חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוח שנה עם תמונות המשפחה

מאת: שניהריון ולידה13/04/20101381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לוח שנה מעוצב הינו כל לוח שנה מודפס או לא מודפס אשר אותו משנים כך שיעביר נושא מסוים. קיימים סוגים רבים של לוחות מעוצבים, למשל ניתן למצא לוח עם תמונות של בני המשפחה או עם תמונות של נופים. בעבר היו בישראל לוחות עם פרחי הבר או חיות מוגנות שהיו נפוצים מאוד בקרב בתי אב בישראל. כיום ישנם לוחות בכל המינים הצבעים, הנושאים והגדלים.

לוחות מעוצבים קיימים גם בארץ וגם בעולם. ניתן לראות דוגמאות רבות לאתרים של בתי דפוס המציעים את המוצר. העיצוב של לוח השנה מתחיל בקביעת מבנה הלוח - כמה עמודים (בין 1 שהוא כלל שנתי לבין מספר עמודים כמספר החודשים, במקרים מסוימים ישנם גם עמודים כמספר השבועות). לאחר קביעת מספר העמודים קובעים את הגודל, ישנם לוחות שולחניים בגודל של 5 על 5 ס"מ וישנם לוחות שהם גם מעמד בפני עצמו או לוחות בגודל A3 עם צילומים מרהיבים של נוף וכד'. העיצוב מבוצע על ידי גרפיקאים אשר מחליטים כיצד לבנות את מבנה העמוד, מה יהיה גודל וצב האותיות, כיצד תצוייר הטבלה, מהם צבעי הרקע, אילו תמונות או איורים יתווספו וכל נושא הקשור לסידור האלמנטים על גבי העמוד. בסיום מחליטים מהי איכות הנייר עליו יודפס לוח השנה המעוצב.
 
ניתן להדפיס על כל נייר החל מהדק ביותר וכלה בנייר הקרוב לקרטון, עם ציפוי מבריק או תבליטים. מחיר לוח השנה ייקבע בסופו של דבר לפי סוג הדפוס, שטח ההדפסה, סוג הנייר עליו הוא מודפס ולפי הכמות המוזמנת.

לוח שנה אישי מכיל תמונות של בני המשפחה ואזכורים של אירועים מיוחדים. לוח השנה באתר לוש מאפשר באמצעות ממשק קל ונוח לתפעול, להעלות תמונות ולרשום את כל ימי ההולדת והאירועים המיוחדים שלכם.

לוח השנה בנוי כך שלכל חודש ניתן להעלות תמונה אחת או יותר לאזור התמונה ולהוסיף כמה אירועים שרוצים לאזור המכיל את ימי החודש. אל לוח השנה האישי באתר ניתן לגשת מכל מחשב ולצפות בתמונות ובאירועים שנרשמו. בתהליך הבנייה של לוח השנה האישי באתר ישנן אפשרויות רבות כגון: בחירת כריכה (עמוד פתיחה) המותאמת לראש השנה או מותאמת אישית עם תמונות אותן מעלים לאתר עבור עמוד הפתיחה, בחירת צבעים ללוח השנה על פי טעמו האישי של המזמין, לוח השנה המוכן נשלח אל המזמין בדואר רשום ללא כל עלות נוספת ומצורף אליו דף מדבקות המכיל 100 מדבקות לסימון אירועים נוספים במהלך כל השנה. 

יתרון נוסף ללוח השנה האישי אותו מזמינים באתר לוש הינה קבלת תזכורות למייל על כל אירוע אותו הוספתם ללוח השנה. במקרה של אתר לוש, לוח השנה הנו גדול ומרשים, בעל 14 עמודים, מודפס על נייר כרומו מבריק ואיכותי, בעל אפשרות תלייה נוחה ונעימה לעין.

לוח שנה אישי הוא המתנה המושלמת לראש השנה, ניתן כמתנה לקרובים ולחברים, מזכרת שנשמרת גם אחרי שהשנה חולפת ומעניק למקבל אותו הנאה שנמשכת כל השנה כאשר בכל חודש מעבירים דף ונהנים מתמונה חדשה ומרגשת של בני המשפחה ושל החוויות המיוחדות בחיינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214431 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica