חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/20192939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

שמי מרטין ואני עוסק כבר 10 שנים בהשגת משכנתאות עבור אנשים שעברו פשיטות רגל ועכשיו רוצים לחזור לחיים שלהם.

למה בעצם הבנקים לא אוהבים פושטי רגל?

זאת שאלה מעולה עם תשובה פשוטה. למעשה בידי הבנקים קיימת סטטיסטיקה מאוד ברורה שאומרת שאנשים שעברו פשיטת רגל, 50 אחוז מהם חוזרים ועוברים שוב פשיטת רגל. מבחינת הבנקים זה נתון מאוד מסוכן והם לא מעוניינים לקחת שום סיכון עם אנשים אשר נחשבים מבחינתם מסוכנים מאוד.

אז עכשיו, שאנחנו כבר מבינים את זה, אנחנו יודעים בוודאות מוחלטת שלקחת משכנתא אחרי פשיטת רגל זה דבר מאוד מורכב. הסיבה שאני עובר על כל הדברים האלו, למרות שאני בטוח שאתם כבר יודעים את זה- זה כדי להסביר עד כמה אתם צריכים במצבים האלו אדם שהוא לא פחות ממומחה במשכנתאות עבור פושטי רגל לשעבר.

אז מי אני באמת?

שמי מרטין בוקסדורף, אני בעל תואר במשפטים ובעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים ומשיג משכנתאות עבור פושטי רגל לשעבר. זה נכון שאני לא מצליח במאה אחוז, אבל אני חייב לציין שאני מצליח בהרבה מאוד מקרים ואשמח מאוד להיות האיש שמשיג גם לכם משכנתא אחרי קבלת הפטר. אני לא מאמין במשכנתאות חוץ בנקאיות ונלחם תמיד כדי להכניס את האנשים שאני עובד עבורם לאחד הבנקים המוכרים.

כמה זמן לאחר הפטר?

אחת השאלות העיקריות שאני כל הזמן נתקל בהן היא כמה זמן לאחר ההפטר ניתן לקחת משכנתא? התשובה שהגעתי אליה אחרי הרבה שנים היא שזה תלוי בכמה וכמה דברים שכולם משפיעים על כמה זמן לאחר ההפטר ניתן לקחת משכנתא.

למה הכוונה?

הכוונה היא כזו- אנחנו כבר יודעים שהבנקים אוהבים שכירים ולא עצמאיים, הם גם מעדיפים שכירים שעובדים בעבודה קבועה ויציבה ואנחנו מבינים שהם מעדיפים שכירים שמרוויחים הרבה כסף. אז כמה שאתם מתאימים יותר לפרופיל הזה, כך הסיכוי לקחת משכנתא עולה וכך הזמן שצריכים לחכות אחרי ההפטר מתקצר. כמה שאתם יותר רחוקים מהפרופיל הזה, כך הזמן שתהיו צריכים יהיה ארוך יותר.

איך הדברים עובדים?

אנחנו צריכים לשבת יחד חצי שעה ולהכין את הדברים. להבין מה נקודות החוזק שלנו ומה נקודות התורפה שלנו. ברגע שיהיה לי את הידע הזה, אני כבר אדע איך לגשת לבנקים, איך להציג את הדברים ואיך לנגן על הנקודות החזקות שלנו כדי לקבל משכנתא. אתם לא משלמים על שום דבר אם לא מקבלים משכנתא, רק אם מתקבל אישור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193033 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193168 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213611 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205244 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

מאת: ירון שוראימון אישי06/03/173509 צפיות
"המשימה" שהכי חשובה בחיים שלנו היא ללמוד לאהוב את עצמנו ללא תנאי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica