חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוטיבציה לעובדים שלכם: המפתח להצלחת החברה

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/20111502 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב.מתחתיך כ40 שכירים,שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוותלשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודהשלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע אתכל האנשים האלה?


תפנק את השכירים שלך בצורה איכותית
אםאתה מנהל ובוס נבון, אתה כנראה מבין שחלק גדול מההצלחה של החברה מושפעתמהמוטיבציה של העובדים שלך לחיוביות שלהם בחברה. אם העובדים שלך לא מעריכיםאת הבוסים שלהם, את העבודה שלהם ואת החברה שלהם, אז העסק לא יצליח וישגשג.העובדים של החברה מוכרחים לרצות לעבוד בחברה הזאת.העובדים צריכיםלהיות גאים במה שהם עושים ובעבודה שלהם.אם העובדים שלכם מאמינים בעבודהשהם עושים, הם אלו שייצרו את המוצר בצורה הטובה ביותר ובאיכות הגבוההביותר.הרי בסופו של דבר, הלקוחות שלהם הם אלו שיהנו מהמוצר האיכותי, ובכךגם החברה שלכם וגם אתם.ההצלחה של החברה שלכם היא תגובת שרשרת שלהמוטיבציה של העובדים שלכם.

תנסה להסתכל על המצב שאתה במקום העובד שלך
למהשמישהו ירצה להתעורר כל בוקר 5-6 פעמים בשבוע כדי לתפור בדים למושבים אוליצוק פלסטיק בצורה של הכיסא?כסאות שאתה ככל הנראה לא אוהב ונמאס לךלראות אותם, אתה לא אוהב את הצורה ואת הצבעים שלהם. אתה מציע רעיונותלמנהלים שלך אבל הם לא מוכנים בכלל להקשיב.
האם לקום לבכל זאת לעשות אתזה, בידיעה שאין מי לדבר ולעבוד מבלי הרגשה של יחס אישי, או לומר בקול אתהרעיונות שלך על מושבים חדשים לבוס שלך ולחברה כולה במפגשים שבועיים? האםאתה קם לעשות את זה מבלי תמריצים?אם ענית על אחת מהשאלות האלו בחיוב,כנראה שאם תיישם את העצות שנתנו פה אצל העובדים שלך, תגלה שהמוטיבציה שלהםתעלה ואז לפחות יהיה להם אתגר ורצון טוב להגיע ולעבוד.

נציג כאן כמה דברים חשובים לגבי מוטיבציה לעובדים שלך
*כל אחד, רוצה להרגיש שמעריכים אותו בדרך כל שהיא.
*כל עובד היה שמח שיגידו לו שמה שהוא עושה משנה אפילו קצת את החברה שהוא עובד בה ומשפר אותה, אפילו אם זה משהו קטן קטן.
*כל אחד מהעובדים, רוצה להרגיש שיש מישהו שישמע את מה שיש לו להגיד -למרות שאפילו לא יעשה בזה שימוש. המטרה היא לתת לעובדים הרגשה שהם יכוליםלהיות שותפים גם לרעיונות ולא רק לביצוע.
*כל העובדים רוצים שיעריכואת מה שהם עושים על ידי תגמול מסויים, אפילו בחברות שידוע שהמצב הכלכלישלהם לא מזהיר במיוחד וזו תקופה קשה לחברה, הערכה של מילה טובה תעשה יותרמאשר תוספת תשלום.

כבוס שמנהיג או כבעל עסק, חשוב לקלוט שאף בן אדם לארוצה לעבוד קשה, חוץ מלגמור את החודש שלו עם תחושה שמעריכים אותו בסופו שליום.בעולם שאנחנו נמצאים, בחברות שיש הרבה כסף, כח והצלחה, יש לראותולזכור ששם לעובדים המוטיבציה גבוהה, ובכך החברה מצליחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614562 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121444 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121299 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111335 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111417 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים27/07/111336 צפיות
בתקופה זו עסקים רבים מתחילים להפיץ את המוצרים שלהם דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. פעם הקמת אתר היה דבר נורא קשה ומסובך, בשביל להקים אתר היה צריך לשלם הרבה מאוד כסף בתקופה של היום ניתן להקים אתר אינטרנט בקלות רבה ואפילו ללא תשלום - כל מה שצריך זה לגלוש באינטרנט. יש כיום תוכנות שבהם ניתן ליצור אתר בחינם, אך הרמה היא לא תהיה מספיק גבוה במידה ואין לך את כל הידע הדרוש כיום לעומת פעם, מה שאתם צריכים כדי לבנות אתר זה מחשב נייד וחיבור לאינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica