חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תכנים מחדש לאתר האינטרנט שלכם - שירות Re-Build מבית "פרסומים"

מאת: חברת פרסומיםקופירייטינג13/04/20091538 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת תכנים מחדש לאתר האינטרנט שלכם - שירות Re-Build מבית "פרסומים"

האתר שלך כבר מיושן? קשה לו לעמוד בתנאי התחרות המתחדשים ומשתנים מדי יום ביומו? שירות חדש של חברת "פרסומים" יעזור לך לחדש ולרענן את אתרך ולשים אותו מעל המתחרים.

Re-build או בנייה מחדש הוא שירות אותו מציעה חברת הובלות "פרסומים" ללקוחותיה. שירות זה מעניק מייק אובר כללי לאתר שלך, החל מייעוץ בשינוי עיצוב האתר ועד לכתיבת תוכן מתאים יותר שיוכל לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל.

בעולם האינטרנטי, התחדשות זה שם המשחק! דברים זזים משנייה לשנייה ואתר שפעם היה בראש מנועי החיפוש יכול ליפול מהר מאוד בגלל אתרים מתחרים הבנויים בצורה נכונה ומתאימה יותר. אנו בחברת "פרסומים" מציעים בנייה מחדש של האתר כך שמבנהו ותוכנו החדש ירים אותו מעל המתחרים וישאיר אותו תקופה ארוכה בראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל.

"פרסומים" נמצאת כבר למעלה משלוש שנים בתחום הכתיבה לאתרים וקידומם ומגוון רחב של לקוחות מרוצים מאחוריה כמו פאונדרס או תואר שני. לאחר שנים של ניסיונות הצלחנו לפתח את הפורמט המתאים ביותר לקידום אתר. בעזרת נוסחא שהתגבשה בעקבות הצלחות וטעויות נוכל לבנות מחדש את אתרך כך שיהיה חזק מול אתרים מתחרים ומכאן יקבל מספר כניסות רב יותר.

במידה ואתה מעוניין בשירות אותו אנו מציעים, נשמח אם תיצור עמנו קשר בהקדם. להלן פרטי ההתקשרות עם חברת "פרסומים":

טל: 0722-500350

פקס: 0722-500360

מייל: info@pirsumim.co.il

אתר: http://www.pirsumim.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת פרסומים

מאת: חברת פרסומיםנדל"ן ומקרקעין10/04/12918 צפיות
רכישת נדל,ן אינה הליך של רכישה מעכשיו לעכשיו. הוא מצריך בדיקות רבות ומצליבות אצל מקורות שונים, והתלבטויות לא מעטות בדבר הצורך בשיפוץ. תהא המטרה אשר תהא ברכישת הנדל"ן הזה – בין אם רכישה לשם השכרה והשקעה או לצורכי מגורים, עדיין הליך רכישת הדירה יהיה אותו תהליך, ובמרבית הסיכויים גם כשישנה תמיכה כלכלית מצד ההורים או קרובים אחרים עדיין הסכום במשכנתא שתידרש מכפיל פי עשרות מונים את הסכום ההתחלתי שמשולם, וההתחייבות תהיה לאורך שנים ארוכות ורבות. ממש כפי שבוחרים את הדירה עצמה, יש לברור בקפידה את המשכנתא ש

מאת: חברת פרסומיםיוגה02/04/101188 צפיות
היוגה הפכה לתחום התעניינות פופולארי. היא חדרה למודעותם של המתרגלים המערביים באמצע המאה ה-20. מטיילים ומורים ליוגה מערביים שחזרו ממדינות המזרח הרחוק כגון הודו ותאילנד התוודעו אליה ונפלו בקסמה. תחום היוגה הינו מהפכני ומבוסס על טכניקות של תהליכי ניקוי וטיהור הגוף והנפש. בתוך כדי התהליך היומיומי מתוודע המתרגל/ת ליכולתו להגיע לאיזון והרמוניה. תחילת הדרך בכוונה והיא ממשיכה בהבנת העקרונות הדרושים לניהול אורח חיים בריא ותקין. שיטת היוגה למתחילים מורכבת מסדרה של תנוחות של הגוף שמטרתם מצד אחד לחזק את

מאת: חברת פרסומיםיוגה02/04/101212 צפיות
תקופת ההריון היא תקופה מרגשת, חדשה, חוויתית, תקופה בה כל הגוף מתעורר לחיים וכל רגש הופך לעוצמתי פי כמה. במשך 9 החודשים הבאים יעברו על גופך שינויים קיצוניים הן פיזית והן רגשית, מבנה הגוף ישתנה, הדחפים יתעוררו וחיים חדשים ישלטו על ההתנהגות שלך. בתקופה זו חשוב לשמור על בריאות לא רק שלך אלא גם של החיים המתפתחים בתוכך ולהקשיב לגוף וצרכיו.

מאת: חברת פרסומיםמוסיקה07/01/093486 צפיות
אופרה מהי? אופרה היא תרבות אחרת שנוסדה מניסיון הרפתקני ומדוברת בשפה האיטלקית (איטלקית- השפה המרכזית עד המאה ה -19). לעיתים קרובות טענו כי אי אפשר להגדיר אותן כיצירות אוניברסאליות. לעיתים קרובות נשמעים קולות לבטל לחלוטין כל מימון ממשלתי לאופרה.טוענים שמדובר באומנות אליטיסטית, מיושנת שדורשת המון כסף ולא אומרת הרבה ופונה רק לקהל מצומצם.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193787 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142657 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142802 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138351 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica