חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחור לבן-ביקורת-להקת המחול הקיבוצית-סוזן דלל

מאת: אלי ליאון-elybikoretריקוד24/03/20101100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

622שחור לבן-להקת המחול הקיבוצית-סוזן דלל622 צילומים-אלי ליאוןתמיד נהנתי לראות את להקת המחול הקיבוצית עם הכוריאוגרפיות היפות והמיוחדות שלרמי באר והביצוע הנהדר של רקדניה אך בזמן האחרון חשתי עייפות מה מלראות כל הזמןכוריאוגרפיות של איש אחד למרות שהיו יפות ומעולות.טוב עשתה הלהקה ומנהלה האמנותי שהחליטו להעלות שתי יצירות שליוצרים כוריאוגרפים אורחים.הכוריאוגרפים האורחים מנהלים במשותף את הלהקה ההולנדיתהידועה"דאנס גרופ אמסטרדם". זהו שינוי מבורך בדרך של הלהקה המצויינת.השבוע ראיתי את התכנית החדשה "שחור-לבן" אתחיל ביצירה "עד בלי די"כוריאוגרפיה איציק גלילי על פי מוסיקה מאת הנריקגורצקי למרות שהיא היתה שניה שנרקדה כי לדעתי היא עולה בהרבה על הראשונה.זאת יצירה מופשטת ללא אמירה או סיפור כל שהם. ביצירה משתתפים 7 רקדנים והכוריאוגרפיה מבוססת על הלהקה כולה בה כמעט ואיןריקודי סולו. יש ביצירה הרבה תנועות איטיות דרמטיות עם מוסיקה דרמטית המעצימה אתההרגשה.הרבה פיסוקי רגליים,ריקוד פתוח במתחם קטן, ידיים בצדדים. הרקדנים רוקדים רוב הזמן עם הגב אל הקהל.הביצוע מעולה,אחיד ,מרתק עם ליריותמסויימת.צורות של שורות שורות ותנועות היוצרות תמונות נהדרות.התנועה הסיבוביתשולטת. יש ביצירה שינויים של מצב רוח וקצב בהתאם לאופיה של המוסיקה. תלבושות יפות מאוד עיצבה ע"י נטשה לנסן והתאורה של ירון אבולעפיה נתנה גווןמיוחד ליצירה. היצירה הנוספת שנרקדה ראשונה כאמור"פעימה" היתה גם כן מעולה. הכוריאוגרפיה נעשתה על ידי קריסטינה דה שאטל. שישה הם המבצעים המתחילים בריקוד כאשר יוצאים באפלולית מסויימת מקצה במה  בחציגוף ערום וצועדים קדימה אחורה ולצדדים. גם  ריקוד זה מבוסס על הלהקה כולה וגם כאן נוצרות צורות יפות. חלק מהריקוד נרקד לצלילי המוסיקה של ג'אורג' ליגטי וחלקו בשקט מוחלט. יצירה אינטימית עם זרימה החוצה ופנימה. עיצבה את התלבושות היפות מאוד גם לריקוד זה נטשה לנסון. חלק העליון של הגוף חשוף כשהחולצה עם שרוולים ארוכים צמודה למותן ויוצרת אשליה של מכנסיים וחצאית גם יחד ביחוד בזמן הריקוד הסיבובי.לראות או לא לראות:משב רוח רענן,שתי כוריאוגרפיות מעולות ,מענינות ויפות,ביצועמצויין.כדאי לצפות בהן. נכתב על ידי displayEmail('blog','elybikoret','gmail.com',"elybikoret") elybikoret-אלי ליאון , 22/3/2010 11:41

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131359 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13958 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121282 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121468 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121250 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111319 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111246 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152921 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152669 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152195 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152105 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145104 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica