חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלך הקייטרינג

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג28/03/20101195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשבת שקייטרינג לאירועים הוא רק רבע עוף ובורקס? אז חשבת!

פעם, כשהיית בוחר מנות לאירוע מחברת קייטרינג לאירועים, הבחירות שלך היו פשוטות ובסיסיות. בורקס או דג, עוף או בשר, קינוחים מלאים במרגרינהובעיקרצרבת. היום, עם התפתחות תחום ההסעדהבכלל וקייטרינג האירועים בפרט, יכולת חברת הקייטרינג הממוצעת הפכה לטובה יותר, ויכולת החברה לספק מעדנים שפעם נחשבו רק לנחלתם של עשירים היא ההוכחה לכך. סוג המנות ומחירן, לרוב משתנה בהתאם לצרכי ויכולת הלקוח. אבל למרות שישנן מנות יקרות יותר, ומנות יקרות פחות, האיכות הגבוהה של חומרי הגלם ושל האוכל המסופק נשארת, לא משנה באיזה מנה בחרת.

שירותי קייטרינג פונים, באופן טבעי, לספק צרכים שהם מגוונים כמו קהל הלקוחות שהם משרתים. תוכל לבחור מנות מתוך מספר רב של מאכלים וסלטים שקולעים לטעמך ולסגנון האירוע. אם מדובר בחינה, תוכל להזמין ממתקים מרוקאים, למשל. בנוסף, סוגי המנות והגיוון יהיה שונה, בהתאם לסוג התפריט שתבחר.

אז מה אנחנו יכולים להציע לך? כיום, המגוון של סוגי המנות, הסלטים והקינוחים הוא גדול בהרבה משהיה בעבר. תוכל לבחור בין סוגי תפריטים בהתאם לכמות המוזמנים, כשלכל אירוע יש תפריט מותאם אישית. תוכל לבחור מתוך מגוון גדול של סלטים, מביניהם גם סלטים קלאסיים של אירועים, כמו סלטי חצילים, טבולה, סלט גזר מרוקאי וסלטים מתוחכמים יותר. בנוסף, גם מגוון המנות העיקריות והתוספות שלצידן גדל. היום תוכל למצוא מבחר רחב יותר של מנות בשריות, כגון סטייק סינטה, פרגיות במרינדה, אוסובוקו, יחד עם מגוון תוספות מתאימות כגון תבשיל אורז פרסי (אושפלו), תפוחי אדמה בנוסח איטלקי, ירקות מאודים ברוטב חמוץ מתוק ועוד.

ומלבד האוכל? קייטרינג בשרי...

בנוסף לתפריטים המגוונים, אנו מספקים מגוון שירותים נלווים, בהתאם לצרוך ולדרישה שמעלה הלקוח:

-סידור שולחנות ועיצובם בעזרת מגוון פריטים: מפות בד וסאטן, סידורי פרחים מהודרים ואביזרי נוי נוספים.

-אנו נדאג לנהל את האירוע בצורה הטובה ביותר שאפשר, כולל שירותי מלצרות הטובים מסוגם.

-שירותי הגשה עצמית ללקוחות שמעדיפים, מומלץ לשימוש באירועים קטנים

-התאמת תפריטים מיוחדים בהתאם לבקשת הלקוח

-יכולת לעבוד גם באתרי אירועים בטבע, כולל הקמה מהירה של האירוע והשולחנות בשטח.

-שירות של השפים הטובים ביותר, בוגרי ה"קורדון בלו" בצרפת ובית הספר "תדמור" בישראל.

לפרטים נוספים על קייטרינג אסאדו , קייטרינג לחתונה ובניית תפריטים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר מתעוררים עם מאמרים -http://www.arad-rescue.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101479 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101373 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101440 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101454 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101116 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101176 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101185 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica