חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על משפטים ועסקים – מדוע כל עסק חייב עורך דין?

מאת: sivan seoחוק ומשפט - כללי14/03/20101382 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לפתוח עסק? חושבים על הקמת חברה? ובכן, אחד הדברים הראשונים שעליכם לקחת בחשבון הוא מי יהיה העורך דין שילווה את העסק החדש שלכם. אם פעם ליווי על ידי עורך דין נחשב למותרות ורק חברות ענק העסיקו עורכי דין, הרי שכיום ברור כי עורך דין הוא הכרח לכל גוף עסקי, ואף יותר מכך- קשה למצוא אזרח שזיכרון הטלפון הנייד שלו לא מכיל לפחות טלפון אחד של עורך דין מוכר לשעת צרה. זה נחוץ תמיד, אך על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עסק הפועל בסביבה של חוזים והסכמים ומנהל מערכות יחסים בעלות אופי משפטי מורכב עם עובדיו, ספקיו, לקוחותיו וגופי השלטון השונים.

מתי עסק נזקק לעורך דין?

כאשר מדובר על חברה בע"מ, העסק זקוק לעורך דין עוד בשלב ההקמה, כאשר העורך דין מטפל בתקנון החברה, בפרוטוקולים וכד'. המשך הסיוע המשפטי תלוי בצורך של העסק והוא ניתן לרוב בשתי צורות התקשרות- הראשונה היא על פי שעות והשנייה היא בתשלום חודשי קבוע (ריטיינר), לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה אולם מרבית עורכי הדין יציעו מעבר חופשי בין שתי השיטות על פי צרכי העסק. אם אופי העסק הוא כזה הדורש הסכמים רבים וסבוכים, אם פעילותו של העסק מתנהלת בתחומים אפורים, אם ישנם שותפים רבים בעלי דעות שונות ובמצבים רבים נוספים עורך דין צמוד הוא בהחלט לא מותרות.

עורכי דין טובים המתמחים בליווי עסקים ובתחום של משפט מסחרי ניתן למצוא בכל רחבי הארץ ומומלץ כמובן שעורך הדין שאתם בוחרים יהיה קרוב לאזור פעילותכם, ואם אתם פועלים במספר אזורים בחרו בעורך דין הממוקם באזור פעילותכם הראשי. לדוגמא, אם העסק שלכם ממקום בחיפה כמובן שעדיף לבחור עורך דין בחיפה, אך אם מרכז פעילותכם הוא בתל אביב ואתם מחפשים עורכי דין חיפה לא תהיה הבחירה הראשונה גם אתם מפעילים סניף נוסף בחיפה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי דין בחיפה העוסק במשפט מסחרי, משפט אזרחי, תביעות ביטוח לאומי ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sivan seo

מאת: sivan seoשירותים לעורכי דין28/03/101828 צפיות
הרגע הזה בו אנו מבינים כי אין מנוס אלא להזמין את שירותיו של עורך דין הוא כמעט בלתי נמנע בחיים המודרניים. בין אם זה קשור לדיני משפחה, משפט אזרחי, משפט מסחרי או כל תחום אחר, עלינו לקבל החלטה נכונה ולבחור עורך דין מקצועי ממגוון רחב של עורכי דין. חיפה ידועה כעיר המעודדת מקצועות חופשיים ומאכלסת עשרות משרדי עורכי דין, אך כיצד תדעו שהגעתם למקום הנכון?

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231579 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212063 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211246 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201789 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201518 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica