חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם ניתן לבקש משכנתא לאחר פשיטת רגל? מרטין בוקסדורף

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/20193008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

אבל מה קור לאחר מכן? האם ניתן לקחת משכנתא?

הדעה הנפוצה בציבור היא שאם עברת פשיטת רגל זה אומר שאתה שרוף להרבה מאוד שנים, אבל בדרך כלל זה לא נכון. הבנקים למשכנתאות מגיבים אוטומטית לפניות של פושטי רגל לשעבר כך שאומרים: תחזור אחרי שיימחק לך כל הBDI, העניין הוא שעד שהדברים מחקים- זה לוקח ממוצע של 7 שנים מרגע שההליך נגמר. כלומר אם קיבלתם הפטר ב2016, זה יימחק בשנת 2023.

אז איך לוקחים משכנתא לאחר הפטר?

בדרך כלל הדרך היחידה לקחת משכנתא היא להיעזר באדם שמומחה בהשגת משכנתא לפושטי רגל לשעבר. עבדכם הנאמן, כותב שורות אלו, כבר הוציא מאות משכנתאות לפושטי רגל לשעבר ועוסק בכך באופן שוטף ורציף. אני כאן בשבילכם ואשמח להשיג גם לכם משכנתא.

איך הדברים עובדים.?

לכאורה הדברים מאוד פשוטים, אני לוקח מכם את הניירת הרלוונטית, שלמעשה מרכיבה את ההכנסות שלכם, את ההוצאות שלכם, תעודות זהות שלכם ועובר ושב של הבנק שלכם. ברגע שהדברים האלו אצלי, אני יכול לגשת לבנקים ולנצל את הקשרים שלי מול המערכת הבנקאית, כדי להשיג לכם אישור משכנתא.

מה הבנק רוצה לראות אחרי פשיטת רגל?

הבנקים רוצים בעיקר לראות שהאדם שעבר פשיטת רגל, למד את הלקח שלו ומאז הוא מתנהל בצורה תקינה. כלומר, ליתר דיוק הבנקים בכלל לא רוצים לקחת אליהם לקוחות שעברו פשיטת רגל, אבל בכל זאת אם כבר כן, הם רוצים לראות שמרגע ההפטר- האדם מתנהל בצורה תקינה לחלוטין ועדיף מאוד שיהיה שכיר.

רק כדי להבהיר את הנקודה עוד יותר: המודל שהבנקים למשכנתאות רוצים לראות הוא כזה: לאדם הזה היה עסק, הוא פשט רגל בגלל איזה סיבה שלא תהיה- מאז אותו האדם שכיר, מתנהל תקין בצורה מלאה ולעולם לא ירצה לפתוח עסק יותר.

זה המודל שהבנקים רוצים לראות, כל האופציות האחרות שהן אנשים שהם לא שכירים אלא בעלי עסקים, זה תסריט פחות טוב בעיני הבנקים למשכנתאות. חשוב מאוד לשים לב שחשוב להראות תקופת צינון, חשוב מאוד להראות התנהלות סופר תקינה ורצוי שהאנשים יהיו שכירים.

כמה זמן לאחר ההפטר?

זו נקודה קריטית. אם תשאלו את הבנקים, התשובה שתקבלו היא שהם מצפים שתגיעו לבקש משכנתא רק כאשר הרישום של פשיטת הרגל יימחק לחלוטין מBDI, אבל דבר כזה יכול לקחת 7 שנים מרגע קבלת ההפטר. אני לעומת זאת, מצליח בדרך כלל להשיג משכנתא לאחר שעברו שנתיים לאחר קבלת ההפטר. שימו לב לא לנסות לעשות את זה לבד.

אחוזי מימון לאחר קבלת הפטר

תראו, הדברים הם לא חד משמעיים. אבל בגדול צריך לדעת שהבנקים מעדיפים מאוד שלא לתת אחוזי מימון גבוהים לאנשים שעברו פשיטת רגל. הממוצע בדרך כלל עבור אנשים שעברו פשיטת רגל הוא סביב 60 אחוז מימון.

קשה מאוד לקבל מימון בגובה של 75 או 70 אחוזי מימון. אם זה מה שאתם צריכים, אני ממליץ בחום גדול להצטייד בלווה נוסף או ערב איכותי מאוד ורצוי מאוד שגם אתם תהיו סופר איכותיים בשביל שזה יקרה.

ריביות משכנתא לאחר הפטר:

בגדול, הריביות הן סבירות לחלוטין וממוצעות לחלוטין ביחס לאחרים. כמובן שאין את האפשרות לנהל משא ומתן מול כמה בנקים כדי להגיע לריביות מעולות, אבל בהחלט ניתן לקבל ריביות טובות.

מרטין בוקסדורף הוא מומחה בהשגת משכנתאות עבור פושטי רגל לשעבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193036 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193182 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194275 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193174 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213628 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205259 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

מאת: ירון שוראימון אישי06/03/173511 צפיות
"המשימה" שהכי חשובה בחיים שלנו היא ללמוד לאהוב את עצמנו ללא תנאי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica