חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תעודות חבר איגוד מקוריות

מאת: קידום_seoניהול08/07/2009884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברצוני לשתף אתכם ברעיון מקורי לכרטיס חבר. אני מצטט מכתב של  לקוח  אשר מצא פתרון מקורי לבעיה בה התחבט: כיצד להנפיק כרטיסי חבר לחברי האיגוד. הפתרון  מתאים לכרטיס מועדון , כרטיסי מתנדבים או לכל קבוצה שהיא.
"השנה החלטתי להיות יצירתי  בכל חג  אנחנו מעניקים שי קטן לכל חברי האיגוד שלנו, מאחר ואני צלם חובב  ניסיתי לחשוב על מתנה מקורית , חמודה ולא יקרה שתשלב תמונה צבעונית  של חברי האיגוד  שלנו, השנה חשבתי להנפיק תעודות חבר איגוד . פניתי לכל חברי האיגוד כ170 חברים לערך ובקשתי שישלחו לי בדואר תמונה שהם הכי אוהבים , כל תמונה לא משנה עם ל המשפחה, של עצמם לבד או  שלהם עם בן  או בת הזוג, בקיצור חכיתי שבועות והגיעו אולי 10 תמונות,
 די התאכזבתי והבנתי שהחברים לא ממש מתכוונים להתאמץ ולשלוח תמונה בדואר, ניסתי לחשוב איך בכל זאת ניתן לקבל את התמונות ואז הבן שלי נתן לי רעיון מבריק, יונתן הראה לי את אתר PICARD פיקרד  , באתר למעשה כל אחד מעלה את התמונה שהוא רוצה לאחר מכן  מעצב את התמונה עם הכלים שקיימים באתר ואפילו מוסיפם  טקסטים באופן חופשי, רעיון גדול מה שיוצא זה כרטיס עם תמונה שכל אחד בחר והעלה לאתר.
אבל הכי גדול זה  ששוחחתי עם החברה מפיקארד  PICARD שעיצבו עבורי את גב הכרטיס. מה שעשינו שמנו את לוגו האיגוד כולל מס טלפון של חברי הוועד וברכה קצרה.
שלחנו מייל לכל חברי האיגוד  ביום בו אנו חוגגים את יום ההולדת של האיגוד (כן אנחנו חוגגים 20 שנה לאיגוד) וצרפנו שם קוד כניסה לאתר כמעט כל חברים נכנסו לאתר והעלו את התמונות והזמינו את הכרטיס .
בלי שחשבנו על זה למעשה תפסנו שני ציפורים במכה אחת
האחד  מתנה אישית לכל חבר איגוד כרטיס עם תמונה צבעונית יפה של החבר כל אחד מה שהתחשק לו מודפס על כל שטח הכרטיס ולא רק  תמונה קטנה כמו כל התעודות (פוטו רצח)
הדבר השני למעשה יצרנו כרטיס חבר לכל החברים באיגוד , כרטיס עם לוגו האיגוד ומספרי טלפון  וייצרנו  למעשה כרטיס המזוהה עם האיגוד לכל החברים וסוף סוף יש לנו תעודת חבר איגוד."

לסיכום, אם גם אתם  מתחבטים בבעיה דומה אמצו פתרון זה ! בהצלחה !
.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום_seo

מאת: קידום_seoטכנולוגיות חדשות13/03/101082 צפיות
בתערוכת סביט 2010 נתגלו מגמות המיחשוב בעתידות לבוא. קראו על כך בכתבה זו.

מאת: קידום_seoניתוחים פלסטיים16/03/09934 צפיות
מידע מד"ר אירינה יפימוב, מומחית לרפואת עיניים ומומחית לניתוחי עיניים פלסטיים אודות הבוטוקס וההיסטוריה שלו

מאת: קידום_seoרפואה12/03/091115 צפיות
שיטות לטיפול בורידים בולטים מפי ממומחים לטיפול בכלי דם

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201504 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201624 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201632 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201365 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201300 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201167 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201066 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica