חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום בוק הריון בטבע עם המשפחה

מאת: moraleהריון ולידה08/04/20181619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

על פי רוב, צילום הריון מתבצע אצל צלמות מקצועיות, בין אם זה בסטודיו שלהן ובין אם זה בחוץ, בטבע הצבעוני. צילום הריון מתבצע בין השבועות 30 ל-35, כאשר מצד אחד כבר מתחילים לראות בטן ומצד שני, לא חשים אי נוחות לעמוד מול המצלמה ולהצטלם (לא רק מבחינה מנטאלית אלא גם מבחינה פיזית). לרוב ימי הצילום נעשים אחת על אחת מול הצלמת, אך לא פעם משדרגות ההריוניות את צילומי ההריון לצילומים משותפים עם המשפחה, כלומר עם בן הזוג, ואם יש, אז גם עם הילדים.

צילום בוק הריון נועד להעניק לאישה בוק מרשים ומיוחד, בו היא מתועדת בתקופה חשובה בחייה, ברגעים אותם היא לא תרצה לשכוח, כשהמראה שלה זוהר ומבריק. אומנם, יש לא מעט נשים אשר מתעדות את עצמן גם בעזרת תמונות סלפי או תמונות דרך מכשיר הסלולר, בין אם זה כשבן הזוג מצלם ובין אם זה כשהחברות מצלמות, אך אין הדבר דומה לצילום מקצועי שנעשה אצל צלמת ולחוויית הצילום עצמה, בסטודיו או בטבע.

לפני שנסביר על משמעות הצילום המקצועי והחוויה, חשוב להסביר, כל התמונות האיכותיות שמתבצעות במסגרת צילום הריון, נכנסות לבוק הריון בכריכה מרשימה אשר האישה מקבלת בסוף הצילומים. היא תוכל להציג בוק זה בפני בן זוגה, בני משפחתה וחברותיה, וכמובן לעלעל בו באופן אישי בכל פעם כשתרצה.

יהיה זה תיעוד הרבה יותר משמעותי מאשר צילום שמתבצע בטלפון הנייד או בכל דרך אחרת. אגב בתוך הבוק, ניתן להוסיף ולעצב טקסטים שונים ואישיים מצד האישה, דבר שמוסיף לרעיון ולחוויה.

משמעות החוויה של צילום הריון

כאשר אישה בהריון עומדת מול מצלמה שמאחוריה עומדת אישה אחרת, יש כאן רגע אינטימי ייחודי, אשר בסופו של דבר בא לידי ביטוי בתמונות עצמן. צלמת מקצועית וטובה בסטודיו לצילומי הריון, יודעת כיצד להוציא מהרגע הזה תמונות מיוחדות, היא יודעת כיצד להפוך את הרגע בו שתיהן נמצאות לבד, בין אם הן מדברות ובין אם לא, בין אם היא מנחה אותה כיצד לעמוד ואיפה ובין אם לא, לתמונה מושלמת אשר תסמל במובנים רבים את מה שהאישה חשה באותו רגע, את חווית ההיריון עצמה.

צילום בוק הריון הוא לא דבר פשוט, מעצם זה שהוא דורש עבודה של כמה שעות, אך מצד שני, הוא הרבה יותר מרשים ומיוחד, כאשר הפיקוד עליו ניתן בידי צלמת מקצועית אשר יש לה גם מצלמות מקצועיות אך מעבר לכך, יש לה הכשרה וגישה לצילום ברמה גבוהה, והיא יודעת כיצד לתפוס את הרגע ולצלם את האישה שעומדת מולה, בצורה נכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת morale

מאת: moraleרפואה סינית18/03/201361 צפיות
כשאנחנו חולים, חווים תחושת כאב או כל דבר אחר, הרבה פעמים אנחנו ממהרים ללכת לרופא המשפחה או רופא מומחה. כך לימדו אותנו. הרופא יבדוק אותנו, ישלח אותנו לצילומים, יעשה בדיקות דם, ויחליט איזה טיפול נכון לנו, תרופתי, ניתוח או כל דבר אחר

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: moraleתיאטרון17/03/205769 צפיות
הרבה פעמים אנחנו קוראים ושומעים על כך שהופעות ופעילויות תרבותיות הן הרבה יותר ממה שנראה, הרב יותר ממה שנתפס בעין או באוזן. במילים אחרות, מדובר בכלי, אמצעי, שיכול לעזור בתהליכי ריפוי שונים. לכן אנחנו יכולים לראות, למשל, מטפלים באומנות או בעלי מקצוע בתחום הטיפול שמשתמשים בשיטות אומנותיות שונות בעבודה מול מטופלים, בפרט כשמדובר על ילדים ובני נוער.

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי04/12/191641 צפיות
עד גיל מסוים, סידור ארון ילדים נמצא תחת האחריות של ההורים. הילדים לא יכולים, לא יודעים, הם לא בגיל המתאים בשביל לעשות את זה. משלב מסוים, בדרך כלל זה מגיע אחרי גיל 12-13, הילד כבר אחראי לסדר את ארון הבגדים שלו. למרות שבמקרים רבים, הורים בפרט אימהות, נוהגים לעשות את זה עבורו, לפחות עד הצבא ואולי גם במהלך שירותו הצבאי, זאת מתוך מחשבה, שאם הם לא יעשו את זה, הארון יישאר מבולגן והוא לא ימצא שום בגד

מאת: moraleבניין ואחזקה - כללי02/12/191546 צפיות
כמעט בכל בית בישראל ובכלל, אפשר למצוא לפחות ארון ספרים אחד. בין אם מדובר בארון ספרי פרוזה, ספרי שירה, ספרי טיולים, ספרי דת או כל סוג אחר של ספרים. במקרים רבים, ארונות ספרים ממוקמים בסלון או קרוב לסלון, יש מקרים בהם הארון ממוקם בחדר עבודה, חדרי שינה ובמקומות אחרים. זה תלוי בסגנון העיצוב של הבית וכן בדרך בה בוחרים להציג את הספרים.

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192391 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: moraleבריאות ורפואה כללי20/09/182957 צפיות
לא מעט אנשים, בפרט נשים מבוגרות, נאלצים להתמודד עם מצב של קשריות בבלוטת התריס, אותה בלוטה פנימית אשר נמצאת בבסיס הצוואר מתחת לפיקת הגרון. לבלוטה זו יש חשיבות רבה עבורנו, שכן היא מאפשרת לנו לווסת את הטמפרטורה של הגוף וכן היא מקלה עלינו בתהליך של חילוף חומרים.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214404 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181573 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

מאת: רונןהריון ולידה20/06/173200 צפיות
נשים רבות סובלות מתופעה של בחילות בשליש הראשון של ההריון. יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להפחית את התופעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica