חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים עם קידום אתרים

מאת: דוד כהןתוכנה25/03/20101064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים הוא שיטה שנולדה כאשר גוגל הגיחה לעולם. בהתחלה עם התבססות האינטרנט בעולמנו, החלו לפרוח להן חברות בניית אתרים. לאחר שעסקים הבינו שהמיקום בתוצאות החיפוש של גוגל הם התחילו לחשוב מה ניתן לעשות על מנת שהאתר שלי יהיה במיקום גבוה יותר משל המתחרה שלי. טוב הוא אתר גדול יותר אבל איך גוגל יודע? חברות ועסקים רבים חיפשו חברת בניית אתרים שיודעת לבנות להן אתר תוכן גדול, עם הרבה תוכן איכותי בכדי שגוגל ידרג אותן גבוה בתוצאות החיפוש שלו.

לאחר שהיו להם אתרים גדולים יותר משל מתחריהם ועדיין הם לא הצליחו להתקדם ולהיות ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, הם חשבו לעצמם - יכול להיות שכל עבודת קידום אתרים שעשיתי ע"י בניית אתר תוכן גדול ואיכותי לא הספיקה אז מה עוד ניתן לעשות? איך יודע שהאתר של העסק המתחרה שלי יותר גדול משלי? יכול להיות שבשל הותק שלו? הרי הוא בשוק 5 שנים ואני רק שנתיים. אז  מה ניתן לעשות? פנה אותו העסק לחברת בניית אתרים עם קידום אתרים וביקש את עצתם. בתמורה חברת בניית האתרים מצאה לו דומיין חזק עם ותק שהיה של עסק מתחרה גדול נוסף שלו שפשט את הרגל. הארכיונים הראו שאותו דומיין הצביע על אתר גדול עם המון תוכן באותו הנושא ממש. חברת בניית האתרים רכשה בעבורו את הדומיין והוא פשוט שינה את שם הדומיין של האתר שלו.

אותו בעל עסק הצליח אז להתקדם כמה שלבים ולאחר כשבועיים צנח משפר שלבים חזרה בתוצאות החיפוש. אין מה לעשות אמרה לו חברת בניית אתרים אחרת שהתמחתה בהחלפת קישורים איכותיים, לאתר שלך אין מספיק קישורים איכותיים נכנסים אליו. אז חיפשו חברות של קידום אתרים בגוגל שמתמחות בהחלפת קישורים והנ"ל היו להם רשימות תפוצה להחלפת קישורים. מחליפי הקישורים אוהבים להחליף איתי לינקים, כך אמר להם בעל החברה, מקדם אתרים ותיק שעסק במקצוע בניית אתרים עם קידום אתרים עוד מימי ראשית האינטרנט, הקישורים שלי, כך אמר נחשבם לכאלו עם PR גבוה ואני לא מוציא יותר מדי קישורים ממקום אחד. הוא גם ניהל כמה אתים גדולים של חברות בניית אתרים אחרות כך שהיו לו המון קשרים גם מחוץ לאינטרנט. לאחר מספר שבועות עלה העסק של אותו פלוני לראש העמוד הראשון בגוגל עבור רוב תוצאות החיפוש הרלוונטיות וזה היה מחזה מלהיב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205151 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162642 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152271 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151856 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151780 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151795 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151794 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151662 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica