חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוכחות מקוונת – עיצוב אתר ומיתוג

ההשקעה הטובה ביותר שכל עסק קטן או יזם מתחיל יכול לעשות היא אתר האינטרנט שלו. כמובן שחלק מהותי בזה הוא עיצוב אתר מושך ויעיל. לא רק שהאתר עצמו חשוב ביותר להצלחת העסק, אלא המיתוג האינטרנטי של העסק והאתר הוא קריטי. מיתוג אינטרנטי ע"י עיצוב אתר טוב היא דרך מצוינת לבלוט מעל השאר בעולם הענק של רשת האינטרנט.

מיתוג אינטרנטי ע"י עיצוב אתר

מיתוג באינטרנט מאוד דומה לחברה אשר מפרסמת את עצמה בטלוויזיה, בעיתונים ומגזינים שונים. עיצוב אתרים טוב ויעיל ישיג את אותה תוצאה בהרבה פחות כסף. מותג יוצר את זה שחברה או מוצר כלשהו מזוהים בקרב הציבור עם משהו ספציפי באופן אינטואיטיבי. סמלים מוגדרים כעיצובים אשר מייצגים משהו אחר, ומותג אמור להכיל את כל האסוציאציות, החוויות והמאפיינים אל תוך מבנה או גוף מופשט אחד. עיצוב אתרים שנעשה נכון יכול לקדם עסק, בכך שיהפוך אותו למותג בעיני המשתמש.

עיצוב אתר, שאמור למשוך לקוחות וליצור מהאתר סוג של מותג, צריך לכלול את כל המרכיבים לתפיסת תשומת הלב של הגולש. עיצוב אתר שכזה יכול להיות עם משפטים שיווקיים, צבעים, צלילים, עיצוב לוגו ותמונות, אשר ייצרו דעה ומיתוג של האתר עפ"י מטרה מוגדרת מראש. עיצוב אתר צריך ליצור מקום וירטואלי שאנשים יתחברו אליו וירגישו בנוח להימצא בו.

LoadStyle שירותי עיצוב אתר מספקת לכם כמה טיפים למיתוג אינטרנטי דרך עיצוב אתר נכון:

  • אופי – עיצוב האתר האינטרנט של העסק שלך צריך להיות עם אופי מסוים. ניתן להשיג זאת ע"י הכנסת "אישיות" כחלק אינטגראלי של עיצוב האתר באינטרנט, משהו שהגולשים באתר יוכלו להרגיש שייכות או קרבה אליו.
  • צבע – בחירת הצבע המתאים כחלק של עיצוב אתר האינטרנט היא חשובה ביותר. צבעים מעוררים רגשות ותחושות שונות, ידוע שצבעים גורמים לאסוציאציות לא רצוניות. עיצוב אתר צריך להיות בצבעים נכונים ומתאימים לקהל היעד ולמטרות האתר. חשבו על כל המותגים שאתם מכירים, לכולם יש צבע עיקרי, שמלווה אותם ומזוהה איתם, החל מהלוגו שלהם ועד עיצוב אתר האינטרנט שלהם.
  • עקביות – עיצוב האתר, שרוצה ליצור מיתוג צריך להפוך את המוצר או המותג לבלתי נשכח. חשוב ביותר להיות עקביים במסגרת עיצוב האתר האינטרנט ובנייתו. שמירה עקבית על צבעים, אמצעים ויזואליים וסוג הכתב.
  • גודל ומיקום – מומלץ למקם את הלוגו בפינות העליונות של האתר – בקריאה בעברית הפינה הימנית יעילה יותר, כי לשם העין נמשכת בצורה טבעית. כך הגולשים יראו כל הזמן את שם העסק ויזכרו אותו.
  • ייחודיות – עיצוב אתר צריך לבדל אתכם מהמתחרים, אחרת האתר לא יהיה קל לזכירה, וגולשים רבים ישכחו ממנו מהר מאוד.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת LoadStyle מתמחה ב - עיצוב אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadStyle - עיצוב אתרים

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים01/03/10994 צפיות
עסקים קטנים ובינוניים אשר רק נכנסים לעולם האינטרנט נוטים לפעמים לעשות את אותן טעויות בניסיון להשיג נוכחות ברשת. Loadstyle עיצוב אתרים מציעה וממליצה לבצע מחקר מקיף לפני התחלה של פרויקט עיצוב אתר, על מנת להימנע כמה שניתן מטעויות שיעלו בזמן, כסף ועוגמת נפש אפשרית של בעל העסק.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/101041 צפיות
אולי לא הקדשתם לנושא זה מחשבה רבה, אך דפדפן האינטרנט, שהאתר שלכם נצפה בו, יכול להשפיע מאוד על עיצוב אתר האינטרנט, ואיך שהוא יוצג לגולש. הבדלים אלו יכולים אפילו להרוס לחלוטין את מבנה האתר, וכמובן את החוויה של הגולש באתר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/101050 צפיות
בין אם העסק קטן או גדול, הוא חייב נוכחות באינטרנט שעובדת בשביל העסק. כיום, להשיג נוכחות משמעותית זו משימה מסובכת, בעיקר בגלל שפע המידע שקיים. עיצוב אתרים הפך חשוב ביותר, ולעיתים עיצוב אתר הוא הסיבה המרכזית להצלחתו של האתר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/10980 צפיות
כרגע, אתר אינטרנט הוא הפלטפורמה החיונית והעיקרית ביותר למרבית העסקים המודרניים, בעיקר אתרים אשר מנסים להעביר מסר לקהל רחב ככל האפשר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים29/11/09998 צפיות
עיצוב לוגו לבית עסק או לחברה זהו צעד חשוב בתהליך השיווקי המכונה - מיתוג. בעולם השיווק ניתנת תשומת לב רבה לשפה הויזואלית מאחר וזו שפה בינלאומית. תשומת הלב הזו מופנית הן למיתוג המוצרים עצמם והן למיתוג שמה של החברה.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים26/11/09879 צפיות
עיצוב אתרים זהו עסק למקצוענים ! צריך להכיר את המדיה האינטרנטית ולהבין כי הסוד טמון בפרטים הקטנים. אין שיטה אחת קבועה ואין נוסחת קסם לעיצוב נכון של אתרי אינטרנט, אך ישנם כמה קווים מנחים שיכולים לעשות את ההבדל בין אתר אינטרנט מוצלח ולבין אתר נשכח.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים26/11/09950 צפיות
עיצוב אתרים בעידן הטכנולוגי יכול להיות משימה מורכבת. הרשת רוויה בים של אתרים וכל אתר אינטרנט נלחם על ליבו וכיסו של כל לקוח, צריך ללכוד את תשומת ליבו של גולש עם עיצוב אתרים פשוט, נקי וכובש !

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213394 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211426 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152710 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica