חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 דרכים לשמור טוב יותר על ציוד סאונד יוקרתי

מאת: רועי בן עמימוסיקה17/04/20101133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה פעמים יוצאלנו ב-MLshop להיתקל במגברים שרופים, פנסים שרופים ועוד מיני ירקות. וקשהלנו להתעלם מהתחושה שעם 'חינוך' נכון, העברת הידע והנסיון הלאה, עקרונותהעבודה שלכם ישתנו לטובה עד כדי הפחתת הבעיה.
לפניכם מספר דברים שעליכםלוודא ובעזרתם תוכלו להגן על הציוד סאונד שלכם באופן יעיל יותר.

טיפ 1-כיבוי והדלקה :
כיבוי והדלקה נכונים של מערכת יכולים להוות גורם משמעותימאוד בהארכת חייו של הציוד.
לפני שמדליקים את המגברים עלינו להיותבטוחים שאין שום כבל רופף איפהשהו, או תקלה פיזית שעלולה לקפוץ פתאום. לאחרמכן (בזמן שהמגברים עדיין כבויים!) הדליקו את מעבדי הקול, המיקסרים ושארהציוד האלקטרוני. אנחנו לא מחפשים ליצור רעשי הדלקה או רעשים חשמלייםשעלולים לשרוף לנו משהו. רצוי שרק אז תדליקו את המגבר.
כיבוי - ממש כמוההדלקה רק הפוך נכבה קודם את המגברים ואז את שאר הציוד.

טיפ 2 -איפוס וקיפול :
לפני שאתם משאירים כבלים זרוקים על הרצפה, ציוד לאולפן או 'משטחעבודה' מבולגן, תחשבו על העבודה הבאה, תחשבו על אורך (ואף אורח) החיים שלהציוד. קיפול נכון יוביל לתפקוד ראוי וגם קצת נחת מבחינת הארגון שלכם.

מס'4 - הדבר הבא, אחסון :
ציוד יקר דורש הגנה יקרה. לפעמים חוסר ההגנההזאת  עלול להפיל אותך. תבזבז כמה שקלים נוספים על ההשקעה הראשונית שלך -זה הכרחי.

טיפ 4 - תבדקו לאן אתם מחוברים
במידה והגעתם למקוםשבו התשתית מעט רעועה, השקעים אולי לא הכי חדשים וזה גורם לכם להעלות ספק.קרה לכם פעם שבמקום כזה חיברתם את המערכת, והמעבד התחיל לתפקד מוזר אולהעלות עשן? זרימת חשמל לא יציבה עלולה לפגוע בציוד שלכם! להבא, כך אנומציעים לפעול מראש:
ישנם מכשירים שבנויים למדוד חשמל בשקע, ותאימותלמוצרים מסויימים. מכשירים אלה זולים וחובה בכל מחסן!.

טיפ 5 -לימיטר
במידה ובמעבד שלכם לא קיימת האופציה של הגבלת עוצמת השמע, השקעהבקניית לימיטר היא הגיונית ומשתלמת.

מס' 6 - אחחח! זה חם!
שעובדיםעם נורות הלוגן או נורות חמות אחרות מומלץ לחכות שיתקררו לפני שמקפליםאותן, הסיבה לכך היא שכשהנורה חמה החומרים נוטים להיתנתק בתנועה ובפעם הבאהשתנסו היא פשוט לא תידלק..

מס' 7 - מחקר רכישה!
השאלה הראשונהשאתם צריכים לשאול את עצמיכם לפני רכישה כלשהי היא זו: 'האם אני באמת צריךאת זה?', במידה והחלטתם שכן, קחו את הזמן ללמוד על המוצר, לנסות אותוולהשוות בינו לבין אחרים, וכמובן להחליט מה יהיה שימושו, לדוגמא, נאמרועבודתכם הנוכחית מסתכמת במסיבות ביתיות שכאלה או אפילו טקסים בבתי ספר,ונתקלתם במערכת מעולה של חברת שם כלשהי. האם המטרה, שהיא העבודה, בעצםמצדיקה את האמצעים? 'האם במקום המערכת הזאת אני יכול להסתפק בשתי פרוטקים?(משגע אותי מה המילה האמיתית!!! פרוג'קטים??)', אל תפסיקו לשאול את עצמיכםשאלות כאלה שנובעות מצורך. זה עלול להניב תוצאות יותר טובות ואפילו לחסוךממכם הוצאות גבוהות...

טיפ 8 - סבלנות
תקלות פיזיות שהורסות ציודבד"כ נובעות מחוסר תשומת לב. אם יש לכם מעט זמן, תעיפו מבט מסביבכם, אלתמהרו כשהמשימה שלכם היא לוודא תקינות..

נקודה תשיעית - פרה פרה
אפילואם הכסף מפתה אל תיקחו עבודות שגדולות על המערכת שלכם מבחינה לוגיסטית אודורשות עצימות גבוהה מאוד לאורך זמן.
עבודות בסדר גודל רציני שכזהצריכות ציוד מתאים. אם אין לכם אותו אל תטפסו גבוה מדיי, זה יכול לשחוק לכםאת המערכת.

מס' 10 - המעבדה של דסקסטר
אין טעם לחרוג מהגדרותהיצרן של מוצר כלשהו. קראו היטב את החוברת המצורפת או צרו קשר עם בעל נסיון- חבל להרוס משהו שחשוב לך.

בהצלחה ביישום עשרת הנקודות הללו, אנומוצאים אותם כעזר בדיוק כמו שאתם תמצאו! כשזה נוגע לפרנסתכם - תהיו הכיבררניים שאפשר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614530 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121443 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121298 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111334 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118902 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111414 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111499 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204798 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205270 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205273 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195921 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193803 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica