חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכניקת 25 האפונים של וו.קלמנט סטון

מאת: רון לוגסיאימון אישי07/03/20105709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וו קלמנט סטון ,מייסד combined insurance ואחד מגאוני החדרת המוטיבציה במאה שלנו ,היה אחד האמנים בהדרכת אנשי מכירות ,כיצד להתגבר על הפחד לבקש . הוא ידע שאם לא תיהיה בידם טכניקה שתחזיק אותם עד שיקבלו" כן " , סביר שהם יפרשו אחרי עשר שיחות מכירה .על כן ,נתן להם עשרים וחמישה אפונים והורה להם לשים אותם בכיס השמאלי של מכנסיהם .בכל פעם שביצעו שיחת מכירות ,הם היו אמורים להעביר את אחד האפונים מהכיס השמאלי לכיס הימיני. הם יכלו לעזוב רק כאשר העבירו את כל עשרים וחמישה האפונים לכיסם הימני. בגלל שהם התבקשו להמשיך עד שכל עשרים וחמישה האפונים יעברו מכיס אחד לכיס אחר ,אנשי המכירות לא עזבו בסיום היום,הם ,כמעט תמיד ,ביצעו מכירה , שנתנה להם מוטיבציה להמשיך.                  הם היו מסוגלים לעמוד בפניי דחיה ,מפני שהם למדו שבסופו של דבר הם יקבלו תשובה חיובית .                                         טכניקה פשוטה ורבת עוצמה זו עזרה לאלפי אנשיי מכירות רבים מהם לא סיימו תיכון-להתגבר על הפחד מפניי דחייה ולבנות קריירות רווחיות במכירות .חשוב כיצד אתה יכול ליישם את אותו העקרון בחייך.

משמעות הדבר עבורך ,היא שאתה עלול להצטרך לבקש הרבה אנשים הרבה פעמים,כדי שתקבל בסופו של דבר את מה שאתה רוצה . יש אנשים שיאמרו כן ויש אנשים שיאמרו לא אך לעיתים קרובות ,כן אחד ,שווה את המאמצים שקדמו לו .וזכור ,אי שם יש מישהו שמחכה שתבקש ממנו .אתה צריך לבקש מספיק אנשים ,על מנת למצוא אותו .

עקרון זה יכול לעזור לנו בכל דבר שנעשה בחיים. מכיוון שהתחלות דורשות התמדה ובכדי להתמיד אנחנו צריכים לא להבהל מדחייה ולדעת להתמודד איתה ולא לקחת אותה אישית אל תיקח לא באופן אישי .

זכור,אתה רק ניצב במחזה של כל אחד אחר.   -סטיוארט אמרי

http://boost2biz.co.il/

http://landme.co.il/1099/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רון לוגסי

http://uleadtosuccess.com/

אתה מוביל להצלחה !!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון לוגסי

מאת: רון לוגסישיווק באינטרנט23/02/102748 צפיות
כדי להתחיל להשתמש באינטרנט ככלי שיווק צריך להבין בעצם ,מהו מנוע חיפוש???? אז מה זה מנוע חיפוש ??? "מנוע חיפוש היא מערכת אחזור מידע ,שמעוצבת כדי לאתר מידע (קבצים או תוכן ) המאוחסן במערכת המחשב.צורת החיפוש הנפוצה ביותר כיום היא מנועי החיפוש האינטרנטיים .מנוע חיפוש מנגיש מידע למחפש ,ועוזר לצמצם את את הזמן הנדרש כדי למצוא מידע , ועוזר להתגבר על הצפת מידע הקיימת היום במדיה .בעזרת מנועי החיפוש ניתן למוא מידע רב מסמכים ותמונות וסרטונים העוסקים בנושא מסוים ,ועד מוצרים זמני נסיעות בתחבורה ציבורית .עקרון הפעולה הבסיסי של מנועי החיפוש הוא שהלקוח ממלא שאילתא המציגה את המידע הנחוץ לו ושולח אותו לשרת ,השרת מקבל את השאילתא ומפעיל ישום לביצוע הפעולה ,תוך כדי הפעלת אלגוריתמים שנועדו לסנן את התוצאה כך שיהיו רק בנושא שהלקוח מחפש .לסיום פעולתו מציג השרת את התשובה בפני המשתמש, בדרך כלל ע"י רשימה .

מאת: רון לוגסיאימון עסקי23/02/102313 צפיות
למצוא את הדרך מה המטרות שלי הלמה שלי עוזר להפוך את החלום למציאות.......

מאת: רון לוגסיפרסום באינטרנט23/02/102519 צפיות
במאמר זה נסביר ,מהו דף נחיתה ,וניתן דגשים חשובים לבנייה נכונה של דף נחיתה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213649 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205279 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193111 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193014 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174135 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173538 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica