המועדון יכולה להיות הנחה קבועה על סוג אחר של מוצרים שמתחלף מדי חודש, הודעה מוקדמת על מוצרים חדשים שצפויים להגיע לחנויות, הנחות מצטברות ועוד.

מה מיוחד בתחום שלכם

בדקו בתחום הקמעונאי שלכם אילו מבצעים נותנות הרשתות והחנויות ואילו מבצעים הוגדרו כהצלחה - מה הביא את הלקוחות להיות מרוצים, להשתתף, לחזור אל החנויות או להצטרף כחברים חדשים. מה שעבד אצלם עשוי לעבוד גם אצלכם בסבירות גבוהה.

מה מיוחד בעסק שלכם

אחרי שבדקתם מה הצליח בתחום המסחרי שבו אתם מתמחים - בדקו מה הבידול שלכם - מהו הערך המוסף שאתם כעסק יכולים לתת, מה היתרון שלכם על פני המתחרים שלכם - מה אתם יכולים לתת שיגרום ללקוחות להיכנס אליכם במקום אל העסק המתחרה.


איך מצטרפים אל מועדון הלקוחות שלכם?

השתדלו שההצטרפות אל מועדון הלקוחות שלכם תהיה קלה ומהירה ככל הניתן. אנשים לא אוהבים סרבול וככל שתקשו על תנאי ההצטרפות יהיו יותר לקוחות שיוותרו. פשטו את התהליך, בקשו רק מה שהכרחי.


פנו אל הלקוח באופן אישי

המידע שביקשתם מהלקוחות שלכם בעת ההצטרפות - הוא המידע שיעזור לכם לשמור את הלקוחות מרוצים לאורך זמן. השתמשו במועדון הלקוחות כאמצעי לשמור עליהם מרוצים. שלחו להם מבצעים ומידע שרלוונטיים להם כמו מתנה ביום הולדת וביום הנישואים.

הקלו על הלקוחות שלכם

פנו אל הלקוחות שלכם עם מידע הרלוונטי להם והימנעו ככל הניתן מלשלוח להם מידע שאינו רלוונטי עבורם. בדקו את ההתנהגות הצרכנית שלהם: אילו מיילים ששלחתם להם בדיוור אישי הם פתחו ואיזה לא, לאילו מבצעים הם נענו ומאילה מבצעים התעלמו, האם עדיף לשלוח להם מייל מוקדם בבוקר או דווקא בשעות הערב? ככל שתיטיבו להכיר את הלקוחות שלהם כך שיתוף הפעולה שלהם יהיה רב יותר.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נט מדיה  הינה חברה המומחית בתחום, בניית אתרים, קידום אתרים. חברת  נט מדיה כוללת צוות מקצועי בתחום בניית אתרים, קידום אתרים ועיצוב אתרים. אנו מספקים שירות מקיף עם ניסיון רב בתחום וכמובן במחירים אטרקטיביים. נשמח לשרת אתכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית אלפסי

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202104 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסימשכנתא21/08/202074 צפיות
יועץ משכנתאות קודם כל יתאים את המשכנתא המשתלמת והמתאימה ביותר בעבורכם - הוא יתאים את מסלולי המשכנתא, את הריביות הכדאיות ביותר גם לפי המצב בשוק וגם לפי יכולת ההחזר שלכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין26/04/201213 צפיות
עסקה של רכישת דירה היא בעלת משקל רב ועלותה מיליוני שקלים - הזהירות מתחייבת. ועוד הדרך ארוכה, לבחור את הדירה, כוונים, קומה, לוח פריסת תשלומים, בטחונות ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולכן חשוב להיוועץ עם עורך דין מקרקעין

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195568 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231587 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21870 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20926 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191641 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181838 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica