חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תערוכת סביט 2010

מאת: קידום_seoטכנולוגיות חדשות13/03/20101079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מספר שבועות  התקיימה כבכל  שנה   בהנובר אשר בגרמניה תערוכת המחשבים המפורסמת המכונה  בשם סביט. לתערוכה זו  מוניטין ככנס הגדול מסוגו  בעולם. היא  נערכה במרכז הירידים של העיר הנובר,המשתרע על פני שטח נרלב ואשר נוהרים אליו מדי שנה  מאות אלפי מבקרים מכל רחבי העולם. בתערוכה זו  נחשפים  על פי רוב פיתוחים וחידושים של  ענקיות  המיחשוב בעולם. כך גם השנה הציגו בה החברות סאפ, מיקרוסופט,י.ב.מ., אסוס ועוד. כנס זה  נחשב לסמן הימני  של כל תעשיית הימחשוב.
החידושים העיקריים שהוצגו בכנס:
אני ארנון רצון כמומחה לסחר בינלאומי  עם סין  סקרתי את חידושי הכנס ואת הטרנדים אשר עשויים להשיע על מישוב חברות בעף הריטייל.
אסוס חשפה את הספר האלקטרוני החד שלה שמכוון  להתחרות בקינדל של חברת  אמזון. הוא כולל  מסך מונוכרומטי בן   9 אינץ', זיכרון של  4GB,  ותמיכה ב- Wi-Fi.  החחישו שלו הינו הינו  הסוללה  שהיא  תומכת בעבודה של  עד 4 ימים כולל חיבור ל-Wi-FI, ועד 14 ימים ללא WIFI .
חברת MIO   הציגה בתערוכה דגם מתקדם  של מכשיר ניווט  בעל מסך מגע של 7 אינץ' עם  זיכרון של  512MB ודיסק של  4 GB . היתרון של דגם זה הוא התמיכה בקליטת  והצגת  שידורים  טלבויזיוניים  דיגיטליים  באיכות  HD . כמו כן תומך  המכשיר ב   Wi-FI.

טרנדים   נוספים : מסכי תלת-מימד עם הרזולוציה באיכות גבוהה, מחשבי טבלט  PC, מחשבים נישאים וטלפונים חכמים סמארטפון וכן מסכי מגע. כולם  עם חיי סוללה ארוכים יותר מאשר היה עד היום.
המומחים טוענים כי כי המעבר לתצוגת  3D    תהפוך לטרנד  בולט  שניחשף לו בזמן  הקרוב. נראה כי  מסכי  3D   יתפסו את מקומם  בשוק  כבר בקיץ  הקרוב.
רואים איפוא כי  ענף  הטלויזיות משפיע  על ענף מסכי המחשבים הן  בתחום התלת מימד והן בפרמטר של  איכות התצוגה וה-  HD  . למידע נוסף קרא עוד

 



תגיות המאמר: כנס מחשבים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום_seo

מאת: קידום_seoניהול08/07/09883 צפיות
באם הינך מנהל או חבר באיגוד מקצועי , ומתחבט כיצד להנפיק כרטיס חבר שיאחד את כולם, להלן רעיון לתעודת חבר מקורית מבית פיקרד. (יצרנית כרטיסי פלסטיק למזכרת או למתנה מגניבה)

מאת: קידום_seoניתוחים פלסטיים16/03/09932 צפיות
מידע מד"ר אירינה יפימוב, מומחית לרפואת עיניים ומומחית לניתוחי עיניים פלסטיים אודות הבוטוקס וההיסטוריה שלו

מאת: קידום_seoרפואה12/03/091109 צפיות
שיטות לטיפול בורידים בולטים מפי ממומחים לטיפול בכלי דם

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162025 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161920 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161652 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143398 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142685 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144390 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138355 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica