חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלבים בהקמת פעילות עסקית בחו"ל

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים28/03/20101244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם שלבים רבים בהקמת הפעילות בחו"ל, החל משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב שיש לך עסק חי ועובד בחו"ל. בחרנו להציג את הפן התיפעולי/משפטי בהקמת הפעילות בחו"ל.


מניסיוננו, ישנם כמה שלבים שהם הבסיס לכל הפעילות העיסקית. יתכן שבהתחלה לא תחשוב שאתה זקוק להם אבל אם אתה חושב לטווח הבינוני-ארוך, אין ספק שבמוקדם או במאוחר תיהיה חייב לעשותם והקמת העסק נכון מבחינה תפעולית החל מהרגע הראשון יחסוך לך כאבי ראש ובעיות תיפועוליות קשות בעתיד.


ראשית, הקמת פעילות בחו"ל יכול להיות ממגוון תחומים כגון:

    הקמת אתר אינטרנט בחו"ל- הימורים, אפיליאייט, פורקס, מסחר, פורטל ועוד. 
    חברת היבוא/יצוא מאסיה לאירופה ארה\"ב או לישראל 
    מסחר בינלאומי 
    מסחר עם מדינות שאין לישראל קשרים אימן (מדינות ערב( 
    נדל\"ן 
    חנויות ועסקים פיזיים.



1. הצעד הראשון הוא להקים חברה בחו"ל. ניתן להקים חברה בתחום השיפוט שידוע כ\"אופשור\" או מקלט מס כגון BVI. ברוב המיקרים החברה תיהיה מסוג  International business Center - IBC. ניתן למנות דירקטורים ובעלי מניות נאמנים כך שמייסדי החברה נשארים אנונימיים.
ישנם תחומי שיפוט שבעלי המניות יכולים לבחור להסתיר את זהותם ויישארו חסויים באמצעות הקמת חברה עם מניות למוכ\"ז. כיום, המקום ניתן להנפיק מניות מסוג זה בפנמה. להערכתי, גם פנמה תכנע ללחץ היבנלאומי ותפסיק הנפקת חברות למוכ\"ז.


2. אחרי השלב הראשון של הקמת החברה, על מנת שתוכל לבצע עסקים והשקעות, החברה חייבת להיות בעל חשבון בנק, לכן הצעד הבא בתהליך הוא פתיחת חשבון בנק עבור חברת ה IBC.


מיקום חשבון הבנק לא חייב להיות באותה מדינה בה תפתח את חשבון הבנק וישנם מקרים רבים, כחלק מתכנון מיסוי בינלאומי, שמיקום החברה וחשבון הבנק אינם ממוקמים באותו תחום שיפוט. ביצוע עסקאות בנקאיות והשקעות יהיו תחת חוקי הסודיות הבנקאית ועל פי דיני הגנת הפרטיות בתחום השיפוט הספציפי. ניתן להנפיק לחברה כרטיסי אשראי או כרטיסי חיוב המאפשרים משיכה של כספים מהחשבון דרך כספומטים או רכישת מוצרים ושירותים ישירות דרך חשבון הבנק בהעברות בנקאיות. 

3. לאחר שהחברה הוקמה ונפתח חשבון הבנק, ניתן להתחיל לעשות עסקים באמצעותה. לפני הכנת חוזים, קבלות INVOICES וכדומה, תצטרך לספק כתובת לחברה, כתובת למשלוח דואר ופרטים טכניים נוספים כגון טלפון, פקס ואימייל. כל חברה צריכה כתובת דואר ומיקום. ניתן לקבל כתובת רשומה לצורך קבלת מכתבים, שרותי מזכירות, שירותי טלפוניקה ודיוור. הכתובת תשמש את החברה לצורך חתימה על חוזים, קבלת דברי דואר והוכחת הדומיסיל שלה.


עלויות - כל הקמה של עסק חדש, בין אם מדובר באתר אינטרנט או בחנות, נדל\"ן או מפעל, דורש כסף. תצטרך לגייס כסף להקמת הפעילות ולהון העצמי של החברה. קח בחשבון שהקמת האופרציה, קרי הקמת חברה, פתיחת חשבון הבנק, ראיית חשבון ויעוץ משפטי יכולה להגיע לכמה אלפי יורו, לכן כשאתה מתחיל לגייס כסף ובונה את התקציב אל תתעלם מנקודה זו. הקמת העסק בצורה נכונה מההתחלה היא חלק בלתי נפרד ממכלול החברה ופעילותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלובל בנקינג אופשור הינו משרד מוביל בישראל המעניק פתרונות מתקדמיםלהקמת חברה זרה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל, ייעוץ עסקי בחו"ל וייצוג משפטי במעל22 מדינות ברחבי העולם דרך חברותינו בפירמה גלובלית גדולה.

שרותיהמשרד:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתן לבני

מאת: נתן לבנימיסוי בינלאומי15/04/1110038 צפיות
תהליך הקמת חברה זרה בחול הפך להיות מורכב בשנים האחרונות ויש כמה נקודות חשובונת שצריך לקחת בחשבון. ראשית, מהי הפעילות הצפויה של החברה?

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים15/12/101247 צפיות
עולם העסקים הבינלאומי מקיף היום את רוב תחומי החיים שלנו. ניתן להתיחס לגלובליזציה והאינטרנט המהיר כאבולוציה מדהימה לעולם העסקים ובעצם לכל תחומי החיים המקיפים אותנו.

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים24/11/101287 צפיות
מהן חברות אופשור? המונח חברות אופשור נקשר בעבר לחברות סודיות המשמשות לכל מיני פעילויות עסקיות לא ברורות. אותן חברות הוקמו באיים אקזוטיים בים הקריבי ובאזור התעלה בין אנגליה לצרפת. כיום המיצוב של חברות אופשור שונה לחלוטין !

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים12/11/101299 צפיות
רשת האינטרנט יצרה נגישות בין רגע למיליארדי גולשים מרחבי העולם. האפשרויות העסקיות שהרשת מציעה הן כמעט ללא גבולות. אין זה פלא שיזמי אינטרנט ישראלים רבים הקימו אתרים בחו"ל מסוגים שונים. הקמת אתר אינטרנט וחברת אינטרנט בחו"ל אינו דבר פשוט וקל לביצוע אלא עסק מורכב, מקצועי וסבוך. קיבצנו כמה טיפים שהם תוצאה של עשייה וניסיון של שנים בתחום של הקמת חברות ואתרי אינטרנט בחו"ל. למד מטעויות של אחרים וחסוך עוגמת נפש בעתיד

מאת: נתן לבנייזמות עסקית05/11/101245 צפיות
אנשי עסקים רבים מקימים מבני פעילות דרך חברות זרות ודרך חשבונות בנק בחו"ל במגוון של מדינות ובנקים בעולם. אחד מתחומי הפעילות הפופולריים בתחום חברות האופשור הוא איי הבתולה הבריטיים BVI.

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים21/10/101677 צפיות
עולם הבנקאות עבר טלטלה רצינית בשנתיים האחרונות לאחר המשבר הפיננסי. רמת הפיקוח והרגולציה עלתה בצורה חדה ביותר. מבחינת הלקוח הפרטי או לקוח חברה המעוניינים לפתוח חשבון בנק בחו"ל

מאת: נתן לבניעסקים בינלאומיים22/09/101372 צפיות
קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152372 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151858 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151851 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146599 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148355 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148410 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica