חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רואה חשבון - קריירה עצמאית

איזה רואה חשבון אתם צריכים?

אם בחרתם בקריירה עצמאית, אתם ודאי יודעים שבחירה של רואה חשבון או יועץ מס היא אחת ההחלטות המשמעותיות שעליכם לעשות - החלטה שיש לה השפעות לטווח הרחוק.

כדי שתדעו לבחור נכון, רצוי קודם לחדד את ההבדלים בין נותני השירותים ולמי הם מוסמכים לתת את שירותיהם.

אם מדובר בפתיחת עוסק מורשה, שני בעלי המקצוע, הן רואה חשבון והן יועץ מס רשאים לעשות עבורכם את העבודה ולייצג אתכם בפני רשויות המס. אם כן, הבחירה במקרים כאלה תלויה בשיקולים אישיים.

במידה והעסק שפתחתם מוגדר כחברה בע"מ, החוק מחייב שהביקורת של הדו"חות הכספיים תבוצע רק על ידי משרד רואי חשבון.

 

לפני שאתם מתפנים לעשות סקר שוק או לחפש המלצות בין מכרים, כדאי שתזכרו שלרואה החשבון או ליועץ המס יש גישה למידע ולרישומים הכספיים שלכם ועצותיו משפיעות על ההתפחויות הכלכליות ועתיד העסק. מאחר ומדובר בנושא רגיש, הקפידו על כך שאיש המקצוע יהיה לא רק מנוסה ומיומן, אלא בראש וראשונה נאמן (לכם ולסודותיכם) ואמין.

תכונה חשובה נוספת הדרושה בקרב רואי חשבון, היא סבלנות. במיוחד, אם אתם בעלי עסק טריים. תקופת ההקמה מלווה בשאלות רבות ורואה חשבון תומך צריך לא רק לספק מידע, אלא גם לכוון ולהנחות, במידת הצורך.

 

שיקולים נוספים המשפיעים על הבחירה קשורים באופי הקשר המתאים לאופיכם האישי ולאופי העבודה שלכם. למשל, האם הפעילות העסקית מחייבת פגישות אישיות תכופות ואז רצוי לחפש אנשי מקצוע באותו אזור של העסק או שאתם יכולים להסתפק בתקשורת מזדמנת דרך אימיילים וטלפון ואז למרחק אין משמעות.

כמה כסף מגיע לכם?

עד כאן דיברנו על נחיצות רואה החשבון לאדם העצמאי. מה לגבי קהל השכירים?

אם אתם שכירים, חשוב שתתיעצו עם יועץ מס או רואה חשבון שנותן שירותים של ייעוץ מס, בכל הנוגע לשיעורי מס הכנסה והחזרי מס. שכירים רבים מתקשים בהבנת תלוש המשכורת שלהם ולא מבינים למה הנטו כל כך נמוך ביחס לברוטו.

יועץ מס מקצועי יידע למדוד, לפי נתונים אישיים (כמו למשל סטטוס משפחתי או השכלה), מהו גובה ההחזרים המגיע לכם, יתאם עם הגורמים הרלוונטיים ויוודא שאכן תקבלו את הכסף.

 

לקבלת ייעוץ על פתיחת תיק מס הכנסה או הקמת עסק , אתם מוזמנים לבקר באתר http://swedishembassy.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי

מאת: יורי פוחצ'בסקימסיבות רווקים ורווקות12/04/101478 צפיות
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

מאת: יורי פוחצ'בסקיבגרויות12/04/101371 צפיות
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101437 צפיות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

מאת: יורי פוחצ'בסקיפסיכומטרי12/04/101452 צפיות
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101114 צפיות
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

מאת: יורי פוחצ'בסקילימודי שפות12/04/101175 צפיות
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

מאת: יורי פוחצ'בסקיקייטרינג12/04/101184 צפיות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211348 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208630 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica