חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחיה ביתיות - איך ולמה

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/20111335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש המון סוגים שונים של דרכים לעשות שיפוץ לבית שמהן אפשר לבחור, אבלבאמת שהשיפוץ הכיפי ביותר מכל שאר סוגי הבניות בבית הוא באמת ללא ספקכשמתעסקים עם בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממשיכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינתולהפוך במהירות את הבית שלך למקום המועדף על כל החברים והמשפחה המורחבת.

כשהתכנון על בריכות שחיה ביתיות נהיה פרקטי, חשוב מאוד לפנות לבעלימקצוע בעלי נסיון ספציפי בבריכות שחיה ביתיות לפני שמתחילים את הצעדיםהפרקטיים, על מנת להחליט איזה סוג של בריכה מתאים ביותר לבית. האמת היאשרוב האנשים בהתחלה יעדיפו קודם כל בריכת שחיה מובנית, והאמת שיש עוד המוןסוגים שונים של בריכות שחיה ביתיות שכדאי מאוד לקחת בחשבון.

בזמן שבריכת שחיה מובנית באמת יכול לתת ערך נפלא מאחורי הבית, היא עדייןלא אופטימלית לכל בנאדם. עלות ההתקנה של בריכת שחייה שכזו עשויה להיותמאוד גבוהה ובנוסף, יש לקחת בחשבון את החלל הרב שהיא תתפוס על חשבון שטחהחצר. חוץ מזה שזמן סיום העבודה הוא הרבה פעמים מאוד לא צפוי – יכול להיותכמה ימים ויכול להיות כמה שבועות.

עוד סוג של בריכות שחיה ביתיות שאפשר ללכת עליו הוא כאלו שמותקנות מעלהקרקע עם בטון מוטבע. אפשר למצוא בריכות שחיה מהסוג הזה בכל צורה אפשרית – יש בריכות שחיהקטנות לילדים שמגיעות עד חצי מטר ויש גם בריכות גדולות מאוד של יורדותמהגדלים של בריכות השחיה המובנות. מה שכן, לא משנה מה כן אנחנו בוחרים,אנחנו חייבים לתכנן את זה עם הרבה מאוד תשומת לב. רוב בריכות השחיה הביתיותשמותקנות מעל הקרקע יכולות יחסית בקלות להיות מותקנות ע"י בעל הבית או כלאחד עם טיפה חוש טכני, אבל רוב הסוגים האחרים של הבריכות דורשות צוותמקצועי. כדאי להבין מהתחלה אם אנחנו נצטרך את העזרה של צות מקצועי או שנוכללעשות את העבודה לבד.

בסופו של דבר, לאחר שהושלמה התקנת הבריכה, לא נותר אלא לאבזר את סביבתהבריכה בריהוט גן, כגון מיטות שיזוף, כסאות ושולחן, ספסל מתנדנד, פרגולות,דקים ועוד המון סוגים שונים של אביזרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם כדאילהנעים את השהות שלנו באיזור או בתוך הבריכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614562 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121444 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121299 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111417 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111503 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים27/07/111336 צפיות
בתקופה זו עסקים רבים מתחילים להפיץ את המוצרים שלהם דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. פעם הקמת אתר היה דבר נורא קשה ומסובך, בשביל להקים אתר היה צריך לשלם הרבה מאוד כסף בתקופה של היום ניתן להקים אתר אינטרנט בקלות רבה ואפילו ללא תשלום - כל מה שצריך זה לגלוש באינטרנט. יש כיום תוכנות שבהם ניתן ליצור אתר בחינם, אך הרמה היא לא תהיה מספיק גבוה במידה ואין לך את כל הידע הדרוש כיום לעומת פעם, מה שאתם צריכים כדי לבנות אתר זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica