חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צעצועי עץ כדרך חיים

מאת: מרטיןקניות 29/03/2010815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

}

צעצועי עץ כדרך חיים

חברים יקרים כבר יצא לי לכתוב דבר או שניים בנושא צעצועי עץ, יש לי המון דעות, איך צעצועי עץ קשורים לתרבות שלנו וכל מה שאנחנו עוברים בחיים. למשל מאמר קודם הציג את צעצועי העץ הפשוטים כמשל לילדות הפשוטה והמאושרת שהייתה לנו, דור ההורים, ביחס לצעצועי הפלסטיק המפוארים, שמייצגים את "תרבות היש הכול ורוצים עוד המון, של דור הילדים". כל הדברים שכתבתי על צעצועי העץ הם מעולים ונכונים לדעתי, אך לאחרונה גיליתי משהו אחר שגרם לי להרגיש מבודח בהתחלה ופשוט בור וטיפש אחר כך, הדבר קשור כמובן, לצעצועי עץ.

מה בצעצועי עץ, גרם לי להרגיש מובך כל כך? אני תמיד קישרתי בין צעצועי עץ לבין פשטות הגיונית, אל מול החזירות של הדור הנוכחי, בעיני, צעצועי העץ היו הצד התמים. העניין הוא שצדקתי לגבי צעצועי עץ, הרבה יותר ממה שחשבתי.

בשיחה עם אחד מחבריי שקרא את המאמר הקודם והחמיא לי על כך, הוא אמר: "צעצועי עץ הם כביכול של צמחוניים ואוכלי אורגני, ממחזרים וכו. התגובה הראשונית והאינסטינקטיבית שלי הייתה: "האנשים האלה חיים בסרט, אחי", מה הקשר בין למחזר ולאכול אורגני לבין צעצועי עץ? הוא הופתע שדווקא האדם שמטיף לפשטות דרך צעצועי עץ, לא מצליח להבין את הקשר. לאחר שניתקנו את השיחה, חשבתי על זה קצת יותר לעומק ופתאום זה נהייה לי מאוד הגיוני: הרי אנשים שאיכפת להם מעצמם, מבעלי חיים, רוצים לאכול אוכל נקי מסטרואידים, כימיקלים ומי יודע מה עוד, טבעי שישתמשו בצעצועי עץ, במקום פלסטיק. הרי הכי בר הבנה בעולם המצב שבו אנשים שאיכפת להם מהסביבה ולא רק מעצמם, ירצו להשתמש בצעצועי עץ, העשויים מחומר אורגני הקיים בטבע ויתעלמו מכל החומרים האחרים, מהם עשויים צעצועים, שרק מזהמים וגורמים נזק לאיכות הסביבה.

ככל שהמשכתי לחשוב על כך יותר, הרגשתי עוד יותר טיפש, איך בכלל העזתי לצחוק על אדם שמנסה להתעלות קצת מעל האופי האנושי, הקטנוני והדורסני? הרי אנחנו, בני אדם נמצאים על כדור הארץ בתקן של וירוס- משמידים כל חלקה טובה שמגיעים אליה, אז למה לא צעצועי עץ? למה לא לנסות לחסוך מאימא אדמה קצת זיהום, בעזרת שימוש בצעצועי עץ שעשויים מעץ שממילא קיים בטבע ולא מזהם את האדמה?

אז רבותיי וגבירותיי, אלה שקונים לילדיהם צעצועי עץ כדי לנסות ולשמור על איכות הסביבה, אני מוריד בפניכם את הכובע (אם כי אני לא נוהג ללבוש כובע), כל הכבוד, אני מפרגן לכם בגדול, מבטיח ליישם את זה על ילדיי שלי.

לסיכום המאמר ולהפצת המסר, מי שחושב שהוא יכול ורוצה לתרום קצת לשמירה על החיים שלנו, על הבית שלנו, כדור הארץ, שינסה להעביר את ילדיו ועצמו כמובן לצעצועי עץ במקום פלסטיק. אולי זה נשמע לכם מעט, אבל גם את יפו לא בנו ביום אחד (לוקח לפחות יומיים לעשות עבודה כזו מחורבנת), בואו נתחיל מצעצועי עץ.

 



תגיות המאמר: צעצועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים בגוגל יחסי ציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןרהיטים28/08/11956 צפיות
. האם נוח לכם על הריהוט הזה- יצא לי להיתקל בזה כמה פעמים ואני עדיין לא מאמין שזה באמת קיים בעולם, אנשים שבוחרים ריהוט יפה אבל ממש לא נוח. כדי להביא דוגמה קלה להבנה: תחשבו לשבת במשרד על כיסאות בר. האם הבנתם את הרעיון?

מאת: מרטיןאימון אישי23/01/111262 צפיות
כאשר מתחילים תהליך אימון אישי, אחד הדברים החשובים ביותר שלומדים זה להכיר בחשיבות של אמירת תודה. למה להגיד תודה זה כל כך חשוב? כדי להניע את הדינמיקה של העולם הזה לטובתך. שמתם לב שאנשים מתלוננים, ממשיכים להתלונן כל החיים? אל תהיו האנשים האלו, תגידו תודה ותלמדו את החשיבות של הכרת התודה.

מאת: מרטיןהגירה22/01/111506 צפיות
לעיתים נדמה שהדרך לקבלת אזרחות פולנית היא ארוכה ומפרכת, האמת היא באמת לא פשוטה בכלל. השורה התחתונה היא שזה לגמרי שווה את זה. אני באופן אישי זכיתי באזרחות פולנית לפני כשלוש שנים ואני מאוד מרוצה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אני יכול ללכת לכל מקום שאני רוצה, לטייל בכל מקום שאני רוצה ולעשות כל דבר שאני רוצה. בעיני, אין יותר חופש מזה.

מאת: מרטיןעסקים - כללי22/01/111394 צפיות
משכנתא היא כנראה אחד הדברים הגדולים ביותר שאנחנו נוכל להשיג בחיים שלנו. קניית בית היא ככל הנראה החלום הגדול של כל הישראלים. נכון שבמקומות אחרים בעולם, אנשים לא מתרגשים כל כך מקניית בית, אבל בישראל- זה החלום הגדול ביותר שיכול בן אדם להגשים. משכנתא- היא בעצם מילה קסומה, שכולנו נהנים להעלות על הלשון.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101024 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעולם זה לחפש רעיונות למתנות, לא משנה איזה מתנה מחפשים או למי, ברגע שמתחילים את החיפוש אחר רעיונות למתנות,

מאת: מרטיןצרכנות11/06/101165 צפיות
מחפשים רעיון מקורי למתנה מגניבה ויוצאת דופן שעוד לא קיבלו מיליון אנשם לפני זה? אנחנו שמחים שהגעתם למאמר הזה, כי יש לנו רעיון מעולה בשבילכם.

מאת: מרטיןצרכנות11/06/10965 צפיות
איזה כיף לקבל מתנות, אין מישהו שלא אוהב את זה, אפילו האנשים שעושים פרצופים, כאשר הם מקבלים מתנה, אוהבים את זה. זה אומר שחושבים עלינו

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213752 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205206 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186840 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161711 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica