חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה בזמן של היריון

מאת: חברת פרסומיםיוגה02/04/20101212 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקופת ההריון היא תקופה מרגשת, חדשה, חוויתית, תקופה בה כל הגוף מתעורר לחיים וכל רגש הופך לעוצמתי פי כמה. במשך 9 החודשים הבאים יעברו על גופך שינויים קיצוניים הן פיזית והן רגשית, מבנה הגוף ישתנה, הדחפים יתעוררו וחיים חדשים ישלטו על ההתנהגות שלך. בתקופה זו חשוב לשמור על בריאות לא רק שלך אלא גם של החיים המתפתחים בתוכך ולהקשיב לגוף וצרכיו.בנוסף מדובר בתקופה עם הרבה הוצאות כמו על ביטוח רכב, כלי אוכל ייחודי ומשחקים לתינוק

למה חשוב לעשות יוגה בזמן הריון?
בזמן הריון הגוף חש עייפות, הבחילות, ההקאות וההורמונים המתפרצים נותנים את אותותיהם ונשים רבות לא זוכות לחוות את חדוות ההריון בגלל כל תופעות הלוואי הקיצוניות. אשטנגה יוגה מלמדת את המתרגלת כיצד להרגיע את הגוף, לנשום נכון, להיות קשובות למה שהגוף מבקש ולהשתחרר מהחרדות המלוות כל הריון. תרגול יוגה עוזר להפחית ואף להעלים תופעות לא נעימות של ההריון ולעבור תקופה זו בהרגשה מלאת חיים ואושר. תרגול יוגה עוזר רבות גם לחווית הלידה עצמה, יוגה הריון מחזקת את רצפת האגן, מלמדת כיצד להרפות את שרירי הגוף ומתרגלת נשימות בקצב נכון כך שבלידה הגוף יחווה פחות כאבים בזמן המאמץ ועבודת הנשימה הנכונה תהיה מובנת כבר בתוכך.

היכן לתרגל יוגה הריון?
תרגול יוגה יש לבצע תמיד תחת פיקוחם של מורים ליוגה מוסמכים ובעלי ניסיון בין אם זה יוגה בתל אביב, בבית ובין אם זה יוגה בירושלים. ישנם מקומות רבים המציעים שיעורים מעורבים של יוגה המשלבים תלמידים עם תלמידות הריוניות, אך אנו מציעים להשתתף אך ורק לשיעורי יוגה המכוונים לתקופת ההריון. בשיעורי ההיריון יש להקפיד על צורת עבודה נכונה לנשים הרות, כך שאין חשש ממאמץ שאינו מתאים או תנוחה שאינה טובה לעובר, יוגה בזמן הריון מתאימה גם לכאלו שעדיין לא עברו כל קורס יוגה למתחילים.

 



תגיות המאמר: יוגה בזמן של היריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת פרסומים

מאת: חברת פרסומיםנדל"ן ומקרקעין10/04/12918 צפיות
רכישת נדל,ן אינה הליך של רכישה מעכשיו לעכשיו. הוא מצריך בדיקות רבות ומצליבות אצל מקורות שונים, והתלבטויות לא מעטות בדבר הצורך בשיפוץ. תהא המטרה אשר תהא ברכישת הנדל"ן הזה – בין אם רכישה לשם השכרה והשקעה או לצורכי מגורים, עדיין הליך רכישת הדירה יהיה אותו תהליך, ובמרבית הסיכויים גם כשישנה תמיכה כלכלית מצד ההורים או קרובים אחרים עדיין הסכום במשכנתא שתידרש מכפיל פי עשרות מונים את הסכום ההתחלתי שמשולם, וההתחייבות תהיה לאורך שנים ארוכות ורבות. ממש כפי שבוחרים את הדירה עצמה, יש לברור בקפידה את המשכנתא ש

מאת: חברת פרסומיםיוגה02/04/101188 צפיות
היוגה הפכה לתחום התעניינות פופולארי. היא חדרה למודעותם של המתרגלים המערביים באמצע המאה ה-20. מטיילים ומורים ליוגה מערביים שחזרו ממדינות המזרח הרחוק כגון הודו ותאילנד התוודעו אליה ונפלו בקסמה. תחום היוגה הינו מהפכני ומבוסס על טכניקות של תהליכי ניקוי וטיהור הגוף והנפש. בתוך כדי התהליך היומיומי מתוודע המתרגל/ת ליכולתו להגיע לאיזון והרמוניה. תחילת הדרך בכוונה והיא ממשיכה בהבנת העקרונות הדרושים לניהול אורח חיים בריא ותקין. שיטת היוגה למתחילים מורכבת מסדרה של תנוחות של הגוף שמטרתם מצד אחד לחזק את

מאת: חברת פרסומיםקופירייטינג13/04/091541 צפיות
האתר שלך כבר מיושן? קשה לו לעמוד בתנאי התחרות המתחדשים ומשתנים מדי יום ביומו? שירות חדש של חברת "פרסומים" יעזור לך לחדש ולרענן את אתרך ולשים אותו מעל המתחרים. Re-build או בנייה מחדש הוא שירות אותו מציעה חברת "פרסומים" ללקוחותיה. שירות זה מעניק מייק אובר כללי לאתר שלך, החל מייעוץ בשינוי עיצוב האתר ועד לכתיבת תוכן מתאים יותר שיוכל לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל.

מאת: חברת פרסומיםמוסיקה07/01/093488 צפיות
אופרה מהי? אופרה היא תרבות אחרת שנוסדה מניסיון הרפתקני ומדוברת בשפה האיטלקית (איטלקית- השפה המרכזית עד המאה ה -19). לעיתים קרובות טענו כי אי אפשר להגדיר אותן כיצירות אוניברסאליות. לעיתים קרובות נשמעים קולות לבטל לחלוטין כל מימון ממשלתי לאופרה.טוענים שמדובר באומנות אליטיסטית, מיושנת שדורשת המון כסף ולא אומרת הרבה ופונה רק לקהל מצומצם.

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163215 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151781 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141665 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138389 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128895 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica