חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך קניה – איך לבחור מקרר מתאים?

מאת: איל צרכנות17/03/20102281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה מאוד לדמיין את חיינו בבית ללא מקרר, למעשה זהו המוצר החשמלי היחידי שלא ניתן כמעט לקיים חיים תקינים בבית בלעדיו.  אולם האמת היא שעד לשלהי שנות השישים של המאה הקודמת מקרר היה מוצר חשמלי יקר המציאות שרק יחידי סגולה יכלו להרשות לעצמם.  שאר "פשוטי העם" נאלצו להסתפק בארגזי קרח מבודדים וקטנים במקום מקררים.

בשנות השמונים גבר הביקוש למקררים ומי שחשק במכשיר החשמלי הגדול היה צריך להזמינו לפחות שישה חודשים מראש.היבואנים הביאו ארצה מקררים מארבע כנפות תבל וגם התוצרת המקומית לא שקטה על השמרים ויצרה מקררים איכותיים שהתאימו בדיוק לאקלים ול "תרבות המצור" הישראלית.  אמנם מאז שנות השמונים חלף זמן רב אולם הבהלה למקררים לא נרגעה ועל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בכל שנה נרכשים בארץ לפחות חמישה עשר אלף מקררים.אם גם אתם עומדים להכנס לסטטיסטיקה בקרוב יש לנו כמה עצות שיסיעו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

בדקו את המיקום היטב
היום קשה מאוד למצוא גודל אחיד למקררים וכל דגם או סוג מגיע בגודל יחודי.  לכן, רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי ערכו מדידות של כל שלושת המימדים, אורך, רוחב וגובה, במקום שבו אתם מתעדים להניח את המקרר. קחו בחשבון גם את כיוון פתיחת הדלת ורוחבה.  כך תמנעו מהפתעות לא נעימות רגע אחרי שהמקרר ינחת אצלכם במטבח.

רכשו מקרר שמתאים לצרכים שלכם – לא פחות ולא יותר
אם אתם מרבים לבשל ולארח אתם זקוקים למקרר גדול.  מקרר קטן יותר מהדרוש לכם יגרום לכם לבזבז זמן יקר בניסיונות נואשים לארגן את המזון בחלל ובסופו של דבר גם יוביל לבזבוז ולזריקת מזון בטרם עת.  לעומת זאת, אם אתם זוג צעיר ובמקרר שלכם אפשר למצוא בדרך כלל קופסא אחת של קוטג' וחצי עגבניה לצד קופסאות אוכל סיני מאתמול, אין באמת סיבה שתחזיקו מקרר ענק שצורך חשמל רב.  בבוא היום, כשאורך החיים שלכם ישתנה תוכלו להחליף מקרר, זה כנראה יהיה יותר זול מאשר לבזבז כל כך הרבה חשמל.

חנות אלקטרו שופ מתמחים במקררים ומוצרי חשמל לבית.

 



תגיות המאמר: מקררים, מקרר, מוצרי חשמל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101307 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101269 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101268 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101366 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101220 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101572 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102503 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214267 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204404 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205306 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica