חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקץ לגרביונים - נפרדים מורידים בולטים

מאת: קידום_seoרפואה12/03/20091112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העונה החמה מתקרבת  וברצונך ללבוש מכנס קצר או חצאית, אך את נבוכה. ברצונך ללכת עם בגד ים לבריכה אך מטרידה אותך המחשבה שאנשים יראו את רגליך. דעי לך שאת לא לבד. אנשים רבים סובלים מבעיות בכלי דם ומתופעה של ורידים בולטים. מחקרים שונים גילו כי כ-60% מהאוכלוסייה סובלת מתופעה זו. התופעה נפוצה בקרב שני המינים, אך בולטת יותר אצל הנשים ובמיוחד אצל נשים לאחר לידה או נשים שלקחו שנים רבות גלולה למניעת הריון.

ורידים בולטים נוצרים מבעיה בכלי הדם. השסתומים של הורידים נפגמים ולפיכך נגרם לחץ על הוריד. כתוצאה מבעיה זו נוצרת אי ספיקה ורידית הגורמת ורידים בולטים ודליות.

הורידים הקרובים לעור מזרימים ללב ולאיברים רק כ-5% מהדם, לעומת הורידים העמוקים שדרכם זורם 95% מהדם בגופינו. הבעיה בורידים היא בדרך כלל בורידם שקרובים לפני הגוף ולכן לרב מדובר בבעיה אסתטית בלבד. עם זאת לפעמים הבעיה בורידים הינה גם רפואית ולא רק אסתטית. בעיות בורידים עלולים לגרום לכאבים שונים ברגלים, התכווצויות ועוד.

דרך חדשנית ולא פולשנית לטיפול בורדים ונימים קטנים היא ע"י לייזר. ע"י מכשיר מיוחד ניתן לצרוב את הורידים והנימים הבולטים עד כדי להעלמת הבליטה. טכנולוגית הלייזר מאפשרת התאמה אישית לכל מטופל. ניתן לווסת את השטח עליו פועל הלייזר ואת עוצמתו. הטיפול הינו קצר (בממוצע טיפול של חצי שעה – בד"כ יש צורך בטיפול אחד או שניים). מספר ימים לאחר הטיפול ניתן לראות כי הורידים נעלמו.

דרך נוספת ופופולארית מאד היא המסת הורידים. טכניקה זו מתבצעת ע"י הזרקה של חומר מיוחד אל תוך הורידים הבולטים. מדובר בהליך קצר, לא כואב ונוח. ההליך נעשה ע"י רופאים בעלי מומחיות בתחום. תהליך זה מומלץ לאנשים הסובלים מכאבים בנוסף לבעיה האסתטית. שמו המקצועי של ההליך הינו סקלרופותיה. ההליך אינו דורש מנוחה ואפשר לחזור לעבודה מיד אחריו.

ורידים גדולים יותר נוצרים יחד עם ההזדקנות או כתוצאה ממחלות שונות כגון מחלות לב. ורידים גדולים עלולים לגרום לכאבים רבים ואי נוחות. רופאים רבים מציעים ניתוח לפתרון הבעיה. עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן היום לפתור את הבעיה בחלק מהמקרים ע"י טיפול לא פולשני. מכיוון שמדובר בורידים שלא נמצא על פני העור, כשלב ראשוני נהוג לבצע אולטרא סאונד כדי לאתר את מיקומו המדויק של הוריד הבעייתי. בשלב השני מזריקים חומר רפואי מיוחד המעלים את הוריד. החומר שמוזרק מאושר ע"י משרד הבריאות. לפני התהליך חשוב לוודא כי התהליך נעשה ע"י מומחה בתחום המאושר. התהליך הינו קצר ומהיר ובלתי מכאיב (אין צורך בהרדמה).

כל הטיפולים הנ"ל אינם במחירים לכל נפש. אין צורך לקחת הלוואת משכנתא , או לרכוש ביטוח משכנתא. פשוט לגשת לאחת ממרפאות המומחים המתמחות בנושא.

כל הטיפולים הנ"ל אינם פולשניים וידועים בנוחותם ובכך שהם אינם מסבים כאב. לפיכך אם את/ה מודאג מתופעה של ורידים בולטים מומלץ לעשותם. הטיפולים כה קצרים ונוחים שניתן לשלבם אפילו בהפסקת הצהרים.

 



תגיות המאמר: כלי דם, ורידים בולטים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום_seo

מאת: קידום_seoטכנולוגיות חדשות13/03/101082 צפיות
בתערוכת סביט 2010 נתגלו מגמות המיחשוב בעתידות לבוא. קראו על כך בכתבה זו.

מאת: קידום_seoניהול08/07/09884 צפיות
באם הינך מנהל או חבר באיגוד מקצועי , ומתחבט כיצד להנפיק כרטיס חבר שיאחד את כולם, להלן רעיון לתעודת חבר מקורית מבית פיקרד. (יצרנית כרטיסי פלסטיק למזכרת או למתנה מגניבה)

מאת: קידום_seoניתוחים פלסטיים16/03/09934 צפיות
מידע מד"ר אירינה יפימוב, מומחית לרפואת עיניים ומומחית לניתוחי עיניים פלסטיים אודות הבוטוקס וההיסטוריה שלו

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201478 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192376 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192540 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192031 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182448 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181461 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181396 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica