חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מומלץ יותר - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק תינוק?

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/20214422 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום מוצרי התינוקות מציע מגוון מוצרים ואביזרים המסייעים ומקלים על הורים במגוון תחומים הקשורים לתינוק שלהם בנושאים שונים כגון האכלה, הרדמה, נסיעה ברכב ועוד.

במהלך השנים תחום הציוד לתינוק מתפתח ומשתנה מאוד, מפתחים וממציאים מוצרים ואביזרים חדשים אשר עוזרים להורים להתמודד עם האתגרים השונים, בעיקר הפיזיים בדגש על החודשים הראשונים שלאחר לידת התינוק שהם חודשים אינטנסיביים מאוד, דורשים הרבה התעסקויות שונות, מעייפים ומתישים.

אחד מהדברים המשמעותיים אשר גוזלים זמן רב מהורים לתינוק טרי הוא נושא ההאכלה, בין אם האם מניקה ובין אם נותנים בקבוק נושא האוכל מעסיק מאוד את ההורים.

אין ספק שכאשר בוחרים להניק או לתת פורמולה מבקבוק, לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכל הורה בוחר את הנכון ביותר עבורו ועבור הילד שלו.

עם אילו קשיים מתמודדים הורים אשר תינוקם אוכל פורמולה בבקבוק?

הקושי העיקרי הוא הזמן וההתעסקות סביב נושא ההאכלה בבקבוק. הצורך להשתמש במים רתוחים, שכן עד גיל שנה ההנחיות הן שיש לתת מים רתוחים בלבד, כל העיסוק עם הבקבוקים שטיפה, סטריליזציה, החלפת פטמה ועוד, וכמובן הכנת הבקבוק עם המזון כאשר התינוק רעב ולעיתים צורח ברקע מה שיוצר תחושת לחץ נוספת. פעמים רבות כאשר מכינים את הבקבוק עבור התינוק כתוצאה מהניעור אשר נועד לערבב את המים עם אבקת הפורמולה נוצר קצף שזה למעשה בועות אויר קטנות אשר עלולות לגרום לחוסר נוחות וגזים. בקיצור, סביב האכלת התינוק יש הרבה התעסקות, זה קורה מספר פעמים ביום ובלילה המצב אף יותר סיזיפי ומתסכל כאשר כל כך עייפים ורק רוצים לישון, ובאמצע שינה עמוקה מתעוררים לקול הבכי שהולך ומתגבר בזמן שעומדים ומכינים את הבקבוק והדקות נראות כמו נצח.

מהם היתרונות של קומקום חשמלי לתינוק?

קומקום חשמלי הינו מוצר משודרג של הקומקום הביתי הרגיל אשר משמש גם כקומקום להרתחת המים אך מעבר להרתחת המים ישנה אפשרות לשמור על טמפרטורת מים, כך שכאשר באים להכין את הבקבוק עבור התינוק המים בטמפרטורה הנכונה ואין צורך לחמם את הבקבוק והנוזל שבו. מעבר לכך כן יש את הצורך להתעסקבהוספת אבקת הפורמולה למים הרתוחים, ניעור הבקבוק היטב בתקווה שהאבקה תמס כמו שצריך ולא יהיה קצף ובועות אויר וכמובן להאכיל את התינוק.

איזה פתרון נוסף, חדשני, מהיר ויעיל יש לנושא הכנת בקבוק האוכל לתינוק?

מכונה להכנת בקבוק לתינוק חדישה ייחודית ומתקדמת במיוחד שפותחה בדיוק בשביל לעזור להורים ולהקל עליהם בכל נושא הכנת בקבוק האוכל עבור התינוק שלהם. כאן, בשונה מקומקום חשמלי לתינוקות, המכונה מאפשרת להכין את בקבוק המזון במלואו תוך 8 שניות בלבד, ללא בועות, ללא גושים, וללא הצורך לחמם או לקרר את הטמפרטורה, פשוט ללחוץ על הכפתור, לחכות 8 שניות, לקחת את הבקבוק ולהאכיל את התינוק. כמו כן גם הניקוי שלה נעשה בצורה מהירה ופשוטה על ידי לחיצת כפתור. היא מותאמת לכל סוגי הבקבוקים והפורמולות ומאפשרת חסכון גדול בזמן יקר שחסר למרבית ההורים הטריים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222934 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221492 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223274 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222820 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21968 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213629 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201469 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192033 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182407 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181622 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181578 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172297 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

מאת: רונןהריון ולידה20/06/173203 צפיות
נשים רבות סובלות מתופעה של בחילות בשליש הראשון של ההריון. יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להפחית את התופעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica