חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות פרטיות - מסורתי, פורמאלי ובלתי פורמאלי

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/20121444 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינות פרטיות בהחלט נהיו מאוד פופולריות בזמן האחרון, אפשר לראות אותםבהמון בתים פרטיים לאורך כל המדינה. מי שיש לו בית פרטי מבין היוםשהחיצוניות שלו חשובה לא פחות מאשר הפנימיות (הרהיטים, עיצוב הפנים...)הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרתמאוד למכור אותו. בדף זה אני אעשה כל שביכולתי כדי לבחון ולבדוק את הסוגיםהנפוצים ביותר של גינות פרטיות שקיימים היום.

גינות בעיצוב פורמאלי

מה שלא כולם יודעים, בעיצוב גינות פרטיות הדגש הוא על יצירת יופי בעזרתצורות גאומטריות מדוייקות: יישור מדוייק סרגלי של הגדר, שיחים עם גיזוםמדוייק ברמה של צורה גאומטרית ודרכי גישה סלולים עם זוויות מושלמות.מאפיינים נוספים: פרגולות, גינות עם חומה וטרסות שונות.

גינה פורמאלית נראית טוב בסביבה גיאומטרית ותחומה באופן אידיאלי בגדרותחיות או חומה. אבל, עיצוב גינה פרטית מקצועית ופורמלית לא חייב ללכת לפיהספר. קיימים היום הרבה מאוד עיצובים ודוגמאות יפהפיות של גינות פרטיותשלאמבוססות על צורות גאומטריות אלא על חפיפה של הצורות ואפילו אי-סימטריה,.

עיצוב גינות פרטיות בלתי פורמאלי

גינות שהן לא רשמיות (בלתי פורמאליות) הם לגמרי ההפך ממה שדיברתי עליו.העיקר כאן הוא על זה שאין דבר כזה קווים ישרים. הדשא גזום ומחולק בצורהעקומה בכוונה, אך עדינה מאוד – השיחים והצמחים מכוונים למראה פרעי וקווימתאר טבעיים ואפילו הדרכים הסלולות מפותלות ואינם עוקבות אחרי נוסחאמדוייקת של זוויות ישרות.

עיצוב גינות בסגנון מסורתי של פעם

כאן אנחנו יכולים לראות סוגים שונים ומשונים לצורות עיצוב של גינותפרטיות מסורתיות. אחד מהם הוא הסגנון של גינה כפרית, עם מדשאה, שיחים,גדרות עשבוניות וגינת ירק ופרי בקצה הפנימי של הגינה. בגינות פרטיותמסורתיות זה נחמד להוסיף עוד קצת מכל דבר באלמנטים מגניבים שנותנים עוד פושלהרגשה שאנחנו מנסים ליצור, כגון פרחים ועצים, סלעים יפים, בריכת דגיםאולי, חממה ובתוכה איזור עבודה ועוד.

לגינות מסורתיות יש פלטה אדירה של צבעים שונים שנוצרים מערבוב של צבעיפסטל מקוריים, כדי להשיג צבעים המוקפים בירק רב על מנת למנוע התנגשויות שלצבע, אפשר גם להשתמש באלמנטים של בומנייט כדי ליצור את אותו האפקט. ריהוט הגן הינו עדין ובעל מראה טבעי - בעיקר עץ.

עיצוב גינות מודרני

עיצוב גינות בסגנון מודרני זה סיפור אחר לגמרי, בצורה מעניינת דווקאהטרנדים שהולכים יותר בעולם העיצוב פנים תופסים כאן, אפשר לראות אלמנטיםכגון צמחייה טרופית, אמצעי הצללה צבעוניים יפהפיים עם ריהוט מעניין, ציוריקיר ואפילו כדים מעוטרים ועוד...זה סגנון שבד"כ אפשר לראות אותו על בניינימגורים או בתים פרטיים עם נראות מודרנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614563 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121299 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111336 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111417 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111503 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים27/07/111336 צפיות
בתקופה זו עסקים רבים מתחילים להפיץ את המוצרים שלהם דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. פעם הקמת אתר היה דבר נורא קשה ומסובך, בשביל להקים אתר היה צריך לשלם הרבה מאוד כסף בתקופה של היום ניתן להקים אתר אינטרנט בקלות רבה ואפילו ללא תשלום - כל מה שצריך זה לגלוש באינטרנט. יש כיום תוכנות שבהם ניתן ליצור אתר בחינם, אך הרמה היא לא תהיה מספיק גבוה במידה ואין לך את כל הידע הדרוש כיום לעומת פעם, מה שאתם צריכים כדי לבנות אתר זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811192 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica