חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלוקת פליירים חכמה – עסקים מצליחים בישראל

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/20201176 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של עסקים מצליחים הוא ניהול חכם ומודרני. בעלי העסקים המצליחים אינם מבצעים בעצמם את כל הפעולות אלא יודעים להאציל סמכויות, לפקח על הנעשה ולשכור את מיטב אנשי המקצוע. כך למשל, הם אינם מבזבזים את זמן העבודה היקר של העובדים שלהם על חלוקת פליירים אלא שוכרים צוות חיצוני של חברת הפצה.

איך מחלקים פליירים?

על מנת לנהל נכון קמפיין חלוקת פליירים עליכם תחילה לעצב ולתכנן את הפליירים. רק לאחר שהגדרתם את מטרת הקמפיין וקבעתם אלו מוצרים תפרסמו ומדוע – תוכלו לעצב את הפלייר ולהעביר אותו לדפוס. אם אין לכם ניסיון בשיווק כדאי להיעזר באיש מקצוע וגם במעצב גרפי. פליירים מקצועיים ומעוצבים יקדמו את התדמית העסקית ואת המיתוג.

לאחר שהדפסתם את הפליירים יהיה עליכם להגדיר את גזרת החלוקה, את קהל היעד ואת התאריך בו תרצו להתחיל בהפצה. חשוב לקבוע נכון את כל הפרמטרים בכדי להתכונן נכון למתן מענה לפניות רבות של לקוחות חדשים ולקוחות קיימים. חלוקת פליירים צפויה להביא אליכם גשם מבורך של פניות והזמנות. עליכם להיות ערוכים לכך. תהיה לכם רק הזדמנות אחת להשאיר רושם טוב על הלקוחות החדשים שלכם.

החלוקה מתבצעת באמצעות צוות מקצועי ומסור שמכיר היטב את העבודה ומתורגל בה. אנו גאים להציע ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים שירות ברמה אחת מעל כולם. כל פרויקט חלוקת פליירים מטופל בצורה מקצועית, מפורטת ומדויקת. הצוות מבצע את העבודה במסירות ודואג להניח אל כל הפליירים בתיבות הדואר או על ידיות הדלת. הצוות יודע לפתור בעיות במקום על מנת להפיץ נכון את הפליירים שלכם גם בתקופה מורכבת של קורונה ושאר קשיים.

מה צריך בשביל קמפיין פליירים מוצלח?

1. הגדרת מטרות.

2. פליירים מעוצבים וכתובים היטב.

3. קביעת גזרת חלוקה וקהל יעד.

4. חברת הפצה מקצועית.

 



תגיות המאמר: חלוקת פליירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222672 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22934 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223108 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213180 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211237 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231562 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21867 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191430 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות29/10/181835 צפיות
מוצרי פרסום, לחיזוק הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות. החברה שלכם מחפשת אפיק שימור לקוחות, שמצליח להעמיק את הקשר הערכי אליכם, הנכון ביותר לעשות זאת באמצעות מסרים ממותגים בעציצים, שמהווים מוצרי פרסום, וישמשו אתכם עבור מתנות לאירועי חברה, מתנות לעובדים בחג, מתנות ללקוחות ועוד. למה דווקא עציצים ממותגים כמוצרי קידום מכירות?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica