חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוטוקס-הרעל שישנה את פנינו

מאת: קידום_seoניתוחים פלסטיים16/03/2009931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבוטוקס הופנם בתודעה הציבורית בזכות השימושיות שלו להעלמת קמטים. מושג זה המוכר בתור מוצר קוסמטי חדשני ומתקדם, נולד דווקא כרעל מסוכן. כן, מקורו של הבוטוקס ברעלן בשם בוטולינום. החומר הזה מצא את דרכו אל מפת הרפואה לאחר גילוי מחלת שריר- עצב מסתורית, עוד במאה ה- 19. מחלה זוהתפתחה לאחר תזונה לקויה של בשר מקולקל, שבתקופה זו היה לרוב נקניק, ולכן זכתה בעברית לשם המשעשע "נקנקת". למעשה החיידק שזיהם את הבשר היה חיידק האנארובי- קלוסטרידיום בוטולינום, בשמו המלא, ולכן המחלה נקראה בלועזית בוטוליזם. חיידק זה מפריש רעל חריף ופעיל בגוף האדם, אשר מביא לשיתוק שרירים.

אולם מזה מאות בשנים כבר ידוע כי לרעלים תכונות ריפוי מצוינות. מסיבה זו בחרו בנחש כסמל של חיל הרפואה. ואכן נתגלה כי שימוש מבוקר בבוטולינום , יכול להביא לשיפורבבעיות עצב / שריר.

שימוש רפואי לבוטוקס

בשנת 1979 החלו להשתמשבבוטולינום מסוג A- שאינו אלא הבוטוקס למטרות ריפוי. בשלב הראשון עשו שימוש הבוטוקס לבעיות עיניים כגון ביניהן פזילה ועוויות בלתי רצוניות. בשנת 1989 הרחיבו את השימוש לטיפול במחלה המכונה התסמונת הדיסטונית. הכוונה לתופעת התכווצות שרירים בלתי נשלטת, הגורמת לרעדות בידיים , לטיקים ולהתעוותותשל איברים. התצורה הידועה של תסמונת זו הינה הדיסטוניה הצווארית. על אף העובדה שהגורם להפרעה לא תמיד ברור, הטיפול בו על ידי הזרקת בוטוקס לתוך השרירים הפעילים, הביא לשיפור רפואי מרשים:החולים דיווחו על ירידה בכאבי השרירים ולשיפור בתנוחה שלהראש.

בעשור הבא הורחב השימוש בבוטוקס לחולים המתלוננים על פגיעה בשרירי היד. פגיעה כזאת מביאה לירידה בתפקוד היד , כגון ביכולות הכתיבה. הזרקת בוטוקס מקומית הביאה לשיפורמשמעותי בתפקודי הידיים.

נעשה שימושבבוטוקסגם לטובת חולי פרקינסון. ניסויים שונים גילו כי הזרקות לשריר תורמות לשיפור בתנועות הבלתי רצוניות של חולי הפרקינסון.

ניסוי מעניין לשימוש בבוטוקס התקיים באוניברסיטת UCLA אשר בלוס- אנג'לס לטובת חולים הסובלים במיגרנה.הללו דיווחועל שיפור משמעותי : כאבי הראש פחתו,משך ההתקף התקצר ותדירות התקפים ירדה.

שימושים אסתטיים בבוטוקס

במס' מדינות באירופה נערך ניסוי לגבי יעילות הבוטוקס בהזעת- יתר. במשך למעלה משנה הוזרק בוטוקס לקבוצה המונה 300 מטופלים, מול קבוצת הביקורת שזכתה לטיפול דמה (פלצבו). בתום הניסוי דיווחו המטופלים על שיפור מרשים במידת הזעתם. הוכחה גם יעילות החומר לתופעה של הזעת כפות הידיים.

אין עוררין על כך שמה שהבוטוקס קנה לו מקום של כבוד בזכות תרומתו להעלמת קמטים. החל משנות התשעים ועד היום זוכה הבוטוקס לפופולריות רבה , ההולכת וגוברת , הודותלשימושים האסתטיים שלו. מן הראוי לציין כי סטטיסטיקות מצביעות על הכפלת המכירות תוך עשור.הזרקה שלבוטוקס הינה המילה האחרונה בטיפוח פניהן של נשים רבות בכל הגילאים.הן מסוקרות בכל ירחוני היופי. בוטוקס הפך למושג שגור בפי נשות עסקים ונשות עסקים. זאת עד כשי כך שמדווחים בארצות המערב על קיומן של מסיבות בוטוקס. במסיבות אלו נעשה שילוב של הזרקת בוטוקס בחברותה באווירת מוסיקה ושתיה.
הכותבת: ד"ר אירינה יפימוב מומחית ל ניתוח עפעפיים ובוטוקס

 



תגיות המאמר: בוטוקס, הזרקת בוטוקס


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום_seo

מאת: קידום_seoטכנולוגיות חדשות13/03/101078 צפיות
בתערוכת סביט 2010 נתגלו מגמות המיחשוב בעתידות לבוא. קראו על כך בכתבה זו.

מאת: קידום_seoניהול08/07/09882 צפיות
באם הינך מנהל או חבר באיגוד מקצועי , ומתחבט כיצד להנפיק כרטיס חבר שיאחד את כולם, להלן רעיון לתעודת חבר מקורית מבית פיקרד. (יצרנית כרטיסי פלסטיק למזכרת או למתנה מגניבה)

מאת: קידום_seoרפואה12/03/091109 צפיות
שיטות לטיפול בורידים בולטים מפי ממומחים לטיפול בכלי דם

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica