חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב חדרי ילדים - איך משתנה העיצוב עם הגיל

מאת: גיא אלוןריהוט 18/03/20102002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנה גדל לו התינוק והופך לילד. כל כך הרבה דברים משתנים ועליכם לוודא שאתם לא מפספסים שום דבר ואתם עושים את ההתאמות הנכונות. הילד כבר יזכיר לכם שהוא לא תינוק ואל תתייחסו אליו ככזה, אתם מצד שני תזכירו לו שיגיע היום בו הוא יוכל לדבר בשם עצמו, בינתיים הוא עדיין ילד.

דוגמא נפלאה לשינוי הזה הוא בעיצוב חדרי ילדים. כאשר נולד תינוק, אז החדר שלו נעשה ברוחכם, במטרה שהחדר יעניק תחושה נעימה ומפנקת. ציורי קיר של חיות, צבעים בהירים, שמיכות ומשחקים ואל לשכוח שצריך לפנות מקום ללול ולשידת ההחתלה. אך כאשר התינוק הופך לילד, אתם לא יכולים להחליט לבדכם כיצד תבצעו עיצוב חדר ילדים עבורו. חוץ מזה, יש דברים שלא מתאימים יותר לילד, ואז תצטרכו לבצע שינויים. חלק על דעתכם, חלק בהסכמתו.

הנה מספר דוגמאות לשינויים שתצטרכו לבצע והמחיר שלהם:

רהיטים- תינוק עד גיל שלוש-ארבע לא דורש ריהוט רב. שידה קטנה לבגדים, מדף ספרים, לול וכאן זה נגמר. ילד לעומת זאת דורש מיטה, ארון בגדים מסודר, שולחן כתיבה עם מדפים, לעיתים גם שולחן מחשב או טלוויזיה בנפרד, ויש ילדים שהוריהם גם רוכשים להם שידה לנעליים. המחיר של ריהוט מתחלק כך:

אם אתם קונים רק מיטה המחיר שלה יכול לנוע בין 2000 שקל ל4000 שקל. תלוי בסוג המיטה (מיטת קומתיים, מיטה נפתחת, מיטה וחצי, מיטת נוער).

שולחן כתיבה בודד יכול לעלות אף הוא בין 2000 ל3000 שקל. שוב תלוי בסוג השולחן, עץ, ברזל או מתכת. מדפים יכולים לעלות עוד מאות שקלים.

ארון בגדים עולה בין 1500 ל5000 שקל. שוב תלוי בסוג הארון, ארון נפתח, ארון הזזה, ארון עם שלוש דלתות או שניים.

ניתן לרכוש חדר קומפלקט שיכלול ארון, מיטה, שולחן ושידה במחירים שנעים בין 6,000 שקל ל9,000 שקל. אומנם המחיר יותר זול אך חשוב לזכור שמדובר על חומר ועיצוב דומה בכל הפריטים.

קירות- כאשר אתם מעצבים את חדר התינוק, אתם נוהגים להכין ציורי קיר של חיות או דמויות מהאגדות. אתם צובעים את הקיר בירוק, כחול או צבעים בהירים שמחים אחרים. עליהם בדרך כלל מדביקים מדבקות כוכבים או ירח כדי לתת לתינוק תחושה שהוא נמצא בחוץ.

הקירות של ילדיכם ייראו כבר אחרת. את ציורי הקיר יחליפו צבעים חלקים, את הדמויות מהאגדות יחליפו דמויות מקומיקס ואת המדבקות יחליפו פוסטרים של ספורטאים או זמרים. כמה זה עולה? צביעה של חדר יכולה להתבצע באופן עצמאי, במידה ואתם מזמינים צבאי הוא יכול לבקש ממכם מאות שקלים על חדר. פוסטרים הילד שלכם כבר יקנה בעשרות שקלים.

אחרי שבחרתם רהיטים וצבעתם מחדש את הקירות, כל מה שנותר זה להחליט האם לרכוש לילד שטיח (חיוני לחורף ולמקרה שהילד אוהב לקפוץ ולרוץ, השטיח ימנע ממכות לקבל מכות), האם דלת החדר תהיה מזכוכית או עץ והאם יהיה בחדר וילון רגיל או גלילה.

לסיכומו של דבר, בשלב בו התינוק הופך לילד, זה השלב בו תצטרכו לעשות שינויים בחדר שלו. הוא כבר ידאג להזכיר לכם שהוא צריך את זה כי הוא כבר לא תינוק אלא ילד גדול.

אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111700 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102397 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012422 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica