חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי כוסות יין

מאת: שגיאיין ואלכוהול07/04/20103608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוג כוס היין שהינכם מגישים לאורחים יכול להשפיע דרמטית על ההנאה בשתיית יין, על איכות היין, על טעם היין ועל צורתו.
לכן כדאי לקחת כמה דברים בחשבון כאשר בוחרים כוסות יין.
כאשר מדובר בצרכנים מקצועיים של יין כדאי לקחת את שיקול בחירת הכוסות ברצינות רבה. לאלו אשר נהנים משתיית סוגים שונים של יינות כדאי אולי לרכוש סוג כוס יין שמתאימה לכמה סוגי יינות בהתאמה.
סוגי כוסות אלו בדרך כלל מותאמות לרוב סוגי היינות שקיימים בשוק. אולם ישנם סוגי כוסות יין שכדאי לדקול לרכוש שמתאימים לסוגי יין ספציפיים במיוחד לאלו אשר נהנים ממספר קטם של סוגי יין על בסיס קבוע. לא חייבים לקנות לכל סוג של יין כוס שמתאימה לו אולם אם הינכם צרכנים קבועים של סוג יין מסויים כדאי מאוד לשקול את סוג הכוס המתאימה לו, ככה תוכלו להרוויח חוויה הרבה יותר מהנה משתיית היין האוהוב שלכם.

אז מה בעצם ההבדלים בין כוס ליין אדום לבין כוס ליין לבן?

ישנם כמה הבדלים אשר משפיעים על ניחוח היין כמו כן על טמפרטורת היין.
לכוס היין שמיועדת ליין לבן יש פייה צרה אשר מאפשרת ליין לשמור על הטמפרטורה הקרירה שלו, שטח הפנים של הכוס לא מאפשר לאוויר לחדור לתוך היין שבכוס כמו שקורה בכוסות יין אדום.
הכוונה היא שלא יכנס אוויר לתוך היין ויאפשר ליין להתקרר.
גבעי הכוס הוא צר והמטרה היא שהמגע של היד עם כוס היין לא יחמם את היין שבכוס.
כוסות יין שרדונה הן בעלות גביע צר מאוד אשר עוזר ליין לשמור על ניחוחו ועל קרירותו. סוג הכוס הזאת מתאימה לסגוי יין לבן כגון: סובניון בלאן, בורדו לבן, פינוט לבן וכו'.

כוסות יין אדום בדרך כלל בעלות גביע גדול ופייה רחבה. אופי הכוס הזאת מאפשרת מגע של האוויר עם היין אשר מדגישה את הארומה של היין ואת טעמו.
כוסות ליין אדום מאפשרות לשתות את היין בטמפרטורת החדר, הגביע הגדול של הכוס מעוצב על מנת לאפשר לו להתקרר לאחר מגע היד עם הכוס וכתוצאה מכך התחממות היין.
אם אתם נהנים משתיית יין אדום על בסיס קבוע כדי לשקול לרכוש סט של כוסות כאלה.
כאשר רוכשים כוסות יין, צריך לחפש את הסוג הנקי והמבריק. זה מאפשר לבחון את היין מבחינת צבעו וצלילותו. כוס נקייה הכרחית על מנת להנות מיינות ולכן חייבים לשטוף את הכוסות כמו שצריך מבלי להשאיר עליהן אפילו טיפת סבון.
כוסות דקות נחשבות לכוסות מצויינות מפני שבזמן שתיית היין הוא זורם באופן חלק לתוך הגרון תוך כדי נגיעה בחיך.

 



תגיות המאמר: אלכוהול, יין, יינות, משקאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121467 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121376 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111754 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172756 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144441 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411803 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148160 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148478 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica