חפש מאמרים:
שלום אורח
11.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

מיכל דגן ברעם מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
צור קשר: צור קשר





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת מיכל דגן ברעם  
 

בחן את עצמך – 3 טעויות נפוצות בחוויית לקוח

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171068 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.
למאמר המלא...

תחקיר אירוע שימור לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/12/121139 צפיות
נוהגים לומר "מי שלא עושה לא טועה" גם במוקדי שירות ובמוקדי שימור לקוחות משפט זה נכון, ואין חברה שחפה מטעויות ומכשלי שירות ושימור לקוחות. לקוח אשר חווה חווית שירות טובה פחות, לקוח אשר הטיפול בו אינו מושלם, או שפעילות השימור אינה איכותית מספיק -ניתן למצוא בכל חברה. ההבדל טמון בין חברות שמתעלמות מכשלים אילו, לבין חברות המהוות מערכת אשר מאמינה ביכולתה להשתפר ולבצע את העבודה טוב יותר. למערכת כזו מומלץ שתלמד מאותם מקרים ותיישם את המסקנות והתובנות לטובת הטיפול בלקוחות הבאים.
למאמר המלא...

מגמות בשימור ובנאמנות לקוחות

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות30/07/121143 צפיות
עם השינויים שאנו עדים להם בהתנהגות הצרכנית של כולנו, בשירות הלקוחות ובהתמנהגות המשווקים, להלן רשימת 10 הטרנדים הבולטים בעולם השימור ונאמנות הלקוחות
למאמר המלא...

one stop shop - או- כמה ידיים הלקוח שלך עובר

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/10/11884 צפיות
שירות לקוחות ושימור לקוחות קשורים זה בזה. אם שירות הלקוחות אצלך בחברה מצויין, בוודאי שקל לך יותר לשמר לקוחות.
למאמר המלא...

הקמת מערך שימור בחברה? הקמת מוקד שימור? איך, מה ומתי.

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות19/04/111551 צפיות
החלטת להקים מוקד שימור אצלך בחברה? כדאי להתחיל בחשיבה מוקדמת על מערך השימור כולו..
למאמר המלא...

סגירת מעגל טיפול בלקוח

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות14/11/103593 צפיות
סגירת מעגל טיפול בלקוח הינה המצב הרצוי בו קיים מנגנון מפקח על כך שטיפול בלקוח,שפנה מסיבה כלשהי לשירות הלקוחות של החברה,הסתיים לשביעות רצונו. וידוא הסגירה בא להבטיח שבעומס של פניות וטיפול בלקוחות אף לקוח לא נשכח, או חלילה הוזנח.
למאמר המלא...

סליחה אדוני, האם השירות שקיבלת לשביעות רצונך?

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/10/101341 צפיות
לפעמים משפט אחד קטן משנה הכל. בעולם שירות הלקוחות בכלל, ועולם שימור הלקוחות בפרט, ההצלחה לייצר אינטראקציה חיובית עם הלקוח, ובעיקר כאשר הוא הוא פונה ומגלה אי שביעות רצון צהשירות/מוצר שקיבל, היא זו שהופכת את הלימון ללימונדה. להלן תיאור ניסיון מעשי בחברה, בו משפט אחד שינה את התמונה.
למאמר המלא...

 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica