חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כספת למשרד

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק16/07/20111545 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כספת למשרד

ברכישת כספת למשרד יש להתחשב במספר מרכיבים חשובים:

1)    רמת המיגון הנדרשת

2)    נוחות למשתמש\שת

3)    עיצוב המשרד

4)    רמת השימוש

5)    צרכי העתיד במשרד

נפרוט את המרכיבים ונבחן את הסוגיות הכרוכות בכל סעיף :

רמת המיגון הנדרשת :

ככלל רמת המיגון בכספת במשרד תקבע בראשונה בהתאם להגדרות כיסויי פוליסת הביטוח של המשרד

בשעת מבחן לרוב חברת הביטוח לא תכסה את העסק במידה ולא עמד בדרישות המיגון אשר נדרשו בעסק.

לעיתים הנושא כלל אינו מכוסה או מצוין בפוליסה במקרה זה רצוי ונדרש לפנות לסוכן הביטוח או החברה לקבל את התאמת רמת המיגון לנדרש ודרישות למיגון משלים כגון חיבור הכספת לאזעקה וכדומה .לעיתים אף תדרשו לזמן  בדיקה עם סוקר ביטוח אשר יסקור את הסיכונים הקיימים ויקבע את המיגונים הנדרשים. 

במקרה בו אין למשרד כיסוי ביטוחי ואין אף בכוונתכם לבטח את המשרד או

תכולתו  יש בראש ובראשונה לבדוק את הערך הכספי (או אחר)

של התכולה .

בערכים נמוכים מ 10,000$ יש לרכוש כספת בתקן  D1  או D2 בהתאם לתקן האירופי \ ישראלי

לערכי תכולה גבוהים העולים על $10,000  מומלץ לרכוש כספת ברמת מיגון בינונית ומעלה בהתאם לערך דהיינו כספת ברמת מיגון C3   ומעלה.

בערכי תכולה לכספת העולים על $50000 יש לרכוש כספת ברמת מיגון A1   ומעלה (שוב תלוי בערכי התכולה) למרות שכספת כזאת תעלה לרוב במחיר העולה על $10000 (חמישית מערך התכולה) זהו סכום ניכר ,ולרוב אין רבים הששים להגן על התכולה הנדרשת בסכום כזה.

 כאן.....לאמרה הנדושה אך כל כך נכונה " הזול עולה ביוקר רב"  יש משמעות כפולה ומכופלה ,נתקלתי לא אחת בלקוחות אשר "השכילו" לרכוש כספת ברמת מיגון גבוהה ,רק לאחר שכבר למדו את הלקח (ועל זה נאמר "השכלה גבוהה עולה ביוקר " )

ובכל מקרה באם בחרתם להשאיר התכולה בכספת ביתית ,הקפידו לרכוש  כספת ברמת מיגון מתאימה ולהתקין מערכת אזעקה והגנות נוספות הנדרשות על ידי חברת הביטוח.

נוחות למשתמש :

 הנוחות תקבע לרוב בהתאם למיקום הנדרש ולתכולה הכספת

במקרה שבו מרבית התכולה תהייה מסמכים חשובים רצוי לוודא

שהמידות הפנימיות יוכלו להכיל קלסר ממוצע (לפחות גובה 35 ס"מ

ובעומק של 30 ס"מ)

במקרה ובו מדובר על תכולה בערך גבוה מרכיב הנוחות יאבד מעדיפותו לטובת מיקום בו קיימת במשרד רצפת בטון קשיחה לצורך עיגון מתאים אשר ימנע עקירתה בקלות .

אלמנטים נוספים הינם סוג המנעולים במקומות אליהם הגישה קשה לפתיחה

(כגון מקום נמוך מתחת לשולחן נעדיף לקבל הכספת עם מנגנון אלקטרוני בתקן

לפתיחה נוחה )

עיצוב המשרד :

במשרד מעוצב ומודרני נשאף להתקין את הכספת בתוך ארון המהווה חלק ממכלול רהיטי המשרד ,לעיתים עם דלת נוספת ולעיתים בתוך נישה אשר הכספת מוכנסת לתוכה בדומה למדיח כלים במטבח,

רמת השימוש :

כספת אשר נפתחת מספר פעמים ביום ברוב המקרים  אינה נוחה לשימוש :

לרוב הכספות הם כבדות מונחות על הרצפה כל פתיחה מחייבת להתכופף

להקליד את הקוד (במקרה האלקטרוני) או לערבל הקומבינציה המיכנית מספר פעמים .

הפתרון הינו להעמידה על מתקן מתכת בגובה המשתמש כחלק מקיבוע הכספת לרצפה ,אומנם זה בהחלט מחייב השקעה נוספת אבל השקעה זאת תיחסך בעתיד מחשבון הטיפול הרפואי בגב ,יש לקחת בחשבון שלרוב בעלי המשרד הם אלה אשר פותחים את הכספת –שמרו על בריאות החוליות התחתונות בגב.

צרכי העתיד : 

קשה בהחלט לחזות אולם העלות הכרוכה בהוצאת כספת אשר אינה מתאימה

והכנסת כספת חדשה גדולה יותר או כזאת אשר תתאים לרמת המיגון הנדרשת

תעלה יותר הרבה יותר מאשר לרכוש כבר בהתחלה מוצר אשר יתאים לצורככם

גם במגמה הבאה של המשרד –ראוי ורצוי לתכנן קצת קדימה .

 



תגיות המאמר: כספת למשרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלמה ברקן : כספות מגן – ישראל :כספות בתקן אמריקאי UL ובתקן אירופי EN

www.safes.org.il

(לשעבר המנכ"ל  של כספות מגן גולדמן ISM- ומנכ"ל מנעולי ירדני.) מפרסם המאמר ביצע מספר רב של בחינות כנגד פריצה במכון התקנים הישראלי ,במעבדות איגוד המבטחים האמריקאי UL   ,ובמעבדות מכון התקנים הגרמני VDS   לתקן אירופי EN-1143

מפרסם המאמר הינו היחידי בעולם בעשור האחרון  אשר עבר את התקן הגבוה ביותר בתקינה האמריקאית ULTRTL60X6 .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלמה ברקן

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית06/12/151466 צפיות
כיצד מדמים פריצת כספת בתנאי מעבדה למול המציאות בשטח , האם ניתן להשוות בכלל ,באיזה כלים משתמשים הפורצים , מהו זמן הפריצה הנדרש

מאת: שלמה ברקןביטוח רכוש07/07/131925 צפיות
משרד הפנים האגף לרישוי כלי ירייה הוציא לאחרונה חוזר המפרט המחייב לפעול בהתאם להנחיות משטרת ישראל כהנחיות מחייבות. ההנחיות הכוללות כ 35 עמודים מפרטות את נושא הטיפול בכלי נשק ואת סוג המיגון הנדרש בהתאם לכמות כלי הנשק המאוחסנת.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132298 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: שלמה ברקןביטוח רכוש05/07/131378 צפיות
למנעולים חשיבות עליונה בנעילתה של הכספת ,מרבית המנעולים מדורגים בהתאם לרמת המיגון שלהם ונבדקים בהתאם לתקן UL או בהתאם לתקן ארגון ה ECBS האירופי להלן פירוט הנדרש במפרטי משטרת ישראל

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית10/06/104677 צפיות
התקן הישראלי לכספות עודכן בשנת 2009 והוא בנוי על התקן האמריקאי UL608 ולחילופין על התקן האירופי EN 1143-1 בתקן מופיעות רמות המיגון לפי דירוג ישראלי ומקבילותיו בתקנים האחרים כאשר תקן D1 הינה רמת המיגון הנמוכה ביותר ואילו A5 הינה רמת המיגון הגבוהה ביותר .

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית02/04/104567 צפיות
שיטת הנעילה והפריצה של מנעול כספת הינה שונה ותאלץ את הפורץ הממוצע לשלוט ביותר מאשר טכניקת פריצה אחת תחייב אותו גם בזמן פריצה נוסף תוך שימוש בכלים אחרים ובדרך כלל תשלח אותו לנסות אצל השכן .

מאת: שלמה ברקןאבטחת הבית02/04/103510 צפיות
בבואך לרכוש כספת יש בראש ובראשונה לבדוק את הערך הכספי (או אחר) של התכולה .

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153523 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152497 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413033 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132298 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131931 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128129 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129216 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica