חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אתרים - טיפים

עיצוב אתרים - טיפים

עיצוב אתרים בעידן הטכנולוגי יכול להיות משימה מורכבת. הרשת רוויה בים של אתרים וכל אתר אינטרנט נלחם על ליבו וכיסו של כל לקוח, צריך ללכוד את תשומת ליבו של גולש עם עיצוב אתרים פשוט, נקי וכובש !

עיצוב אתרים זוהי משימה מעט מורכבת אך אפשרית בהחלט. עם קצת עזרה מידידים, ראייה מערכתית ותכנון נכון ניתן בהחלט להגשים את החזון.

עיצוב אתרים - מורה נבוכים

כדי להפוך את המשימה המורכבת לפשוטה הרבה יותר ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים שיסייעו לכם במלאכת עיצוב אתרים :

קו נקי
עיצוב אתרים איננו אומנות טהורה, על העיצוב להיות פשוט ברור ונקי.

תמונות ופלאש
חשוב לזכור כי העיצוב הוא כלי לחיזור המסר, לכן מוטב לשים תמונות ופלאש רק כאשר אלו מסבירים, מפרטים או מחזקים את המסר. תמונות וקבצי פלאש עשויים להכביד על האתר ולעכב את זמן הטעינה שלו, לכן מוטב להשתמש בהם רק כאשר באמת צריך. כך למשל, אם ברצונכם להדגיש מבצע חדש השתמשו בפלאש או אם ברצונכם להציג מוצרים – השתמשו בתמונות.

עיצוב אתרים וניווט באתר
עיצוב אתר צריך לעזור לגולש להתמצא טוב יותר באתר. לכן יש לעצב מערכת תפריטים ברורה ומובחנת.

עיצוב אתרים ועיצוב לוגו
הלוגו של אתר האינטרנט הוא חלק אינטגראלי במיתוג האתר. רצוי להשקיע בו זמן, מחשבה ומשאבים. הלוגו הוא חלק מן הזהות של האתר ולכן עליו להיות קליט, זכיר ורלוונטי ולהקצות לו מקום בולט ונכבד.

עיצוב אתרים וצבעים
בחרו צבעים נעימים לאתר שלכם. אין צורך "להשתולל" עם כל קשת הצבעים, בחרו 2-3 צבעים דומיננטיים ואלו יהפכו לחלק מהזהות האינטרנטית שלכם. רצוי לבחור צבעים חזקים כמו צהוב ואדום שכן אלו ידועים כמשפיעים על הרגש.

עיצוב ופונטים
מאחר והאינטרנט איננו מדיום חדש, כבר נערכו לא מעט מחקרים אודות התנהגות גולשים. ממחקרים אלו עולה כי מרבית הגולשים מעדיפים פונט אריאל. פונט זה נקרא בקלות על גבי צג המחשב. כמו כן, הקפידו להשתמש בפונט אחיד בגודלו לכל דפי האתר.

עיצוב אתרי אינטרנט ותוכן
התוכן הוא המלך. על כן, בעת עיצוב האתר, הקצו לטקסט מקום בולט. העיצוב אמור לשרת את התוכן ולהסביר אותו, לא להפך.

עיצוב אתרים וקידום
מאחר ומנועי החיפוש קוראים טקסטים ולא קוראים גרפיקה, יש למקם את הטקסט גבוה באתר ולהימנע משילוב טקסטים באמצעים גראפיים.


אם כן, נראה כי עיצוב אתרים יכול להיות תהליך פשוט אם רק דבקים בהמלצות ובטיפים שפרשנו לפניכם. זכרו, הסוד טמון בפשטות !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת LoadStyle מתמחה ב - עיצוב אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadStyle - עיצוב אתרים

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים01/03/101018 צפיות
ההשקעה הטובה ביותר שכל עסק קטן או יזם מתחיל יכול לעשות היא אתר האינטרנט שלו. כמובן שחלק מהותי בזה הוא עיצוב אתר מושך ויעיל. לא רק שהאתר עצמו חשוב ביותר להצלחת העסק, אלא המיתוג האינטרנטי של העסק והאתר הוא קריטי.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים01/03/10994 צפיות
עסקים קטנים ובינוניים אשר רק נכנסים לעולם האינטרנט נוטים לפעמים לעשות את אותן טעויות בניסיון להשיג נוכחות ברשת. Loadstyle עיצוב אתרים מציעה וממליצה לבצע מחקר מקיף לפני התחלה של פרויקט עיצוב אתר, על מנת להימנע כמה שניתן מטעויות שיעלו בזמן, כסף ועוגמת נפש אפשרית של בעל העסק.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/101041 צפיות
אולי לא הקדשתם לנושא זה מחשבה רבה, אך דפדפן האינטרנט, שהאתר שלכם נצפה בו, יכול להשפיע מאוד על עיצוב אתר האינטרנט, ואיך שהוא יוצג לגולש. הבדלים אלו יכולים אפילו להרוס לחלוטין את מבנה האתר, וכמובן את החוויה של הגולש באתר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/101048 צפיות
בין אם העסק קטן או גדול, הוא חייב נוכחות באינטרנט שעובדת בשביל העסק. כיום, להשיג נוכחות משמעותית זו משימה מסובכת, בעיקר בגלל שפע המידע שקיים. עיצוב אתרים הפך חשוב ביותר, ולעיתים עיצוב אתר הוא הסיבה המרכזית להצלחתו של האתר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים28/02/10980 צפיות
כרגע, אתר אינטרנט הוא הפלטפורמה החיונית והעיקרית ביותר למרבית העסקים המודרניים, בעיקר אתרים אשר מנסים להעביר מסר לקהל רחב ככל האפשר.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים29/11/09998 צפיות
עיצוב לוגו לבית עסק או לחברה זהו צעד חשוב בתהליך השיווקי המכונה - מיתוג. בעולם השיווק ניתנת תשומת לב רבה לשפה הויזואלית מאחר וזו שפה בינלאומית. תשומת הלב הזו מופנית הן למיתוג המוצרים עצמם והן למיתוג שמה של החברה.

מאת: LoadStyle - עיצוב אתריםעיצוב אתרים26/11/09879 צפיות
עיצוב אתרים זהו עסק למקצוענים ! צריך להכיר את המדיה האינטרנטית ולהבין כי הסוד טמון בפרטים הקטנים. אין שיטה אחת קבועה ואין נוסחת קסם לעיצוב נכון של אתרי אינטרנט, אך ישנם כמה קווים מנחים שיכולים לעשות את ההבדל בין אתר אינטרנט מוצלח ולבין אתר נשכח.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213391 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica