חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כספת : הכללים לרכישת כספת מתאימה

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית02/04/20103506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כספת : הכללים לרכישת כספת מתאימה

 

מהם הכללים לרכישת כספת ?? אם בכלל ?

ומהו המענה הנכון לצרכי המבקש\ת לרכוש לעצמו\ה  כספת .

בבואך לרכוש כספת יש בראש ובראשונה לבדוק את הערך הכספי (או אחר)

של התכולה .

לערכי תכולה גבוהים העולים על $10,000  מומלץ לשכור כספת בבנק או לרכוש כספת ברמת מיגון בינונית ומעלה בהתאם לערך דהיינו כספת ברמת מיגון C3   ומעלה.

בערכים נמוכים מ 10,000$ יש לרכוש כספת בתקן  D1  או D2 בהתאם לתקן האירופי \ ישראלי .

לפני הרכישה יש לקבל אישור מחברת הביטוח על תקן הכספת הנרכשת ולהוסיף את הכיסוי המתאים לפוליסת הביטוח.(וזאת בנוסף להגנות נוספות אשר ידרשו ע"י חברת הביטוח.

אם אתם רוכשים את הכספת בשלבי הבנייה של ביתכם ויש לכך יתרונות וחסרונות : החיסרון המרכזי- כל בעלי המקצוע אשר עובדים בבית המהלך הבניה יהיו חשופים למידע אודות סוג הכספת ,מיקומה, ועצם קיומה.

שלא יהיה כל ספק בידכם המידע ידלוף ולא יישאר חסוי  .

 היתרון – ניתן לעגן את הכספת ליסודות הבית במהלך היציקות ולמנוע עקירתה של הכספת בקלות.

לטעמי מומלץ לרכוש הכספת מחברת כספות מוכרת אשר טכנאיה נקיים מעבר פלילי (ויש לבקש אישור מתאים לכך מחברת הכספות ) ולהתקין הכספת במקום חסוי תוך עיגונה המתאים גם אם הדבר כרוך בעלויות נוספות ובכל "הבלגן " אשר כרוך בהובלה ,התקנה , שיפוץ ,לכלוך,וזמן יקר.

בערכי תכולה לכספת ביתית העולים על $50000 יש לרכוש כספת ברמת מיגון A1   ומעלה (שוב תלוי בערכי התכולה) למרות שכספת כזאת תעלה לרוב במחיר העולה על $10000 (חמישית מערך התכולה) זהו סכום ניכר ,ולרוב אין רבים הששים להגן על התכולה הנדרשת בסכום כזה.

 כאן.....לאמרה הנדושה אך כל כך נכונה " הזול עולה ביוקר רב"  יש משמעות כפולה ומכופלה ,נתקלתי לא אחת בלקוחות אשר "השכילו" לרכוש כספת ברמת מיגון גבוהה ,רק לאחר שכבר למדו את הלקח (ועל זה נאמר "השכלה גבוהה עולה ביוקר " )

שוב חובה עלי להדגיש –אין כספת שאינה ניתנת לפריצה (השאלה היא בכמה זמן היא תעמוד או תפרץ) ולכן בערכי תכולה גבוהים מומלץ לשכור כספת בבנק

ולהפקיד התכולה בתוכה-זהו עדיין המקום הבטוח ביותר.

ובכל מקרה באם בחרתם להשאיר התכולה בכספת ביתית ,הקפידו לרכוש  כספת ברמת מיגון מתאימה ולהתקין מערכת אזעקה והגנות נוספות הנדרשות על ידי חברת הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלמה ברקן : כספות מגן – ישראל :כספות בתקן אמריקאי UL ובתקן אירופי EN

www.safes.org.il

(לשעבר המנכ"ל  של כספות מגן גולדמן ISM- ומנכ"ל מנעולי ירדני.) מפרסם המאמר ביצע מספר רב של בחינות כנגד פריצה במכון התקנים הישראלי ,במעבדות איגוד המבטחים האמריקאי UL   ,ובמעבדות מכון התקנים הגרמני VDS   לתקן אירופי EN-1143

מפרסם המאמר הינו היחידי בעולם בעשור האחרון  אשר עבר את התקן הגבוה ביותר בתקינה האמריקאית ULTRTL60X6 .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלמה ברקן

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית06/12/151462 צפיות
כיצד מדמים פריצת כספת בתנאי מעבדה למול המציאות בשטח , האם ניתן להשוות בכלל ,באיזה כלים משתמשים הפורצים , מהו זמן הפריצה הנדרש

מאת: שלמה ברקןביטוח רכוש07/07/131922 צפיות
משרד הפנים האגף לרישוי כלי ירייה הוציא לאחרונה חוזר המפרט המחייב לפעול בהתאם להנחיות משטרת ישראל כהנחיות מחייבות. ההנחיות הכוללות כ 35 עמודים מפרטות את נושא הטיפול בכלי נשק ואת סוג המיגון הנדרש בהתאם לכמות כלי הנשק המאוחסנת.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132294 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: שלמה ברקןביטוח רכוש05/07/131376 צפיות
למנעולים חשיבות עליונה בנעילתה של הכספת ,מרבית המנעולים מדורגים בהתאם לרמת המיגון שלהם ונבדקים בהתאם לתקן UL או בהתאם לתקן ארגון ה ECBS האירופי להלן פירוט הנדרש במפרטי משטרת ישראל

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק16/07/111544 צפיות
כספת למשרד ברכישת כספת למשרד יש להתחשב במספר מרכיבים חשובים: 1) רמת המיגון הנדרשת 2) נוחות למשתמש\שת 3) עיצוב המשרד 4) רמת השימוש 5) צרכי העתיד במשרד

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית10/06/104674 צפיות
התקן הישראלי לכספות עודכן בשנת 2009 והוא בנוי על התקן האמריקאי UL608 ולחילופין על התקן האירופי EN 1143-1 בתקן מופיעות רמות המיגון לפי דירוג ישראלי ומקבילותיו בתקנים האחרים כאשר תקן D1 הינה רמת המיגון הנמוכה ביותר ואילו A5 הינה רמת המיגון הגבוהה ביותר .

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית02/04/104562 צפיות
שיטת הנעילה והפריצה של מנעול כספת הינה שונה ותאלץ את הפורץ הממוצע לשלוט ביותר מאשר טכניקת פריצה אחת תחייב אותו גם בזמן פריצה נוסף תוך שימוש בכלים אחרים ובדרך כלל תשלח אותו לנסות אצל השכן .

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica